Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ami benne volt azt eladtam alkatrésznek.
Estem is a csapágytörés miatt. Nem volt nagy perec, de a komplett jobb oldal leamortizálódott.
JUHÉJJ!

HONNANVAN A PLEKÓ? KELL!

Az első lánckerékcsapágyra gondolsz? Mert valakinek ott is tört a blokkja...
eladta az ember....megilyedt.van fent fenykep is ahogy a csapagy szetbaszta a blokkot szentem siman javithato volt
csereltunk, a haver ment a tlr-emel,azt mondta durva nehez kemeny de huz mint a rohadalom,elso indulasnal lefulladt,neki
És ami benne volt, azt nem lehet megcsinálni? Nagyon szétment?
Mert eldobtad amikor megállt az utolsó blokk? Tuningolni akkor kell, ha használod aktívan...
Szép gép, csak olasz...
A TL egy nehéz dög a gixer 600-hoz képest . Én tudom....
Ma elvittem haverom motorját vizsgáztatni. GSX-R 600. Hát elég furi volt.Nagyon könnyű :))
Ez nem fekete alapozott hanem ilyen a fénye.Az utóbbi időben elég sok ilyen fényezést látni.
baski ez kesz? le van fekete alapozva?v2?ez vagy v4?
És kész:

lassan ott tartasz árban, mint egy alig használt 1098-as...
ez lenne az egyszerűsített változat, de ezt már próbáltam egyszer...
ha veszek egy használt blokkot, ki tudja mit kapott, az meg nem hiányzik, hogy két hónap múlva az is felrobbanjon alattam...
sajna nem csak a blokk kell, mert egy csomó sallang van még, amit meg kell vennem, és nyilván nem gyári cuccokat fogok venni.
Akkor még nem váltok rögtön RSVre De ja nekem 7,5 az átlag.
rsv nagy átlagban 8 liter...
Végül is igazad van. Kb 6,5 litykóra jött ki a fogyi ennyi meg kell egy 1000es V2esnek akárhogy is nézzük. Akkor hagyom a fenébe nehogy még a végén benzinben szegény legyen a keverék
nem is fog többet elmenni....
jó lenne összefutni majd
Miért nem raksz bele egy másik blokkot aztán kész?
Az megvan 100-200-ból. A többinek meg nincs baja nem?
Ventit tettem a feszszabhoz, rendszámtábla pilácsról kapja a feszkót. Ma is jártam nagyvárosi forgalomban. Ma nem jelentkezett a probléma. Kopp-kopp
Köszi az infót "elvileg bele van nyúlva" a gépbe vmikor el akarom vinni majd átvizsgálásra és ha sokat kap tényleg akkor vehetnek vissza mert 220km nél nem megy el többet egy tankkal és nem nyeleztem akkor se. (120-160 max)
Van már valami fejlemény?
Nekem, anno sokat kapott a gép, azért ha visszaváltogattál és vissza esett a fordulat, már nem bírta eldolgozni az anyagot és lefulladt, csak gázzal lehetett "életben" tartani mikor lámpához értem. Injektor áll. és azóta semmi gond.
Hello!

Nem tudom mikor megyünk sajnos, de jó lenne már májusba feljutni.