Nekem az előző motoromon 45x1,5-ös patentívből, és csőből lett készítve az összekötő a dobhoz, a leömlő meg valami papírvékony arrow volt. Elég faszán meg lehetett vele csinálni olcsón, csak nem könnyű az igaz
Az hát, patentív. Sztem lényeges, főleg a súly miatt. Általánosságba a 60x1,5öt lehet kapni, bár azt sem egyszerű. Gondolhatod, h a 60x1et milyen jó lehet beszerezni. Az enyém meg 60x0.5 a Yoshi titán rendszer...
?? Ahogy akarod, magadnak csinálod, biztos szép lesz. Viszont kíváncsi lennék változik-e a motor nyomatékleadása. Amint látom teljesen más az elvezetése is, mint a gyárié.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_tl_1000_r-10066908
http://www.capribelt.hu/elerhetosegek/
Már most várom