Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól,köszi egy kicsit más világ de legalább élhető.Mindenesetre időnként van honvágy de én csak hüledezek,mit művel az a felcsúti disznó.
Hargita, Gyimesközéplok-Hidegség.
http://href.hu/x/guiv
Gyimesi csángó barátaink vannak, öt éve barátkoztunk össze, azóta odajárunk hozzájuk.

Közel van a Békás-szoros, a Gyilkos-tó, a Szent-Anna-tó, Tusnádfürdő, ezeréves határ, stb... Van látnivaló bőven.
Nem találok olyan seggű mazdát, de tuti nem nissan volt
Az biztos, h 5 ajtós volt, de annak meg más a segge, a c oszlop, vagy d, vagy a tököm tudja, nem ér ki odáig, mint ahogy a te képeden is látszik! 5 a 626
Tévedés az 626. Elképzelhető hogy a Bluebird az emblémán kívül meg az optikán kívül egy mazda 626 volt.
Ja. Én még mindig úgy emlékszem, hogy az egy ilyen volt, ha megnézed az adatlapodon a mint a nagyok című fotót, az a hátsó lámpa szerintem nem 626.
Mitogergőnek volt régi 626osa, azzal mentünk kakucsra, futóval, rajta 2 motor. 2l szívódízel, komótos volt, de megnéztem volna egy 1.2-es fabiát, hogyan megy fel az érdi emelkedőn ezzel a pakkal
Na EEEZ tetszik nekem is!
Nekem is Én nem kereskedni akarok vele, hanem venni egy jót olcsón és használni.
Szia. Csak az alváza az, a motorja nem. Egy időben én is 600-ast akartam, azért olcsók mert nem megy a használt autó piacon és az alkatrész ellátás nem olyan, mint pl egy német autónál. Autókereskedők rémálma. De nekem tetszik!
Tetszik.
akkor ezt kell lealkudni kicsit, és befér az egész család(+kutya ), klímás, meg minden, és ezeka dízel mazdák is kimennek a világból
Volt Nissanom, nagyon jó és megbízható kocsi volt de elvette a kedvem, hogy pl. a termosztát cseréhez még a gyártási hónapot is tudni kellett és minden drága volt hozzá. Kész szerencse, hogy ritkán kellett, viszont törésmentesen is képes volt a legeldugottabb zugokban is átrohadni 11-12 éves korában. Egyszer konkrétan minden előjel nélkül kibökte a csillapító a hátsó tornyot. Belülről rohadt. A későbbi Nissanoknak meg már túl sok köze van a Renault-hoz ami semmi jót nem jelent...
A 420 és 620i-ben accord motor van, benzines. Az 1.4 104lóerő benzin az saját motor és állítólag hengerfejesedik. "szakavatott" kezekben
Ez aranyos de nem vágom hogy papirozza be 100ból Nincs benne klíma
Úgy tudom, hogy csak a 2.3 benzines volt honda motor a 600-okban.
A hasonló évjáratú rovert birtoklók nagyon büszkék, mert olyan mint egy honda (400-civic, 600-accord), a hondások szerint meg pont ezek az angol hondák szarok. Nézd meg a sunnykat, vagy itt egy jó kis almera, ha meg nagyobb kell vegyél egy vanette cargót
Neked mikor a 80asod és milyen a motorja. Tapasztalatok róla? Egyébként 80ast is néztem, csak 400ért kapnék 1.6 szívót, ami elég sovány, nulla felszereltséggel. Bár nem ragaszkodok sok luxushoz, de egy klíma jó lenne.
A népítéleten olvastam csomó véleményt és egy rosszat olvastam a 20 jóval szemben. A 6os rover elvileg egy honda accord, kíváncsi lennék, hogy a motorja is az első 2l-es honda dízelblokk lenne?
Nem ragaszkodok a Roverhez, csak megemlítettem hogy mitől ilyen olcsó. Nyilván mindenki azt használja ami neki megfelelő, nem akarok én megtéríteni senkit.
Hi!
A roverekkel az a nyűg,hogy öszvér jellegű(honda,rover,bmv)Mondjuk rosszat nem hallottam róluk.
Szerintem nézz körül,a "92-"96-közötti vw-konszernes autók között.Nekem audi 80,nincs vele gondom.
Dieselszerelő kollégám szerint a japánok a legjobbak.
OLvasnivaló:Totalcar.hu-n a népítélet.Van minden.
Dieselt csak akkor,ha tudsz málnát bal kézről.
Ha esetleg valakit érdekelne : Kezdő Motorosok Baráti kőre
Az alját hagyta el rendszeresen meg a hátsó sárvédőt.

Huhh..............ha mindenáron 20 év feletti dízelt szeretnétek mert az a tuti ám legyen.Én elvagyok az 1,2 benzinessel.

Bár az évezred eleji roverek nem nagyon tudtak itthon megtapadni.
Kérdés miért.
Egy GTI ha használtan vetted (akárcsak egy CRX mondjuk) 101%, hogy volt már törve. A kormos Golf 16 éves volt amikor vettem és a jobb első sárvédő kivételével sértetlen gyári volt. Hiába legjobb felületkezelés, ha törve volt akkor rohad bármi ami acélból van.