Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy gsxr váltókarom talán van holnap ha megtalálom hozzánézem az enyémhez,hogy jó e.
Automatikusan nem kezdi el szinkronizálni...és igazából az alapjárati fordulatszám is mindegy mennyi.ha 1000 ha 1400 akkor is lehet a pillangókat szinkronizálni.
Engem egyszer egy golfos leszoritott patkára ,és perec lett.Gyorsan összekapartam az idom darabjait,és az első pirosnál meglett.Mögötte megálltam sztender,sisak le ,maszk maradt,és a sisakkal szétvertem a fejét.Az elején nagy pofája volt,a végén úgy visitott,mint a disznó.Mire megszáradt,elég volt megmosni a sisakot.
Hát az ember alapból utálja a motorosokat ha rám húzta csak úgy a kormányt
jól csináltad
Akkor lett egy újabb rajongónk....
Ma motoroztam egy kicsit.Hát mit ad isten kanyarodok normál tempóval egy kanyarban /Nem lapon/ erre szemből egy barom Saab-os emberke rám húzza a kormányt.Majdnem pereceltem.Hát nem kellett több utána mentem.A tükre bánta. ráadásul még neki állt feljebb hogy minek motorozok mert a motorosok egy bunkók....... Persze nem mert kiszállni az autóból és csak az ablakot húzta le 3 cm-re.Én nem vagyok egy agresszív ember de a bicska kinyílt a zsebemben.
igen
mikor a hringen a 3. kanyarban leért a könyököm
eltört?
hy

nincs valakinek eladó váltókarja?
Köszi. Elég zúzós az ár ezért a kis szatyor cuccért
Vannak itt a környékemben streetfighter építő emberkék majd tanakodok velük mi mennyi lenne.
El akartam adni de nincs értelme húgyért eladni mert amúgy bírom csak nem kelendő nagyon és keveset is adnának érte.
A következő motor kawa z750 v z1000 lett volna de mivel úgy döntöttem marad a "dög" ezért inkább pumpálom rá a zsét szerintem
a német ebay-en lehet venni a képen látható átalakító készletet, potom 250 euro... és ebben még nincs benne a lámpa, vagy stretfighter-fejidom, vagy akármi amit rá akarsz tenni.
kókányolással biztos kijön olcsóbban, ez csak egy lehetőség...
miért nem jó neked az a motor úgy ahogy van
tudjátok hogyan kell hibakódot olvasni?Aki nem annak:az utasülés alatt bal oldalon van egy kéteres dugaj azt összezárod,és gyujtás.4mp mulva kiirja a hibakódot.ha nincs hiba akkor automatikusan elkezdi szinkronizálni a folytószelep senzort a vonalnak középen kell lennie 1200-as alapjáratnál.
ja meg c13 a hibakód
ha nem küld jelet,akkor 8000 körül a motorvezérlő elkezdi lekapcsolgatni a szivattyú és a gyujtás áramellátását
a beszivott levegő nyomását méri a légszürőház jobb hátsó részén van
mit csinal ez a iap szenzor?
Köszönöm. 14-éve motorozom,ebbe a vasba 87000-van.Egyszeg már egy szelep is leszakadt benne.Ezen kívül,csak kopóalkatrészek voltak benne cserélve..........ja meg most szivatott meg az IAP-senzor Kellemes motorozást a hétvégén,megyek én is gurulni. Vasárnap motoros nap Máriapócson a Rabócsi-ringen.
Amúgy biztos van köztetek aki jártas az ilyesmiben tegyük fel hogy át akarom alakítani a TLS-t túrakormányosra esetleg street fighter kinézetűnek.... akkor az mennyire macerás? Mennyi zsét kellene beleinvesztálni? Mondjuk hasonlóra gondolok csak más lámpával.
Jaaa tehát van egy felesleges hőgombád?
Az enyém nem romlott el, de én úgy gondoltam, h jobb ez így. Majd én tudom.
Gratula! Szép a vasad! Írhatsz még róla h mióta van nálad ez az km évjárat stb.
Vettem volna de nem vettél inkább kapcsolgatod mint ahogy írtad lejjebb Ha majd egyszer lesz egy működő kapcsolóm. Akkor be fogom relézni a venti az tuti. Akkor többet nem megy majd ki.