Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok srácok!
Mikor motorozunk már együtt egy jót, a motor menetre kész csak hajtani kellene.........................
Messze van ez.
Támogatom az ötletet
Egyszer elviszem a bandát
Hogy a bőr hűljön rád! Ez azért eléggé jó! Asszonnyal a világ tetején, szép helyeken! Fasza nagyon!
R1 gátlót szokták beépíteni, és ez a konzol már megoldja a váztörés problémáját. . Még azzal lehet kísérletezni, hogy sűrűbb olajat teszel bele, bár az csak akkor lehet érdekes ha gyorsan vezetsz.
Igen,megtanultunk együttélni
a konzol alsó tartó csavarjánál van egy repedésed
Koszonom Sracok!
Hali!Én így csinàltam meg,ha kell a konzol rajza elküldöm szivesen.
Hali!
Veszel bele egy Öhlins gátlót kb 300ezerért, és minden zsír!
Amúgy itt a brigádban Janó és Luká tuningolt TLS hátsó gátlót, ők lesznek az embereid.
Addig is egy kis olvasnivaló:
http://www.tlzone.net/forums/s...
Sziasztok TL-esek! Segitsegeteket szeretnem kerni a kovetkezo dologban. Hogyan tudnam atalakitani a vasam (TL1000S) Hatso csillapitasat. Szerintem tudjuk mind, hogy miert szeretnem ezt a beavatkozast eszkozolni. Koszi a valaszokat!
Újra itthon! :( Egy kis ízelítő
Mint mindenkinek. Orsózni lehet rá lapátnyélre tekert súllyal, valamennyit segít, de a valódi edzés maga a motorozás.
Én pont tegnap tekertem 800m szintet tizen valahány km alatt Ha már egyszer beállt az a buzi főtengely kell a kétkerék..
Meg nem árt alkarra se gyúrni, emlékeim szerint az alkarom szokott bedurranni a legjobban terepen.
Semmi,punnyadt turamokus vagyok momentán nyuvadtak vonyikoloval,de a tutit csak hirdetem.
Maraggyámámivanveled. Nem azt mondtam, hogy arra akarom feltenni az éltem, hogy egy szar krosszozó legyek. Adottság jobb lett volna, de ha nem hát nem.
Fogsz két sittesvodrot és feomesz 20x a 10.re valami telepi házban.
Esetleg adok egy régi kanapék hamar némileg a sittesvodrot oszt azzal hajrazol.
Épp hogy nem gyúrni kell, hanem futni, bringázni meg hegyet mászni. Futni szoktam, de nem bírom, bringa életveszély üljön rá a halál, sziklán meg fosok.
Gyúrjál vazze.
Stimm, csak sajnos be kell ismerni, hogy a terepmotorozáshoz lényegesen nagyobb kondíció szükséges. Esetemben annyira nagy a különbség a meglévő és a szükséges kondíció között, hogy a deficitem számottevően rontja a gyorsaságomat is, ezáltal a saját élményemet is. Mondhatni sokkal gyorsabban tudok menni egy terep motorral, mint ahogy bírok, tehát a móka max 10 percig tart. Kevés vagyok hozzá sajnos, kiábrándító, hogy saját magam számára korlátozom az élményt. Azért megyek inkább sportmotorral üvegen, mert azzal így is elbírok, csak 3-4 óra után fáradok észrevehető módon. Pedig terep jobb. Első, hátsó, repül, farol, kapar, mindent csinál és viszonylag büntetlenül lehet kísérletezés gyanánt túlvállalni direkt. Az ember nem hal bele, csak kicsit fáj a válla, kutya baj. És ott van még a megnyugtató tény, hogy az útfelület anyagához képest a motorerő az erőcsúsztatáshoz szükséges szint ötszörösét adja azonnal és nem késik. Valahogy ezt kéne elérni a gixerrel is, évek óta ezen fáradozom. Egyszerűen királyság az egész terepezés!
Nekem nagyon hiányzik az endurózás, de az utcáról se mondanék le. Kell mind a kettő
Én a CR250R-ről ültem a Z750-re. Az első megtett 600-méter után az jutott eszembe, hogy ugye ez csak egy rossz vicc! Sajnos nem volt vicc. Most már -2+3-al megyek a kotvánnyal és tegnap sem jutott más eszembe, mint az, hogy "mennnyé má' te lusta gané, mi van ezzel, beszart megint?"...
Soha nem elég.