Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez igen! Frankó!
Cölöp mester igencsak jó munkát végzett!
Mostmár csak a jó idő hiányzik...
Bocsi...
No figyelem!
A FARSANG ideje Február 16,vagy 23......Döntsétek el!
Nálam lesz a Piroska utcában,az ott alvás megoldható,aki ott akar aludni,az kérem írja a listán a neve mögé,hogy ott aludna,holnapra meglesz a szállás díja is......
A Farsangi móka kb 3000-3500ft lesz per fő.
Ebben benne lesz egy vacsi,üdítő,sör,közkívánatra SOMLÓI/Mint Hévízen/,és az étterem bérlése,baráti áron........
Jelentkezés a Hayabusa Topicban!
Minden Motoros Társunkat szeretettel várunk,gyermekeket is hozhattok.
BELÉPÉS CSAK JELMEZBEN!/NEM MOTOROS!/

1,Mr.&Mr.-né
1/b)Milka+Milkáné
2,Csöle & the Spice Girls
3,Menyus+Gabyca
4,Fiveurban+ a 40 rabló
5,Xx Man&Mona
6, Maci+né-időponttól függően..../The Bear/
7, Alpha
8, Maistear + Niki
9,pep+pepné idöpont függő
10, Zsebes + 1 (időponttól függően)
11.: Bééb (szintén időponttól függ)
12, Busati+Gabriella+Kispuncisom+Nagylányom
13, Borso! ÉNIS, ÉNIS, ÉNIS
14. Biri bácsi +1
15.

2 ekkora barmot,mint a Tarka meg a Dingó!
Én odaadom érte a Petinél remélem még porosodó 4 dugós versenyre alkalmatlan, féknyergeket! Tarka te egy eszméletlenül nagy állat vagy! A hetero nem biztos h igaz, a fenékszerkezete miatt. Gondolom nem a nőknek csináltatta meg....
de annak tükrében hogy az enyém 250 volt a déczi(DMC)-éknél szerintem kiinduló árnak nemsok!
de ebből nem lehetett volna alkudozni
Valóban igazad van, nem ismertem ezt a márkát, sikerült rátalálni neten, elég ritka és valóban készítenek megrendelésre minden motortípusra, szóval tévedtem Ha ez konkrétan TLR-re való akkor minden bizonnyal lényegesen jobb mint a gyári darab.
De a 120 akkoris igen sok, főleg ennek tükrében
30 körüli fehér férfi,185-190 magas,kb 85 kilo. Hayabusával jár 03.01-től 11.01.-ig. Budapesten él,dolgozik. Heteroszexuális.

Kb ennyit.
igen:16 bar!
Tasiról tud vki vmit?
az ohlins csak 1 tipushoz gyárt lengéscsillapitókat?nézz utána:double system air suspension"racing"!
Fontos hogy ha szétszeded a hátsó gátlót, tiszta nitrogén gázzal töltsd utána a nyomástartályt, különben habosodni fog az olaj és érzékenyebb lesz a hőingásra. A nyomás meg azthiszem valami 8 bar körüli benne
én még azt se. talán az elejében....
Asszem én max oilt cserélek az enyémben oszt kész!
70 pénzben állt meg
(Öhlins, direkt TL1000S-be való)
Pít, a tied mennyi is volt?
Gondolom gambesz nem a 2008-as motogp-n akarna indulni.....
Valószínű hasonló,vagy közel ugyan olyan,mint a gyári....szerintem.
Azzal szart sem érsz. Az állíthatóság egy szűk tartományra vonatkozik. Pl extrém nagy vagy kis súlyú vezetőre nem lehet a motor gyári futóművét behangolni, ilyenkor jön rugócsere, variálás szeleppel és olajjal.... És akkor még a csillapítás jellegéről nem is beszéltünk, lineáris vs. progresszív himbarendszer, csillapítási nyomaték...
gondolom 120
Gondolom drága is..
gondolom állítható....
Mindamellett hogy úgy tűnik méretre passzol bele csodával határos módon, a két típus eltérő súlya, eltérő rugó karakterisztikája és lengőkar hossza miatt valószínűleg teljesen eltérő csillapítási karakterisztikát igényelnek, így erősen szkeptikus vagyok a dolog működőképességével kapcsolatban.