Be kell látni, hogy szerencsés vagyok
Este 7-kor is egy tök üres kiváló minőségű szerpentinen csapatta.. élmény volt. Délután persze nem kellett arra menni
Igen, csak kis tempóig jó, meg sasszézgatni. De arra végül is jobb - lenne abban az ideális esetben, ha mondjuk lenne motorerő bennük. A nakedet meg a supermotót azért hagytam el, mert idegesített az átkötőszakaszok tehetetlensége. Az egyenesek, meg amíg odaértem a bugis részre, nyomaszó volt. Persze az ember kerekezik mindig egy-egy fél km-t ahol éppen akad forgalmatlan rész, de ettől csak még lassabb a haladás és sose érünk oda ahol jó. Tudom, aki jó helyre született, annak nincs ilyen problémája.
Nakedeken jobban elvagyok, csak azokat meg nem szeretem annyira, mint a sportmotortokat. Sportgépből a ZX-9R a legjobb geometria gyári állapotban. Utána a GSX-R-ek következnek. A ZX-12R az etalon, azon jó nekem, csak hát az nem éles sportmotor sajnos. A Hayabusa meg egy trágya. Minden szarul áll rajta. Nincen nekem jókisz motókám sajna.
Valaki innen a fórumról csinált nekem egy videót, amin bizonygatta, hogy egy kisebb sportmotor típuson is el lehet férni. Nos, neki el lehet. A K1 gyárilag is nagyobbnak számít. Nekem 3 centivel hátrébb és 2-vel feljebb van a lábtartó, K8 kormányszarv van előre tekerve. Igy hiányzik kb. 5 cm ahhoz, hogy a könyökömet a térdem elé tudjam rakni. Ha a csuklómat teszem a kormányra, akkor már elfér. Ez esetben tenyérrel tudom pasokolni a szívlámpa sarkát.
Végül mindig ide lyukadunk ki. Bennem van a hiba. Persze, hogy nem ez a normál testméret, de azért vannak emberek 190/100+ ban még. Svédek, norvégok, oroszok. Nekik talán nem jár motor?
Az én cingár testem alatt nem nyaklik. Kényelmes , és szép. Tehát értelmezhetjük jónak.
Ha szarnak érezném, vagy kompromisszumokra kényszeritene kibasznám.
Jó, ez ok. Ez a válasz jött elsőre is. Engem inkább az érdekel, hogy jó legyen. Sokadlagos, hogy hogy néz ki.
Mondjuk örülök, hogy másokból több van, mert amikor belenyúltam az ilyen szarokba utána mindig el tudtam adni és egyből vitték is.
Amikor szitál, olyankor nincs mit csinálni, fogni kell. De megint eltereled. Nem az a kérdés, ki hogy motorozik, vagy hogy milyen a helyes technika. Én arról beszéltem, hogy a gyári lényegesen szilárdabb és a legtöbb esetben kisebb helyet foglal. Amit pedig Ti ellenérvként felsoroltatok, az csúsztatás. Gyáriból is van sokféle.
Olyan helyre kell születni ahol nincs katyú
Az ideális az ha minnél kevésbe basztatjuk a kormányt durva mozdulatokkal. Régebben én is sokkal barbárrabbul bántam vele. Ma ma mar az ilyeneket igyekszem elhagyni.
Erős fékezés él is stabilabb ha nem a kormányra tehénkedünk. Szerintem
Tiszteletem..... Egy ismerősömnek a motorkám láttán megtetszett a TL. Ha jól rémlik szó volt itt a közelmúltban a Dunavarsányi fehér R-ről.Esetleg valakinek volna valami értékelhető infója a motorral kapcsolatban szívesen venném. Előre is köszi.
A kulcs az lehet hogy a pályásoknak megfelel, mert náluk úgyis a minél finomabb kormánymozdulat a cél. Nekik nincs kátyú, nem ül fel utas, nem kerekeznek meg sztoppiznak folyton. Ez mondjuk jó válasz - lett volna.
Ha nagyon hajlik akkor kap másik csövet. Az részletkérdés. A bilincs már érdekes lehet. Elég vegyes a kinai cuccok anyagminősége. A botrányostol a korrektig ők mindent tudnak késziteni.
Én Euroringről nem pont emlékszem, hogy kemények a féktávjaid. Bár mondjuk nem tegnap volt, ez is igaz.
A képen a gyengét mutatták a srácok. Végig sliccelt bilincs, két csavarral. Nem húzod meg, akkor enged, ha meghúzod, akkor megnyúlik és máris olyan, mintha nem húztad volna meg, ugyanott vagy. A gyári meg fix. Tehát egyik probléma sincs a kettőből.
De gondolom Ti ilyen semmiségeket, mint hogy nem elég szilárt nem vesztek figyelembe, csak mert jól néz ki, Nektek tetszik. Illetve le is tagadjátok, hisz akkor meg kéne magyarázni, hogy miért.
Szóval szerintem a gyári minőséget nem tudják ezek, mint ahogy a legtöbb kiegészítő sem.
Este 7-kor is egy tök üres kiváló minőségű szerpentinen csapatta.. élmény volt. Délután persze nem kellett arra menni
Ha szarnak érezném, vagy kompromisszumokra kényszeritene kibasznám.
Mondjuk örülök, hogy másokból több van, mert amikor belenyúltam az ilyen szarokba utána mindig el tudtam adni és egyből vitték is.
Amugy valószínűleg a lustaság, hogy nem néztem körbe, hogy melyik gyári lenne jó.
Az ideális az ha minnél kevésbe basztatjuk a kormányt durva mozdulatokkal. Régebben én is sokkal barbárrabbul bántam vele. Ma ma mar az ilyeneket igyekszem elhagyni.
Erős fékezés él is stabilabb ha nem a kormányra tehénkedünk. Szerintem
A képen a gyengét mutatták a srácok. Végig sliccelt bilincs, két csavarral. Nem húzod meg, akkor enged, ha meghúzod, akkor megnyúlik és máris olyan, mintha nem húztad volna meg, ugyanott vagy. A gyári meg fix. Tehát egyik probléma sincs a kettőből.
Szóval szerintem a gyári minőséget nem tudják ezek, mint ahogy a legtöbb kiegészítő sem.