Prediktiv szovegbevitel, szokot mellett balra az elso ikon elvileg a hangbevitel azt hosszan nyomod akkor kijon a beallitasok es ott a prediktiv szovegbevitelnel a pipat kiveszed
A kutyaközönséges Nissin radiális nyereg(bizonyos ZX6-10-es évjáratokon) és a cápa féle r1 felső úgy fog a 308-as féktárcsával hogy fejreesek a kormányon át.
Fene se tudja mit lehetne vele kezdeni. kérdés, hogy egy felső munkahengercsere mit hozna, csak ahhoz meg fékcsövet is kell cserélned, mert máshol van a kivezetés.
Akkor zsír lett. Nekem is, h visszaraktam a gyárit, megint jól fog, bár, én is még vakarózok valami jobb fék témában, de eddig amin jót tapasztaltam az az RSV volt. Berágok aztán csináltatok hozzá egy konzolt.
Nehogy unatkozzak...
Amúgy Jézus motorja is pont ilyesmi érést ad a Brembo főfékkel, csak ugye a hatdugattyúshoz 19x20-as ajánlott, az enyém meg más áttételezésű.
Eddig abban a tudatban éltem, hogy 18x19-est vettem, de van rajta egy gyanús 16-os felirat
Az adagolhatósága változott. Nem csak egy kis ponton fog a fék, hanem ahogy húzom a kart fokozatosan nő a fékerő. Nameg kis erővel is lehet akkorát fékezni, hogy kifolyik a szemem. A fő bajom úgyis az volt, hogy hiába lehetett megállni eddig is a motorommal, de amikor 20x fogok rá a hajtűkanyar előtt a fékre akkor már zsibbadt az ujjam
Ha nyerek a lottón veszek egy ilyet...
Nekem is össze vissza atirogat ez a Nokia
Viszont a Cápa próbálta R1 főfékkel és szarabb lett neki.
Nehogy unatkozzak...
Eddig abban a tudatban éltem, hogy 18x19-est vettem, de van rajta egy gyanús 16-os felirat
Már volt időd tapasztalni...
Én ilyet sosem állítottam. Mondjuk az hogy máshogyan adja le az tény.
Fékem az most van. Csak meg kellett szoknom, hogy állandóan a levegőben kalisztál a hátsó kerék
Nekünk a motorerő hiányát ügyességgel kell pótolni