óriási a szarság gyerekek.tegnap egy nagy csörömpöléssel állt meg a gépem,és kiderült hogy leszakadt egy szeleptányér az egyik hengerben mindent szétbaszott.....................................sztem vagy 200-ba fájni fog
Helló
érdeklődnék hogy a suzuki tl1000r-nek milyen az ülésmagassága mert nagyon tetszik és gondolkozok rajta hogy ilyet vegyek de csak 170cm vagyok és hogy leér a lábam róla...
Elbeszéltek egymás mellett
Fojtószelep állás érzékelő szenzort valóban 1200 pluszmínusz 150 RPM fordulaton kell középvonalra kalibrálni, de ezt neked kell megtenni nem a motor magától teszi.
A pillangószelepeket szinkronizálni pedig valóban bármilyen alapjáraton lehetséges, de praktikusan a lehető legalacsonyabb stabil alapjáraton szoktuk.
Uff
nekem S-van naggyon szar az első fékem.még minden gyári.szerintetek mivel lehetne hatékonyabbá tenni.Keményen a markolatig kell huzni,mire a hátsó kereket meg tudom emelni. Hallottam már hogy az r féknyerge jó rá.Érdemes megvenni rá?
majd egyszer szembe megy veled egy kis köcsög puja ,aki most kérte el a kocsit aputól,és meg akarja mutatni a mellette ülő alkalmi barátnőjének,hogy ki a fasza gyerek.Az utolsó pillanatban ő majd ki akarna térni,csak az a baj ,hogy még nem érzi az autót.
gyári javitási cd-m van ott az 1200-as alapjáratot veszik alapbeállitásnak.Ha több v. kevesebb a folytószelep sem úgy áll,és a folytószelep senzor tévesen lessz beállitva
érdeklődnék hogy a suzuki tl1000r-nek milyen az ülésmagassága mert nagyon tetszik és gondolkozok rajta hogy ilyet vegyek de csak 170cm vagyok és hogy leér a lábam róla...
nekem R es van
Fojtószelep állás érzékelő szenzort valóban 1200 pluszmínusz 150 RPM fordulaton kell középvonalra kalibrálni, de ezt neked kell megtenni nem a motor magától teszi.
A pillangószelepeket szinkronizálni pedig valóban bármilyen alapjáraton lehetséges, de praktikusan a lehető legalacsonyabb stabil alapjáraton szoktuk.
Uff
eleresemet megtalalod!