Tavaly szptemberig ott jártam keresztül munkába, egyszer láttam egy ilyen zöld Ninját. Tél volt, én már buszon ültem. Azóta keményebben nyomom, de abban a hőmérsékletben most is inkább 50 körül gurulok, ez az ismeretlen meg úgy hagyta ott a buszt, mintha állt volna. Aztán hogy ő volt-e arról fogalmam sincs
Szasztok skacok van itt a topikban Lovasberényi ? ,mert odavalósi srác vette meg az elöző motorom valami Nocziár Zoltán vékony szemüveges srác . Na az a lényeg ,hogy kíváncsi vagyok a motor nála van -e még és,ha igen milyen állapotban.
A motor így nézett ki mikor eladtam neki aza tökéletessen rendben volt.
Egy valamit nem árt tisztázni. A radiátorról vetted le a sapkát, vagy a kiegyenlítőtartályról? Mivel ezek zárt rendszerek, a kiegyenlítőtartály csupán tágulási tartály, nem vesz részt aktívan a rendszerben. Te azt mondtad a tartályról vetted le a sapkát.
Hát ha arra van méretezve a hűtőrendszer hogy nyáron álló helyben se tudjon felforrni akkor ilyen időben az életben nem fog bemelegedni, ha be is melegszik akkor is sok időbe tellik, a hidegüzem minden hátrányával.
A henger megfőzésnél azért jobb a hidegüzem, de csak egy kicsivel.
Mivel a hengerben forrt a víz, de nem keringett ezért mikor levetted a kupakot az alul lévő forrő gőz a fölötte lévő hideg fizet nyomta ki.
Nyomás alatti a 100 fok feletti víz sem forr fel, viszont amint levetted a kupakot megszűnt a nyomás, ezért abban a pillanatban fel tudott forrni a blokkban a víz.
Működhet anélkül is, csak azonnal átküldi a radiátoron a hűtővizet, ahogy elindítod, ahelyett, hogy szépen pikkpakk bemelegedne, és csak utána állna neki hűteni. Szóval tovább megy hidegen.
Köszi szépen! Jó sok pénzt elkérnek azért a kis szarért Az nem tesz neki rosszat ha nincs benne? Ja még annyit elfelejtettem írni, hogy mikor tegnap felforrt a víz a hengerben de viszont a hűtőben hideg maradt, a leállítás után rögtön levettem a kiegyenlítőtartály kupakját és elkezdett bugyborékolni meg morogni az egész hűtőrendszer, a motor is beleremegett:D És közben lökte ki a tartályból a vizet, de teljesen hideg volt. Nem tudom ennek van e valami jelentősége.
A termosztát úgy működik, hogy van egy szelenve, amiben valamilyen gáz van, ami hőtágulásra nyitja az utat a vízhűtő felé. Ha ez a szelence elfikkant, akkor nem nyit, de szerintem ez nem javítható, ki kell cserélni. Azért szedd szét, nézd meg nincs e letapadva, vagy ilyesmi, de ha sérült, akkor biztosan nem működik. A vízpumpa rotorlapátjairól nem tudok nyilatkozni, nem tudom azon látszódik e valami nyom, ha kopott. Erről az jut eszembe, hogy autó szélvédőmosó szivattyúja tönkrement, illetve működött, forgott a motor, látszólag a lapátok is épek voltak, mégsem csinált nyomást és nem nyomta a folyadékot. Lehet a vízpumpánál is hasonló lehet.
Köszi a válaszokat! Ennél a termosztátnál mit kell nézni, hogyan lehet észrevenni rajta, hogy nem jó és ha nem jó, akkor mindenképp cserélni kell vagy javítható valahogyan. Kicsit hülye vagyok ehhez Valamelyest értek a szereléshez, mert mindig én javítom magamnak, de ez a rohadt vízhűtésrendszer mindig kifogott rajtam Esetleg nem tudtok valahol itt Fehérvár környékén valami robogóbontót?
A motor így nézett ki mikor eladtam neki aza tökéletessen rendben volt.
Ahogy kinézek az ablakon, előbb nem nagyon megyek én se.
A henger megfőzésnél azért jobb a hidegüzem, de csak egy kicsivel.
Mivel a hengerben forrt a víz, de nem keringett ezért mikor levetted a kupakot az alul lévő forrő gőz a fölötte lévő hideg fizet nyomta ki.
Nyomás alatti a 100 fok feletti víz sem forr fel, viszont amint levetted a kupakot megszűnt a nyomás, ezért abban a pillanatban fel tudott forrni a blokkban a víz.