ÁÁÁ! Te állat! Persze el tudtam olvasni, mivel visszafelé is megy. Ma hazaviszem a motorom telelni.
Tegnap elindultam motorozni, de majdnem ráfagytam a mocira. Nem volt egy vidám dolog.
Na, jók legyetek!
lefagyok a motorrol de valami raultet es azt monja menj menj ,tegnap 1.5orat mociztam aztan forro kad vizben ultem 40 percet.a sport legszuro nem enged be tobb koszt?menyi volt az elso fektarcsad?karbon?azt hiszem ha lehet olyan 170 loerosre pockolni neki alnek koltekezni lasan,de 10,15le novekedes szerintem ne sok bar nem mentem olyannal nem tudok viszonyitani.a kipufogokkal az a bajom nem tetszik szegecses panttal korbevett dodok gagyis ,es az ara az egben jar ,ha van elado cuccod ,mondjad imrufo.itt a web cim.powecommander.com
Hali!
A blokk megadta magát menet közben, beállt mint a gerely, én meg nyomtam belőle egy fasza átdobós esést. Mivel ma nem volt kedvem szerelni, csak holnap fog kiderülni, hogy mi baja van, ha sikerül kiszednem a blokkot...
PowerCommander: nekem nincs, bár tervezem... szal véleményt nem sokat tudok róla mondani... A legfontosabb, hogy sportlégszűrő, és kipuffrendszer(legalább sportdob) nélkül semmi értelme. Ha minden adott, egy fékpados beállítással hozhat a cucc kb 10-15 lóerőt, de ami fontosabb, a gázreakciókat sokkal finomabbra lehet vele állítani, ami a TL-nél elég sokat számít, a gyári on-off beállításhoz képest...
Amint 40ezer környékén lehet venni PCIII-ast, veszek is! többet nem ér szerintem...
szia imrufo azutan erdeklodom ja latom meg szeded szet a geped mi van vele?
mit szolsz a POWER COMMANDER hez tl hez lehet venni beszerelesi utmutato is van hozza,halottal e mar errol es ha igen mit csinal a motorommal?koszi
Tegnap elindultam motorozni, de majdnem ráfagytam a mocira. Nem volt egy vidám dolog.
Na, jók legyetek!
Azt gondoltam tegnap este, h csak én kukorékolok még fent..
Sokat firkáljatok!
ès igeeen... visszaàllìtottam az òràt, ahogy kell.
ès most
Béna...
A blokk megadta magát menet közben, beállt mint a gerely, én meg nyomtam belőle egy fasza átdobós esést. Mivel ma nem volt kedvem szerelni, csak holnap fog kiderülni, hogy mi baja van, ha sikerül kiszednem a blokkot...
PowerCommander: nekem nincs, bár tervezem... szal véleményt nem sokat tudok róla mondani... A legfontosabb, hogy sportlégszűrő, és kipuffrendszer(legalább sportdob) nélkül semmi értelme. Ha minden adott, egy fékpados beállítással hozhat a cucc kb 10-15 lóerőt, de ami fontosabb, a gázreakciókat sokkal finomabbra lehet vele állítani, ami a TL-nél elég sokat számít, a gyári on-off beállításhoz képest...
Amint 40ezer környékén lehet venni PCIII-ast, veszek is! többet nem ér szerintem...
mit szolsz a POWER COMMANDER hez tl hez lehet venni beszerelesi utmutato is van hozza,halottal e mar errol es ha igen mit csinal a motorommal?koszi
A blokk meg holnap ugrik ki a helyèröl...