HÁHÁ, elmondanám hogy a hirdetés Zoli barátunk milléjére vonatkozik, most adta fel :)
Pályázni vette, de aztán vett egy CBR900RR pályamotort, azért adja el.
hali 2001 óta van TLR em,2004 ben én is lecseréltem rsv mille r re,1 hónap mulva vissza akartam cserélni de az enyémet akkor már lefoglalózták,lelki problémáim lettek!jó akkor hoztam 1 2005ős gsxr750 et 0km rel.1 hónapig állt bakon januárban,közben kiderült hogy nem kapott hitelt a vevő az én motoromra,úgyhogy 2hét könyörgés és 100rongy kellett hozzá hogy visszakapjam a gépet,ennyit erről. azóta is nálam van.ő az első gyermekem ,aztán mégegy2003,aztán mégegy2007!ha kell a PC2 küldtem emailt!
2005-ben vettem a motort, elődje egy CBR1000F volt. Eredetileg XX-et akartam. A TL áráért XX-ből "98 körüli évjáratot kaphattam volna. Igazából akkor tetszett meg, mikor a hangját is meghallottam.
Az S típus az R szelídebb változata, más áttételezéssel, más befecskendező rendszerrel, dugattyúkkal, 10 lóerővel gyengébben. A gép nagyon jól motorozható, bár kanyarokban jobban kell bírkózni vele, mint egy GSXR-el. A nyomaték-V2-es erőforrása lévén-alacsony fordulaton is rendelkezésre áll, tempósabb haladásnál 7-8 ezer fordulatnál feljebb nem igazán kell forgatni, bár 10500-ig engedi magát. 220 km/h felett nem olyan fürge mint sor4 társai. A V2 nehezebb kezelhetősége csak városi legenda, nagyobb a motorfék de egy idő után megszokva könnyen kezelhető.
A csillapítása elég tág határok között állítható, nagy pályázók panaszkodnak a hátsó csillapítóra, amiben a nagyobb terheléskor fellépő hőtől felhígul az olaj. Jó ötlet, rosszul kivitelezve. Az első típusokon elég csapkodós volt a kormányzás, ezen a gyár kormánylengéscsillapítók felszerelésével javított.
Nem egy vérbeli pályamotor, inkább egy mókázásra is kapható sportos jellegű gép. Szélvédelme hasonlatos a többi hasonló kategóriájú motoréhoz. 200-ig nem kell elbújni, felette viszont a tankra kell hasalni. Racing plexivel javítható.
Első fék lehetne erősebb is, 4 dugattyúsak, TL-R fékei felszerelhetőek rá, azok 6 dugattyúval préselnek.
Üléspozíciója számomra megfelelő, közel 1,90 magas vagyok, 200-250 kilométerenként azért jólesik megállni nyújtózni. Már csak azért is, mert ennyi a tankkapacitásból adódó hatótáv. Az utas szempontjából is hasonló a helyzet.
Pár adat hátha érdekel valakit: 125 LE/8500 rpm,107 Nm/7100 rpm,187 kg szárazsúly.
Fogyasztása használat módjától erősen függő:5,5-8.5 literig.
Jellemző hibái: hátsó csillapító felfogatásánál váz repedés-hegeszthető.
Gyengén karbantartott, erősen használt egyedeknél lapkatartó csésze törés-sok pénzért javítható
Hidegen nehéz indíthatóság, egyhengerezés-szoftverhiba, 98-tól nincs, előttieken programozható.
Tank hegesztési hiba, üza.szivárgás-98-tól megoldva
Összességében nagyon jó,megbízható motor, annak ajánlva aki szeret sportosan túrázgatni, néha "állatkodni", és nem sokat költeni a szervízben.
Erre használta
többnyire túrázás, napi használat amíg az időjárás engedi.
Javítanivalók
Az enyém utolsók közül való, rendszeresen karbantartott, ezért nem sok problémám volt vele:
üzemanyagszűrő eltömődés, 6000 rpm fölé nem forgott.
fesszabályzó csatlakozó oxidáció, ventillátor hőkapcsoló érintkezési hiba
hátsó csillapító felfogató csavar törés.2-ből 1.
Itt szervizelte
Suzuki Nívó J.F.F. Veszprém.
Korrekt csapat, nagyon jó szerelők. Jó árkategória, nem lehúzkodós.
Kisebb javításokat, szervízeket én magam elvégzem.
A beküldő 14 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Sajnos nem csináltam "előtte" képeket, de ha láttátok volna hogy nézett ki a ruha mielőtt odavittem, tényleg csak azt tudnátok mondani, hogy úúúúúú meg áááááá! (esetleg az eltávolított bőrdarabokról tudok feltenni valami képet...)
Mellesleg ez egy púp nélküli ruha, azt is Cölöp csinálta rá.
Az ilyen felirat betűnként egy ezres, de ha viszek mintát, mindent megcsinálnak csendélettől a tájképig.
A púp tizenhaté került rá...
Mivel Cölöp is, és a felesége is rendkívül korrekt, és szimpatikus ember, ajánlom mindenkinek a munkájukat!
(ez itt a reklám helye)
Fekete Béla: 06203372355
metal.muslinca@freemail.hu
Sziasztok!
