Hát nagybátyám GTI-je kicsit másként festett már 15 éve.Annyiszor kasznizták és festették rozsda miatt hogy nehezen csukódott az ajtó a festékvastagság miatt.
Igen, és az agárdi lehajtónál lepadlózva Velencénél már meg is van az óra szerint 140! :) Még az 1.6D Golf I-et is visszasírom bár ott menetdinamikáról nem lehetett beszélni de 20 évesen sem rohadt, miután eladtam még felépített egy házat igavonóként, utána 5 évig járt vele a Fejér Megyei Hírlap fotósa különösebb gondok nélkül. 29 éves volt a kocsi amikor letették bár még akkor is üzemképes volt de egy korábbi koccanás helyén megkezdte a rozsda.
Nade megint nem akarod érteni az összefüggést.
Régit akarsz mert irtózol a modern technikától.Minden mechanikus legyen turbó nincs jobbára 90-es évek leőttről.Ezek meg mind már eléggé lyukasak.
Az meg hülyeség hogy egy 1,2,es benzines 8 litert eszik városban.
Én 10 éve kijövök 6-6,5-ből.
Nade 2es golfból nem volt benzines? PL 1.3? Ami megeszi a gatyádat, ellenben van vagy 50 lóerő. Az ugyanúgy rohad, mi köze ennek a dízelhez. Nyilván benzinből is dízelből is lehet találni épet, nyilván egy rozsdaboglyát nem vennék meg
Ezt egy 1.2-es Fabia tulaja írta:
"Hét közben rövid távra használom (5km-re dolgozom), akkor simán bekapja a 9-9 és fél litert a számítógép szerint (ami valós adat -megmértem), országúton 6,3 körül, autópályán, ha tolom neki (130-140) 8 litert eszik!"
A mai "hátbavágós" dízelekről ne beszéljünk, mert 50ekm alatt összefossák magukat, mellesleg ilyet is próbáltam és pont a dízel jellegüket vesztik el a sok ketyere miatt. Pörgősek, és alul nem mennek, alig lehet velük elindulni gáz nélkül, úgy is lefulladsz velük 3szor, egy régi szívódízellel meg leugrasz a kuplungról 1ben gáz nélkül aztán kiszalad alólad a kocsi. Az 1.4 benzinről, meg 1.2 benzinről megint ne beszéljünk, mert kb városban tökmindegy hogy közlekedek vele 8l alatt nem eszik és nem is megy, míg egy 1.9szívóD elmegy 6al se, és cseppet sem nevezném köszvényes tevének. Hiába 65lóerő egy 1.4 benzin meg akár 105, vagy mennyit hazudnak rá, a dízelnek 3szor akkora nyomatéka van. Az 1.2 benzin meg a legelbaszottabb konstrukció, nincs ereje, erőlködik bármilyen kaszniban, hacsak nem egy 600kilós maruti van felette. Van szerencsém 1.2 Volkswagen csoportos 3 hengeres aggregátos autót vezetni rendszeresen, hát városban a negatív rekordom 7l volt vele, de akkor folyamatosan haladni kellett, minden trükköt bevetni és előre gondolkodni, hol nincs lámpa, hol nem kell megállni. Akkor lehet számolni,hogy egy 2l mínusz fogyasztással és 30ft plusz üzemanyagárral, hogy melyik éri meg jobban...
Amit Te mondassz, hogy az új céges autók manapság már benzinesek, annak meg egyszerű az oka: egy vadiúj dízeles minimum egy millával drágább a benzinnél és szimplán amíg leírják a cégek amortizációban, nem térül meg a fogyasztása miatt a drágább üzemanyag miatt sem, de még ha ugyanannyi lenne a gázolaj tán akkor sem. Viszont nekem eszem ágában sincs új autót venni, szóval gy 10-15 éves autónál nincs ilyen differencia a dízel-benzines árak között...
Szevasz Fenyő!Én nem akarok nagyon tanácsokat adni,mert a tudásom nem versenyképes ezen a fronton,csak mivel most itt Angliában esz a rosseb hallom,hogy elég negatív a vélemény a roverről.Mindenesetre nagy különbséget nem látok az idősebb,ma is futkározó autók között.Bár egy másik szemszög is segíthet a választásban,a volt melósomnak egy régebbi kiadású Ford Mondeoja volt ,dízel és minden hétvégén redőnnyel telepakolva tett meg iszonyatos kilométereket.Most is megy.Nekem 20 éves a Ford Sierrám de az benzines,mindenesetre rohadt kényelmes,jól megy és sosem hagy cserben,pedig Svájctól-Rómán át Münchenig mindenhová elvitt,fullra pakolva cuccal.Tehát én ezért a Fordot szeretem és itt is azt fogok venni,valszeg egy 2002-es évjáratú Mondeot,csak nyilván jobb kormányosat . 500 font körül mennek,itt mondjuk nagyon olcsók az autók.Na azért remélem jól begurulsz a sok ötlettől és veszel egy olyat,amit akarsz,már ha rám hallgatsz
Sziasztok!
Boldog új évet mindenkinek.
Most jöttem meg Erdélyből.
Nagyon szép napokat töltöttünk ismét ott. Kár hogy vége.
A Hargitán azért még tél van.
7,6/5,0/6,0 l/100 km
Régit akarsz mert irtózol a modern technikától.Minden mechanikus legyen turbó nincs jobbára 90-es évek leőttről.Ezek meg mind már eléggé lyukasak.
Az meg hülyeség hogy egy 1,2,es benzines 8 litert eszik városban.
Én 10 éve kijövök 6-6,5-ből.
Városi fogyasztás 7,2 l/100km
Országúti fogyasztás 4,0 l/100km
Vegyes fogyasztás 5,5 l/100km
Egy 2-es golf azért nem a rozsdamentességéről híre ennyi idősen.
"Hét közben rövid távra használom (5km-re dolgozom), akkor simán bekapja a 9-9 és fél litert a számítógép szerint (ami valós adat -megmértem), országúton 6,3 körül, autópályán, ha tolom neki (130-140) 8 litert eszik!"
Amit Te mondassz, hogy az új céges autók manapság már benzinesek, annak meg egyszerű az oka: egy vadiúj dízeles minimum egy millával drágább a benzinnél és szimplán amíg leírják a cégek amortizációban, nem térül meg a fogyasztása miatt a drágább üzemanyag miatt sem, de még ha ugyanannyi lenne a gázolaj tán akkor sem. Viszont nekem eszem ágában sincs új autót venni, szóval gy 10-15 éves autónál nincs ilyen differencia a dízel-benzines árak között...
Elcserélném Laser extrem exhhaus (3 csövü, 850euró volt")kipufogómat,Yoshimura rs5-re!30-579-26-96
Boldog új évet mindenkinek.
Most jöttem meg Erdélyből.
Nagyon szép napokat töltöttünk ismét ott. Kár hogy vége.
A Hargitán azért még tél van.