Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért utángyártottak között is van külömbség, ott is van gyengébb, és jobb minőség. Nekem PP-racing kormány van a pályagépen, azt bizony rángathatod, nem mozdul sehova. 4 éve hibátlanul teszi a dogát, pedig tehénkedek rá féktávon rendesen :)
Ezen kívül rendszerint valaminek útban van, mert nagy bunkó. Kábelfülek, csövek, kormányzár, miegymás. Ezekkel gond volt. Gyári felszerelése esetén az összes gondból egy sem maradt.
A legtaszítóbb az, hogy érezhetően hajlik, ha rángatom. Sokkal gyengébb anyag, mint a gyári öntvény, nem vastagított az eleje, pláne nem tömör. A felsliccelt bilincs sem elég merev. Idővel persze kikopik, elvetemedik a bilincsnél a sok ráncigálástól meg mikroméretű deformációktól - amik azért vannak, mert nem elég merev.
Nem tudom. Én megnéztem a szélességet, és a dőlést. Valószínűleg lehetett volna gyáriakat is keresni. Arra nem igazán van lehetőségem, mert nincs értelmes bontó a közelben ahol többet megnézhettem volna.
MIlyen rossz tapasztalat?

Nekem addig inkább csak jó van. Ami feltűnő, hogy még végsúly nélkül sem rezonál, ellenben a gyárira kellett vagy fél kiló súly, hogy ne zsibbadjon a kezem. Ez mindenképp előny. kb. első beállításra eltaláltam. Jó velem enni.
Igen komolyan kérdeztem, mert nekem csak rossz tapasztalatom van vele. Amit kifogásoltok az nam valós probléma. A gyárit is fel lehet tenni más szögben, lehet szélesíteni, létezik magasabb, közelebbi, távolabbi, stb. Legfejjebb nem TL gyári, hanem más típus, vagy más évjárat. Nem azt kérdeztem miért módosítjátok a geometriát, hanem azt, h mért ilyennel.
Hali Oszi
Csörgess,vagy viber,meg kellene kukkolni k3 ezredest,nem érlek el?:Motorozol?
k2-k3 között mi a külömbség?
Ezt komolyan kérdezed? Direkt olyat vettem ami csak 7fokban lejt, 4cm plussz oldalanként.
A gyáwtl kormány nagyon meredeken lejt
koszélesitve egy borzalmas szar.
Ugyanarra jó mint a gyári. Számomra annyi előnye van, hogy kicsit magasabb mint a gyári, ezért nem fekszem annyira a csuklómon. Úgy van beállítva ahogy kényelmes. Nem fixre, ahogy a harminckilós 160centis random akárkire belőtték. A markolat hosszabb mint a gyári, így van hely plusz kapcsolónak, vagy akárminek ami tetszik.
Jobb anyag, meg pontosabb megmunkálás? Hagyjuk már... Majdnem 20 éves a technika. Egy Ducati Panigale-n én se cserélgetnék semmit.
Nem azt kérdeztem, hogy tetszik-e, hanem hogy mire jó? Mi az előnye? Mert szerintem egy sincs neki. Azon kívül, hogy Neked tetszik.
Kezdhetném magyarázni, de erre az üzenőfalas-troll belépőre elég annyi, hogy: Mer így teccik!
Kezdem nem érteni, hogy ezek a buzikormányok mire jók. Főleg amióta megpróbálkoztam egyel.
Mi a baj a gyárival? Hogy az sokkal jobb anyag, pontosabb megmunkálás, nem reped el és elfér ahol kell?
Nekem is tovább tartott.
A gyári csövek is rövidek voltak, azokat is cserélnem kellett.
De nekem leginkább a plusz kapcsoló miatt volt gond...
Köszi, ha nem találok addig megoldást elfogadom.
Úgy nézem tovább fog tartani a konzol felszerelése, mint a kormányé. Most kábelkötegelő fogja a tartályt, de amúgy a kormány elég zsír.
Megküzdöttem vele, a negyedik féle kínai csuklós tartóval sikerült úgy-ahogy...
http://www.ebay.com/itm/1-PCS-...

A bulira elviszem a másik hármat, hátha összehozol valamit.
Te hogyan oldottad meg a fékolajtartály felfogatásat a kinai kormányra? Esetleg lenne fotod?
A db killer szerintem is. De pl. olaszban minden sportdobban van. Nem lehet véletlen, hogy használják, mert azt nem gondolom, hogy a digó nem szereti, ha van a motornak egy szép hangja. Mondjuk én inkább tömöm 1-2 évente, mert ha kiég az már nekem is túl hangos.
Jut eszembe! Kormányvégek jók lettek?
Azért szerintem, még sok minden megtalálható hozzá csak tudni kell, hogy hol keresgélj. (pl.: börze)
Nem igazán tudunk jó krómozót, de megkérdem az ismerőst, hogy ő hova szokta vinni a cuccokat.
Db killer a világ röheje. Most vagy motorozok nyitott dobbal, és van hang, vagy hagyom a gecibe a gyári dobbal
Sokszor csak úgy visszhangzik minden a szerpentineken a motoroktól Az ember azt se tudja most honnan jön hang Senkit nem érdekel szerintem. Gondolom akkor kezdenek el kötekedni ha valaki nagy baromságot csinál +okoskodik.
Szerintem még ha jano tud a vágott dobjaval kint motorozni akkor...
Tavaly mikor én is kint vtam akkor sem szóltak semmit. Persze attól még lehet szólnak! Nekem az alagútban csak annyit mondtak h halkabban. 3telin eleg jol szólt
A db kellett nem igazán használják mert ha úgy is a megengedett felett van akkor paszhatja még ha papírja is van róla...
Mint a viccben. Ha nyuszi az, akkor vagy van rajta sapka vagy nincs.
Ne mondj semmit. az osztrák rendszám ott hazai, a magyart meg meg kell nekik b...ni! Már ha a köcsög sógor utál, vagy ne legyen ürügye belém kötni, vagy ne menjek oda. Ez nem általánosítás, nem mondom, hogy jellemző, de nyugaton nem véletlen van szinte minden sportdobban DBkiller.
Amugy ez igy van
Akkor én mit mondjak !!!
Meg kb itt mindenkinek az van meg az osztrákoknak is! Neh azt hitt h ott gyári doboknal szaladgálnak! Akkora lyuk van a dibjaikon h a gp-ben megirigxelnek oket
Ez egy jo ötlet :) lebeszélem vele.