Egy hatalmas kéréssel fordulok Hozzátok!
Szeretnék TL-S-es szervíz-,alkatrész-,menettapasztalatokat kérni Tőletek!Mivel szeretném a Tl tulajdonosok táborát bővíteni!Minden tapasztalatot,jótanácsot szívesen fogadok és ezennel előre meg is köszönök!
Szegényke....
Akko még a piától nem csilloghatott!
Éjjel ittam csak, miután szegény Indigó lába megégett!
Na de majd meglássuk mit mutat tavasszal!
De már nyáron fejbekólintott a busa láz e! :)))))
Érdekel valakit?
de ez nem sor4-es?
A TL utolsó útja!
Szegény nem ezt érdemelte de rohadt egy időő volt akkor! :(((((
Ki írta?
Pályázni vette, de aztán vett egy CBR900RR pályamotort, azért adja el.
Na jó megbocsájtok, de csak mer tudom, hogy megrögzött TL-es vagy!
Az S típus az R szelídebb változata, más áttételezéssel, más befecskendező rendszerrel, dugattyúkkal, 10 lóerővel gyengébben. A gép nagyon jól motorozható, bár kanyarokban jobban kell bírkózni vele, mint egy GSXR-el. A nyomaték-V2-es erőforrása lévén-alacsony fordulaton is rendelkezésre áll, tempósabb haladásnál 7-8 ezer fordulatnál feljebb nem igazán kell forgatni, bár 10500-ig engedi magát. 220 km/h felett nem olyan fürge mint sor4 társai. A V2 nehezebb kezelhetősége csak városi legenda, nagyobb a motorfék de egy idő után megszokva könnyen kezelhető.
A csillapítása elég tág határok között állítható, nagy pályázók panaszkodnak a hátsó csillapítóra, amiben a nagyobb terheléskor fellépő hőtől felhígul az olaj. Jó ötlet, rosszul kivitelezve. Az első típusokon elég csapkodós volt a kormányzás, ezen a gyár kormánylengéscsillapítók felszerelésével javított.
Nem egy vérbeli pályamotor, inkább egy mókázásra is kapható sportos jellegű gép. Szélvédelme hasonlatos a többi hasonló kategóriájú motoréhoz. 200-ig nem kell elbújni, felette viszont a tankra kell hasalni. Racing plexivel javítható.
Első fék lehetne erősebb is, 4 dugattyúsak, TL-R fékei felszerelhetőek rá, azok 6 dugattyúval préselnek.
Üléspozíciója számomra megfelelő, közel 1,90 magas vagyok, 200-250 kilométerenként azért jólesik megállni nyújtózni. Már csak azért is, mert ennyi a tankkapacitásból adódó hatótáv. Az utas szempontjából is hasonló a helyzet.
Pár adat hátha érdekel valakit: 125 LE/8500 rpm,107 Nm/7100 rpm,187 kg szárazsúly.
Fogyasztása használat módjától erősen függő:5,5-8.5 literig.
Jellemző hibái: hátsó csillapító felfogatásánál váz repedés-hegeszthető.
Gyengén karbantartott, erősen használt egyedeknél lapkatartó csésze törés-sok pénzért javítható
Hidegen nehéz indíthatóság, egyhengerezés-szoftverhiba, 98-tól nincs, előttieken programozható.
Tank hegesztési hiba, üza.szivárgás-98-tól megoldva
Összességében nagyon jó,megbízható motor, annak ajánlva aki szeret sportosan túrázgatni, néha "állatkodni", és nem sokat költeni a szervízben.
Erre használta
többnyire túrázás, napi használat amíg az időjárás engedi.
Javítanivalók
Az enyém utolsók közül való, rendszeresen karbantartott, ezért nem sok problémám volt vele:
üzemanyagszűrő eltömődés, 6000 rpm fölé nem forgott.
fesszabályzó csatlakozó oxidáció, ventillátor hőkapcsoló érintkezési hiba
hátsó csillapító felfogató csavar törés.2-ből 1.
Itt szervizelte
Suzuki Nívó J.F.F. Veszprém.
Korrekt csapat, nagyon jó szerelők. Jó árkategória, nem lehúzkodós.
Kisebb javításokat, szervízeket én magam elvégzem.
A beküldő 14 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
By: Tarka
Mellesleg ez egy púp nélküli ruha, azt is Cölöp csinálta rá.
Az ilyen felirat betűnként egy ezres, de ha viszek mintát, mindent megcsinálnak csendélettől a tájképig.
A púp tizenhaté került rá...
Mivel Cölöp is, és a felesége is rendkívül korrekt, és szimpatikus ember, ajánlom mindenkinek a munkájukat!
(ez itt a reklám helye)
Fekete Béla: 06203372355
metal.muslinca@freemail.hu
Egy hatalmas kéréssel fordulok Hozzátok!
Szeretnék TL-S-es szervíz-,alkatrész-,menettapasztalatokat kérni Tőletek!Mivel szeretném a Tl tulajdonosok táborát bővíteni!Minden tapasztalatot,jótanácsot szívesen fogadok és ezennel előre meg is köszönök!