És ami benne volt, azt nem lehet megcsinálni? Nagyon szétment?
Mert eldobtad amikor megállt az utolsó blokk? Tuningolni akkor kell, ha használod aktívan...
ez lenne az egyszerűsített változat, de ezt már próbáltam egyszer...
ha veszek egy használt blokkot, ki tudja mit kapott, az meg nem hiányzik, hogy két hónap múlva az is felrobbanjon alattam...
sajna nem csak a blokk kell, mert egy csomó sallang van még, amit meg kell vennem, és nyilván nem gyári cuccokat fogok venni.
Végül is igazad van. Kb 6,5 litykóra jött ki a fogyi ennyi meg kell egy 1000es V2esnek akárhogy is nézzük. Akkor hagyom a fenébe nehogy még a végén benzinben szegény legyen a keverék
Köszi az infót "elvileg bele van nyúlva" a gépbe vmikor el akarom vinni majd átvizsgálásra és ha sokat kap tényleg akkor vehetnek vissza mert 220km nél nem megy el többet egy tankkal és nem nyeleztem akkor se. (120-160 max)
Nekem, anno sokat kapott a gép, azért ha visszaváltogattál és vissza esett a fordulat, már nem bírta eldolgozni az anyagot és lefulladt, csak gázzal lehetett "életben" tartani mikor lámpához értem. Injektor áll. és azóta semmi gond.
Estem is a csapágytörés miatt. Nem volt nagy perec, de a komplett jobb oldal leamortizálódott.