Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem nagyon van alternatívája a TL-nek értelmes áron. V2 után V2-t venni? Háát, én nem tudom. Most vagy előrelépek, vagy marad ami van. 1000-es gsx-r, vagy esetleg zx10 alatt nekem már marad a TL.
Hát sok sikert a keresgéléshez, nem lesz egyszerű. Elkeseríteni nem szeretnélek, de 2 hengeresben nem fogsz találni erősebbet a TLR-nél. Legalábbis értelmes áron nem az biztos. A régebbi aprilia állítólag gyengébb az újabb meg kb ugyanaz teljesítményre, vagy talán egy kicsivel combosabb. De árban húzósabb mint a Tl, nem is kevéssel. Szerintem nézelődj busa színtéren, kb ugyanaz mint a TL, csak bitang erős sor4 blokkal. Az első szériások már az árukat is eldobták eléggé.
Helló,azon vagyok mihamarabb 140le-vagy nagyobb kétkerekűn üljek,a kéthengeres valami ,legyen,reális áron.
Nem minden áron,és jelenleg magas árakat tapasztalok,de találkoztam zx12 2003 évjárat 600ezerért,sajnos azonnal elkelt.felhívtam a srácot megvenném a motort ,közölte már elvitték,és kérdeztem miért volt ilyen olcsó,azt mondta 1milláér senki sem hívta ás kellett a pénz,.
Felhívott ma a volt motorom új tulaja,baj van:nem indít az önindító,és kiírja a műszerfal check oil és pirosan világít.
Az oldalsztendert nem jól csukta fel és nem zárt az áramkör.nagy motoros lesz .Tökre jót röhögtem,kifizetett,elment 1 próbakörre----,miután én megjöttem a próbakörről,mert a múlt vasárnapi guruláson vasra fogytak az első betéteim,kaptam nagyon használt betéteket Pityupapátol,azokat beraktam,és elmentem megvasalni őket--vissza érve a próbakőrröl írtuk volna alá az adásvételit a srác keze remegett minta kivert kutya mondta rég motorozott.ÉN erre azt válaszoltam nekem motorozás után míndíg remeg kezem lábam.Igaz licitálok 2004-es RSV -re amin ecu hibás de már most magasa licit nem sok esély a megszerzésre.
Köszi szépen. Lehet nem ot lesz belőle, mert azért van olyan ami nem gyári és főelem. pl. karburátor. De majd meglátjuk. Először is a krómozott részeket kell összeszednem és elvinnem valahova. Van esetleg tippetek Bp-en hova? Nyilván olcsón és szépet szeretnék. No meg kéne egy korrekt állapotú kipufogó rá, mert ami fent van az szörnyű.
Nekem is ez volt az első gondolatom na jo, nem...
Furat van, csak a konzolokat kell átrakni a fékcsőhöz.

Meg kell fúrni mert a fékcsöveidnek hiányzik a konzol
Fujj de csúnya!
Sajna megy fel az áruk. Hozzáteszek, és akkor lenne egy pályagépem
igen
Nekem volt /1-es! 280-ra furva könnyített kuplung polírozott beomlo nagyobb fuvokak sport szűrő sport rendszer! Imádtam! 2-ben emelte az elejét! Raemeltem már gyertya volt :)
Ugye ezt nekem írtad?
Én egy ts 250-et szerettem volna régebben, de letettem róla
Nekünk ugyan ez az ES van csak 150-ben még lenyegesen szarabb allapotban. Imádtam azt a gépet. De egyszer majd én is restauralom ;)
Pedig jó úton halad, hogy hülyeséget vegyen Elektronikai hibás RSV-t, hát nem tudom... Legalább lesz Oszinak munkája
Első ránézésre korrekt az állapota. Szerintem sokan szereltünk már itt keleti csodákat. Ha úgy van kérdezz nyugodtan.
Szia.
Valószínűleg tudunk segíteni.
Mi is akartuk OT-ni a kocsit de egyenlőre elvetettük.
A kocsinál tudom a menetet.
Hétvégén lesz rendezvény egomba ott utána járok, hogy motornál hogy van.
Srácok! Bocs az offért de itt a következő projekt:Egy két okosságot fogok kérdezni az biztos.
Erről azt kell tudni hogy családi ereklye és ot-zni szeretnénk. Restaurálásban nem igazán vagyunk otthon.
Hát Zsolti őszintén sajnálom hogy eladtad a gépet. Remélem maradsz azért becsuletbeli tag. No meg remélem megmarad az eszed és hülyeséget nem veszel.
Szia.
Motoroztunk pár hete 1ütt,TLR-el voltam,szeretnék pár infót az RSV-ről,megcsörgetsz?30 465 42 91
köszi
Nem értitek a viccet
Szia Borcsa.
Köszönjük szépen a meghívást.
Valószínűleg ott leszünk.
Az időpontot döntsék el a többiek.
(Viszont azt jó lenne minél hamarabb. mert le kell adnom a nyári szabikat.)
Oszi külön árulják az ECU 2004-es RSV-hez,ebyen,a kulcs immos,és a kulcshoz van az immomodul.
Lehet ha csak az ECU-t veszem az elégséges,?vagy nem így van ahogy gondolom.