Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tavaly szptemberig ott jártam keresztül munkába, egyszer láttam egy ilyen zöld Ninját. Tél volt, én már buszon ültem. Azóta keményebben nyomom, de abban a hőmérsékletben most is inkább 50 körül gurulok, ez az ismeretlen meg úgy hagyta ott a buszt, mintha állt volna. Aztán hogy ő volt-e arról fogalmam sincs
Szasztok skacok van itt a topikban Lovasberényi ? ,mert odavalósi srác vette meg az elöző motorom valami Nocziár Zoltán vékony szemüveges srác . Na az a lényeg ,hogy kíváncsi vagyok a motor nála van -e még és,ha igen milyen állapotban.

A motor így nézett ki mikor eladtam neki aza tökéletessen rendben volt.
Köszönöm a válaszokat!:) Szétszedem aztán meglátom majd, h mit lehet vele kezdeni. Ha nagyon kehés, akkor inkább elviszem szakemberhez, az a biztos:)
Na, összevissza havazik itt is meg a Bakonyban is... asszem ennyit az esti motorozásról hazafele A reggeliről munkába meg főleg...
Minden nap egy örökkévalóság.
Akkor lesz üzembe helyezve az enyém
Mi lesz akkor?
Ahogy kinézek az ablakon, előbb nem nagyon megyek én se.
Majd februárban már én is rajozhatok
Ki vagyok kapcsolva, mindjárt bekapcsolok.
Szeva! Hívtalak de ami megvan számod (549végű) hangpostán van.. csörögj meg légyszi.
Egy valamit nem árt tisztázni. A radiátorról vetted le a sapkát, vagy a kiegyenlítőtartályról? Mivel ezek zárt rendszerek, a kiegyenlítőtartály csupán tágulási tartály, nem vesz részt aktívan a rendszerben. Te azt mondtad a tartályról vetted le a sapkát.
az tutti
igaz. ismeretlen a rendszer. de viszont a túlhűtöttség hátránya, hogy jobban kopik a henger.
Vagy egyszerűen nem tudta a levegőt kidolgozni... (bár nem ismerem a rendszert)...
Hát ha arra van méretezve a hűtőrendszer hogy nyáron álló helyben se tudjon felforrni akkor ilyen időben az életben nem fog bemelegedni, ha be is melegszik akkor is sok időbe tellik, a hidegüzem minden hátrányával.
A henger megfőzésnél azért jobb a hidegüzem, de csak egy kicsivel.
Mivel a hengerben forrt a víz, de nem keringett ezért mikor levetted a kupakot az alul lévő forrő gőz a fölötte lévő hideg fizet nyomta ki.
Nyomás alatti a 100 fok feletti víz sem forr fel, viszont amint levetted a kupakot megszűnt a nyomás, ezért abban a pillanatban fel tudott forrni a blokkban a víz.
Nincs eldugulva a rendszer?
Működhet anélkül is, csak azonnal átküldi a radiátoron a hűtővizet, ahogy elindítod, ahelyett, hogy szépen pikkpakk bemelegedne, és csak utána állna neki hűteni. Szóval tovább megy hidegen.
Látom, kirajzottak a darazsak!
Köszi szépen! Jó sok pénzt elkérnek azért a kis szarért Az nem tesz neki rosszat ha nincs benne? Ja még annyit elfelejtettem írni, hogy mikor tegnap felforrt a víz a hengerben de viszont a hűtőben hideg maradt, a leállítás után rögtön levettem a kiegyenlítőtartály kupakját és elkezdett bugyborékolni meg morogni az egész hűtőrendszer, a motor is beleremegett:D És közben lökte ki a tartályból a vizet, de teljesen hideg volt. Nem tudom ennek van e valami jelentősége.
Vagy vedd ki és használd anélkül, max nehezebben melegszik fel a víz.
Nézelődj ilyen helyeken, hátha találsz...termosz
szelenve helyett szelence
A termosztát úgy működik, hogy van egy szelenve, amiben valamilyen gáz van, ami hőtágulásra nyitja az utat a vízhűtő felé. Ha ez a szelence elfikkant, akkor nem nyit, de szerintem ez nem javítható, ki kell cserélni. Azért szedd szét, nézd meg nincs e letapadva, vagy ilyesmi, de ha sérült, akkor biztosan nem működik. A vízpumpa rotorlapátjairól nem tudok nyilatkozni, nem tudom azon látszódik e valami nyom, ha kopott. Erről az jut eszembe, hogy autó szélvédőmosó szivattyúja tönkrement, illetve működött, forgott a motor, látszólag a lapátok is épek voltak, mégsem csinált nyomást és nem nyomta a folyadékot. Lehet a vízpumpánál is hasonló lehet.
Köszi a válaszokat! Ennél a termosztátnál mit kell nézni, hogyan lehet észrevenni rajta, hogy nem jó és ha nem jó, akkor mindenképp cserélni kell vagy javítható valahogyan. Kicsit hülye vagyok ehhez Valamelyest értek a szereléshez, mert mindig én javítom magamnak, de ez a rohadt vízhűtésrendszer mindig kifogott rajtam Esetleg nem tudtok valahol itt Fehérvár környékén valami robogóbontót?
Igen. Tökéletes idő volt a guruláshoz. Ügyintézés miatt szabiztam, ennek örömére a motort is sikerült rendbe tetetni.