Sajna google fordítóval semmit se értek belőle
Majd meglátjuk mi lesz. A Gyári lámpakacsolót mindenképp jó lenne megtartani, mellé kerül a gyorsgázkar, a fékkar meg távol, hogy csak a végét húzzam.
Hali!
Biztos jönnek még majd ajánlatok, részemről a következő:
Motul7100 10w50
14000-et mentem (ez 3 olajcsere) vele, nekem bevált. Kuplung sosem csúszott meg, váltó is viszonylag jól kapcsolható (az enyém mindig nehezen járt), üres mindig megvan egyesből is, meg kettesből is.
Viszont rohadt drága...
Amit most ki fogok próbálni, az az Elf Moto4Tech 10w50.
Erről majd Luká többet tud írni, ő ezt használja.
sziasztok
tudnátok segíteni tl1000r típushoz milyen olaj lenne a jó?
régen volt már ilyen mocim, most megint van, nem emlékszem milyen kell bele.
köszi szépen.
Mármint arra írtam, hogy K4 sárvédő, csak sima fekete. Aztán kapcsoltam, és gyors ráírtam Oszira viberen, hogy megbizniszeljük. Pont menni fog a hátsó karbon sárvédőhöz
Janó már lestoppolta tegnap reggel.
Nekem is azért volt, mert KELL! Aztán nem is állt jól a motornak...