Egyszer lehúztam a stekkert a blowoff szelepről ami 3250-nél elengedte a turbónyomást. 4000-ig tolt és úgy megindult ez a foskazán, hogy elfőztem a féket mire le tudtam lassulni biztonságosabb sebességre.
(nem megállni! - annyi fék nem volt)
Figyelj, szar volt de mégsem. Vitte az 1300 kilót, mint a bolond, átlag 6.5L-es fogyasztással, olaj meg nem ment kárba mert csak hidegen folyt belőle de azt meg visszaöntöttem a tálcából reggel indulás előtt. Gázolaj, motorolaj és hűtővíz édes egyvelegével ment nem is akárhogy. Szinte mindegy volt, hogy mit hova öntesz.
nekem ez volt az első.1,3 12Valve.a km bizonytalan,nálam 383ezer volt.az utolsó egy évet úgy jártam vele,hogy egyre feljebb jött meg az olajnyomás.az utolsó hónapokban már 1700 rpm felett.a főtengelybe a szimering hornyot járt és amikor az olajteknőt levettem,akkor láttam,hogy a blokk egyszer már kikönyökölhetett,mert egy féltenyérnyi lemezzel volt befoltozva
kétszer szakadt az olaj miatt a fogasszíjam
öcsémé ugyanez,csak 1,8D-ben.majd 400-nál az ablakon benyúlva indított,egy fordulaton belül járt a motor
No comment
Mitől lenne szarabb? - tökéletesen pont olyan szar.
Az Alfa 164, a Fiat Croma meg a Saab 9000 a formai jegyeket leszámítva 100% ugyanez a fos volt. Ez után mentem egy 2,4JTD Kappával, az annyival inkább nézett ki részleteiben és működésében is autónak, hogy majdnem megvettem.
A másik örök kedvencem pedig ez aztán szar volt, mindig volt valami nyűgje de nagy batár volt, kényelmes, digit klímás és mocskosul ment az ő "kis" Ducato blokkjával:
Egy évig volt meg aztán meguntam, hogy előre köszönnek a bontósok és tudják, hogy miket fogok kérni...
Az én örök kedvencem, másfél évig volt ilyenem és a mai napig imádom, a 2,2-es turbós motor és az állítható futómű Mazda származék azon kívül igazi Ámerikás GT. A motorjához mivel Mazda volt minden bár egy tőkén kívül nem kellett hozzá semmi, bármi más szinte beszerezhetetlen volt. Most már biztos nem kéne hátsó lámpabúrát vennem rá 64.000-ért (2000. évet írtuk!) vagy a motoros tükröt hasonló vagyonért miután másnaposan letolattam róla... Fogyasztása jó volt, országút(átlag 140-nel)/Autópálya(180-200)/Város/brutális állatkodás: 7.5/10.5/8.5/13L/100km lassabban nem mentem vele így mondjuk fingom nincs, hogy 90-nél, 130-nál mennyit evett volna.
épp ma tankoltam a kocsimba(1.4 Honda Civic) 25 litert 380km-re vegyes használat után mióta nálam van,kellett bele fékbetét,meg olaj,meg egy lengőkar,mert a Királysoron kiütötte alólam egy padka
Sziasztok! Egy baratomat nagyon erdekelne a lentebb belinkelt sv650,de nemtudta elerni a tulajt! Esetleg valamelyikotok tud rola valamit? Elkelt,...stb?Tudom hogy mar 1 eves a hirdetes de egy probat meger! Koszi elore is! http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Még mindig...
(nem megállni! - annyi fék nem volt)
(Azé' az Iveco TurboDailyvel duplakereket égetni is lehetett )
Amúgy a korai rönyó másztereterekben is ez a blokk volt(sajnos tapasztalat)
kétszer szakadt az olaj miatt a fogasszíjam
öcsémé ugyanez,csak 1,8D-ben.majd 400-nál az ablakon benyúlva indított,egy fordulaton belül járt a motor
No comment
Jojcakát!
http://www.youtube.com/watch?v...
Biztos ez is széthullós de egy Ferrari GTO blokkal az elejében kit érdekel?!?
Az Alfa 164, a Fiat Croma meg a Saab 9000 a formai jegyeket leszámítva 100% ugyanez a fos volt. Ez után mentem egy 2,4JTD Kappával, az annyival inkább nézett ki részleteiben és működésében is autónak, hogy majdnem megvettem.
Nissan Sunny ZX Coupe
Egy évig volt meg aztán meguntam, hogy előre köszönnek a bontósok és tudják, hogy miket fogok kérni...
ahogy császár előd mondja...
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...