Google barátod.
Amugy a régi, de értékes tárgyak gyűjtőneve. Függetlenül attol, hogy mi az.
Külföldön sokmindennek nagy kultusza van, és egy gyűjtő ott leszarja az árat. Ahogy Borcsa írta 10év és a tl egy kincs lesz. Facen szoktam nézni, hogy külföldi csoportokban mennyit kltenek a gépekre. Brutál.
Mi az a Vintage? Az enyém annyira az, hogy azt mondták rá a gyárban, hogy van vagy 2 éves. Mondom annyi van, 18 Egyébként a régi jó cuccokat tényleg megbecsülik külföldön, nem nézik le úgy mint Magyarisztánban a "tavalyelőtti lepukkant szart" lehet, hogy ott van pénz karbantartásra és ezért nem hullik szét 20000km alatt? Ahogy az ungarische hitelbajnok a két éve "nyögött" gsxr láncán nézte, hogy hány szemet kell belőle kivenni. Mert ilyeneket láttam kb. 7 éve Csolnokon. meg Németeknél pöpec huszonéves motorokat. Ami szép és jó az 20 év mulva is lehet szép és jó, ha vigyáznak rá.
V2-ben talán VTR SP2 ami jobb mint a TL, de baromi drágák... Azonos árban szerintem sincs jobb.
Meg az SP2 áráért már kapni 04-es ZX10,-et vagy k4, K5 gsxr1000-et , és azok letépik a kezed :)
Amugy a régi, de értékes tárgyak gyűjtőneve. Függetlenül attol, hogy mi az.
Külföldön sokmindennek nagy kultusza van, és egy gyűjtő ott leszarja az árat. Ahogy Borcsa írta 10év és a tl egy kincs lesz. Facen szoktam nézni, hogy külföldi csoportokban mennyit kltenek a gépekre. Brutál.
Meg az SP2 áráért már kapni 04-es ZX10,-et vagy k4, K5 gsxr1000-et , és azok letépik a kezed :)
Az ára is :(
http://www.ebay.co.uk/itm/97-0...