Az biztos, h 5 ajtós volt, de annak meg más a segge, a c oszlop, vagy d, vagy a tököm tudja, nem ér ki odáig, mint ahogy a te képeden is látszik! 5 a 626
Mitogergőnek volt régi 626osa, azzal mentünk kakucsra, futóval, rajta 2 motor. 2l szívódízel, komótos volt, de megnéztem volna egy 1.2-es fabiát, hogyan megy fel az érdi emelkedőn ezzel a pakkal
Szia. Csak az alváza az, a motorja nem. Egy időben én is 600-ast akartam, azért olcsók mert nem megy a használt autó piacon és az alkatrész ellátás nem olyan, mint pl egy német autónál. Autókereskedők rémálma. De nekem tetszik!
Volt Nissanom, nagyon jó és megbízható kocsi volt de elvette a kedvem, hogy pl. a termosztát cseréhez még a gyártási hónapot is tudni kellett és minden drága volt hozzá. Kész szerencse, hogy ritkán kellett, viszont törésmentesen is képes volt a legeldugottabb zugokban is átrohadni 11-12 éves korában. Egyszer konkrétan minden előjel nélkül kibökte a csillapító a hátsó tornyot. Belülről rohadt. A későbbi Nissanoknak meg már túl sok köze van a Renault-hoz ami semmi jót nem jelent...
A hasonló évjáratú rovert birtoklók nagyon büszkék, mert olyan mint egy honda (400-civic, 600-accord), a hondások szerint meg pont ezek az angol hondák szarok. Nézd meg a sunnykat, vagy itt egy jó kis almera, ha meg nagyobb kell vegyél egy vanette cargót
Neked mikor a 80asod és milyen a motorja. Tapasztalatok róla? Egyébként 80ast is néztem, csak 400ért kapnék 1.6 szívót, ami elég sovány, nulla felszereltséggel. Bár nem ragaszkodok sok luxushoz, de egy klíma jó lenne.
A népítéleten olvastam csomó véleményt és egy rosszat olvastam a 20 jóval szemben. A 6os rover elvileg egy honda accord, kíváncsi lennék, hogy a motorja is az első 2l-es honda dízelblokk lenne?
Nem ragaszkodok a Roverhez, csak megemlítettem hogy mitől ilyen olcsó. Nyilván mindenki azt használja ami neki megfelelő, nem akarok én megtéríteni senkit.
Hi!
A roverekkel az a nyűg,hogy öszvér jellegű(honda,rover,bmv)Mondjuk rosszat nem hallottam róluk.
Szerintem nézz körül,a "92-"96-közötti vw-konszernes autók között.Nekem audi 80,nincs vele gondom.
Dieselszerelő kollégám szerint a japánok a legjobbak.
OLvasnivaló:Totalcar.hu-n a népítélet.Van minden.
Dieselt csak akkor,ha tudsz málnát bal kézről.
Egy GTI ha használtan vetted (akárcsak egy CRX mondjuk) 101%, hogy volt már törve. A kormos Golf 16 éves volt amikor vettem és a jobb első sárvédő kivételével sértetlen gyári volt. Hiába legjobb felületkezelés, ha törve volt akkor rohad bármi ami acélból van.
http://href.hu/x/guiv
Gyimesi csángó barátaink vannak, öt éve barátkoztunk össze, azóta odajárunk hozzájuk.
Közel van a Békás-szoros, a Gyilkos-tó, a Szent-Anna-tó, Tusnádfürdő, ezeréves határ, stb... Van látnivaló bőven.
A roverekkel az a nyűg,hogy öszvér jellegű(honda,rover,bmv)Mondjuk rosszat nem hallottam róluk.
Szerintem nézz körül,a "92-"96-közötti vw-konszernes autók között.Nekem audi 80,nincs vele gondom.
Dieselszerelő kollégám szerint a japánok a legjobbak.
OLvasnivaló:Totalcar.hu-n a népítélet.Van minden.
Dieselt csak akkor,ha tudsz málnát bal kézről.
Huhh..............ha mindenáron 20 év feletti dízelt szeretnétek mert az a tuti ám legyen.Én elvagyok az 1,2 benzinessel.
Bár az évezred eleji roverek nem nagyon tudtak itthon megtapadni.
Kérdés miért.