Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jön az gázra is, de kuplunggal sokkal alacsonyabb fordulaton fel lehet venni, és kezelhetőbben is emelkedik az eleje.
2. fokozatban 3000-4000 körül fel lehet kuplungolni, és úgy váltás nélkül is elég hosszút lehet kerekezni szabályzásig.
Pl. Szentendrein lámpától lámpáig.
Kuplung nélkül, egy pillanatnyi gázvisszaengedéssel. Igazából nem is csukom el teljesen, elég a váltáshoz, hogy elkezdem visszaforgatni a gázkart kb talán 2-3mm-t, aztán újra gáz. Persze ez kb egy tizedmásodperc. A másik dolog, hogy akkor váltok, mikor emelkedőben van az eleje. Próbáltam úgy is, hogy fent van gyertyában, aztán váltok, de volt egy-két hanyattvágós para, úgyhogy az nem jött be.
Negyedikig tudok felváltani ha összejön, de mindig gyorsulok közben mint állat, szal tényleg amatőr lvl1-es szint. Ha taposom a hátsóféket, akkor meg ösztönösen csukom a gázt, szal van még mit tanulni.
gázra kéne jönni! no kuplung :D
vagyis a forgórészt bocs...
Megnéztem neked a csavart. M20x1,5-ös és 10.9-es anyagminősége. Azzal simán leszeded a generátor állórészt.
Te azt hogy csinálod? Mármint az elváltást.
Csak egy új motoron nem látszik a használat. Én is próbálok rá vigyázni amennyire lehet (ha épp nem hempergek ), mégis múltkor egy felszállásnál lerúgtam a fényezést az üléspúp tetejéről. Talán majd egy polír kihozza, de azért nem volt őszinte a mosolyom.
Karbantartással nálam sem volt gond soha, digitális csuklóval annál inkább.
Most hogy a szenzor miatt nem bírom felkuplungolni kettesben, megtanultam egyesben felvenni, és felváltogatni. Persze csak amatőr szinten. A mai nightwolf videó még nekem is brutális.
Ja a cuccot nem kell postázni, elugrok hozzád valamikor. Lehet jövő7vége. Majd csörgök előtte...
Pont 3 hete voltam Tatabányán a Pink Motors nyílt napon. Igaz a Pannóniával mentem akkor. :D
Köszi! Igazából a külsején azért a használat apróbb jelei jelen vannak, de nem vészes az sem ennyi futásnál.
Ez lenne a cápa? :) Én is informatikus vagyok, és eddig még nem láttatok! :)
Kezdek aggódni... :D Főleg, hogy holnap vissza kell adnom a motort a tulajnak... :D :D
Hát nem nagyon jártam erre felé valóban. :) Inkább motorozok. :D De Most már tudok rólatok. :)
Meg a fene tudja pontosan miből készült, ugy meg nehéz hőkezelni.
Nem tudod. Tul vékony az a pöcök. Átedződik és letörik a gecibe. Nem marad meg a szívós mag.
Elvileg crv anyag. Talán pár szerelést kibir.
Amugy tudtál szimmeringet cserélni?
Jah, a matek itt is jelentkezik.
Nincs mit. Tegnap kormánytelót szereltem. Kicsit alakítottam a szerszámon(csak a kilógó részén), de frankó amúgy.
Le kéne edzetnem.
És x a végtelenhez tart
Ebből egy jo valszám példát lehetne késziteni a hülye egyetemisták szopatására
Köszi a csomagot. Varom. Pár cuccot berendeltem igy épül a gép
Ez nem teljesen helyes...maradjunk a valós tényeknél...
X>3...
Előbb-utóbb az enyémben is lesz ennyi. Kérdés, hányszor kell újjáépíteni molekulákból. Ezt az ismeretlent nevezzük X-nek. Szerintem X = 3.
Szia,
Majd kíváncsi leszek rá én is. Sztem amúgy megfelelő karbantartással, sok sok km belerakható egy ilyen gépbe.
Persze nem digitális csuklójú emberekről beszélek(ugye Imrufo?)
Ha jársz Tatabánya fele vele, szólj, aztán összefutunk!
Ment ám tegnap az ajánlott levél.
Hojjé!
Igen, készen van már rég óta, meg a tank lefogató csavarod is ott van zacsiban.
Ha küldesz egy címet, elküldöm szívesen.
Nem, most keresek hozzá olyan golyósizét...
Elvileg lattalak motorral.