Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

'Az a gond elsődlegesen valami 4 kerekűt kéne vennem. Te mit tudsz a dízel 400-as roverekről 95-98 közötti évjárat, gyanúsan olcsók, pedig semmmi rosszat nem olvastam róluk, az alkatrészek sem kokain áron mennek. 2000TD 105ló, 150-200ekm közötti futással lehet már 400-500-ért szépet találni."

Bocs,hogy belepofázok,csak ilyenje van a szomszédomnak is,ugyanebben a korban és motorral ,nagyon dicséri!
Első látásra én is azt hittem,hogy valami milla fölötti árban van,de ő is 450-ért vette,valamiért nincs ára az biztos!
Mentem vele egyszer,nagyon kulturált belseje van,és nyomatékhegy a motorja is!
Mondom ezt úgy,hogy utálom a dízeleket,nekem benzines H-Astrám van 115 lovas,de a roverban a 105 ló sokkal komolyabb!
jó helyen laksz
én itt öreghegyen csak elindulok a kassai u. végétől induló főúton csala felé, onnan pátka, gánt stb :)
Félreértés ne essék dízelt max teherben vennék.
Pont az említettek miatt.
Az öreg az lassabb,kormol,rohad,sok a baja.Pont mert öreg és dízel............ergo avval sokat mennek.
A fiatal meg a sok hülye ketyere meg turbó miatt döglik meg de addig tol mint a ló.
Ha csak A-B-be olcsó akkor swift ha kell kényelem és biztonság is némi akkor corsa-polo-fabia stb.KB 1,2-14 benzin semmi faxni.
annyiban egyetértek,hogy az újabbak szarabbak
de dízelt akkor sem,ha más nincs
ja.majdnem...
Annyi az egész hogy gázolajos évi 15-20e km alatti futással egész egyszerűen nem éri meg.
Lehet venni 30 éves leharcolt verdát.................sokat fog az ember alatta időzni de nem lesz olyan.
Már üzletkötők szállnak át a dízelből benzinesbe.
A szervízdíjak miatt.
Hogy most az japán vagy német az hóttmindegy.Mind európában készül európai beszállítók által gyártott főegységekből.
majdnem?
akkor is japánpárti maradok


mondom ezt úgy,hogy ebből élek
A puntóm szóról szóra tudja ezeket rozsda és korom nélkül.Váltó nem kell bele csak hengerfej tömítés.Ha nem fiat lenne hanem corsa még ez se kéne.
Így ezekkel a kondíciókkal inkább egy 1,2-es C corsát vennék és tankolnék bele ugyaqnannyit 20 forintal olcsóbban és nem hallgatnám a zakatolást.
Hidd el, hogy az 1,8-as 60 lovas szívódízel rohadtul vitte a 800 kilós rozsdaboglyát és GPS szerinti 165-ös végsebesség sem volt rossz. A 0-100 egy személlyel 10,5-11sec, négy személlyel, csomagokkal 15sec körül volt. 365.000km-t tettem bele a 8 év alatt amíg az enyém volt zömmel padlógáz-kövér korom üzemmódban és kopón-fogyón kívül csak egy bontott váltót kért 400.000km-nél 15.000Ft-ért illetve a kormánykapcsoló-blokkból megevett hármat de az is bontós téma. Az első 100.000km-en írtam a tankolásokat, óraállásokat, az átlagfogyasztás 6,6L volt állandó parkettán. Jó kocsi volt vagy nem? Ha valaki adna nekem egy valahol lezsírozott elfeledett MKIII Dízel Fiestát, én boldogan visszaülnék bele mert tudom, hogy az elkövetkező 20 évre lenne autóm. Mindezt úgy írom, hogy sosem rajongtam az európai Fordokért...
Büdös volt, mint a kolera de tényleg indult -20-ban is két izzítás, relé kattan, pöcc-röff. Az meg , hogy nem volt már olyan erőben, mint 300ezerrel előtte, törvényszerű. Én sokkal jobban szerettem, mint a benzines fost.
vagy kérdezd a Cefet Tibit
Bocs hogy beleszólok.
Mivel öreg,alap,szívó dízel így kb köszvényes teve menetdinamikáját tudja.
Egyetlen régi olajkályha sem tudja azt a hátbavágós tolást mint a modern ketyerés dízelek.
És mostmár a dízel a drágább mint üzemanyag.
Ha spórolás akkor gázos 1,4 körüli bezinek.
olyan nagyon fasza nem lehet,én csináltam rá zöldkártyát
Az ő 500ekm-es Fiestája télen is indult elsőre...csak kirohadt alóla a kaszni.
kérdezd meg a Matska barátunkat
Benzinest sem kapsz kevesebb km-el mint dízelt ennyiért. Előbb vennék 200ekmes dízelt, mint benzinest. Ahány ismerősömnek volt dízelje, egyik sem panaszkodott a téli indításra, persze egy szétkopott motorral nehéz, de egy szarrá nyüstölt benzinest sem indítassz el télen könnyen. Fűtést nem értem, nem léghűtéses tatra-t akarok venni
hogy több a kilométer bennük,mint a Millenium Falconban
minden tél egy kihívás,fűtés nuku...
a múltkor brahiból a Civicemmel bejöttem a réten Fehérvárra Penteléről.ha az bejött,gondolhatod nincs nagy baj.meg a bokorugrónak amúgyis mindegy lenne.szóval bátran.Ismerd meg hazádat

meg ha lesz egy kis időd,az adatlapodat gondozhatnád
Mi baja lehet egy alap dízelnek? Főleg ha adagolós és szívó. Nem ezekről a mai szétfújt szarrá töltött nagynyomású fosokról beszélek.
viszont az életben nem kell hozzányúlni.ami dízelt meg kapsz az említett árkategóriában,azt köszönöm nem
igen megvan mire gondolsz bár még motor(cross) nincs csak felderítem a terepeket. Lehet elbicózok arra:D
Mer utálom a benzines autókat. Sokat zabál, és nem megy. Dízelnek jobban bejön a karaktere. Egy 1.9 szívódízellel, de legyen akár turbó, eljársz 4.5-6l között, városban se eszik többet 6nál. Melyik benzines eszik ennyit? A 800-as Maruti esetleg
de miért dízelt?