Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ate bremszylinder paste.
Az fasza is. Most nekem minden fékem fullos lesz megint.
Majd küld el, hogy milyen pasztát használsz fékdugattyú szereléshez. Beragadt a hátsó fékem, úgyhogy igazad volt, hogy elbasztam a szerelést
Jól írja a Janó. Füldugó.
Mondjuk attól függ, h milyen a hangja. Ha ketyeg mint az óra, akkor jó, ha kopog akkor nem jó...
Utána lehet lánc, szelephézag, szelepcsésze, feszítő stb...
A 7100 sztem nem abba való. Az vékonyabb mint a 5100...
Nekem is valahogy úgy kezdődött, hogy egyre hangosodott a blokk. A végén már kalapált, csattogott meg mindent csinált. Vezérműlánc ki lett cserélve és megszűnt a gond. Persze mutasd meg egy szerelőnek. Az a tuti.
Próbáltam én is már ezer féle olajat, most a Motul 7100 10W50 tetszik a legjobban. Nem hangosabb a blokk, mint bármelyik másik olajjal. A váltóm kicsit karcos, de ez inkább a kb. 130000km miatt lehet...
A dekompresszor szeleppel tényleg nem érdemes foglalkozni, ez ilyen és kész.
Gondolom mindenki máshogy nevezi a hangját, de ha valami tényleg "csattog" a blokkban, akkor érdemes ránézni. A dekompresszor szelepnek inkább ilyen ciccegő(ahogy én nevezem ) hangja van, mintha egy qrvahangos óra ketyegne pluszban a blokkban.
A vicc az, hogy nem vicc
Így van!
Én most cseréltem !Tavaly Motul 5100 10-40w előtte repsol 10-50w volt!Most ki próbálom 5100 10-50w sajna nekem is a 40w kevés melegben és kuplung meg csúzkált 5-6ba hirtelen gázadásra fel váltáskor!
Köszönöm a választ, valószínű maradok a Motulnál?A dekompresszor szelep melyik hengerben található vagy mindkettőben van, mert inkább az első hengerből hallok csattogást. Már arra is gondoltam hogy lassan lehet vezérműláncot kellene cserélni annak van hangja.
Olaj kérdésben megoszlanak a vélemények. Nem oly nagyon rég, kb 1-2 lappal ezelőtt volt róla szó. Én spec 15-50-et használok, valaki 10-50-et, és sokan klasszik 10-40-et. Valaki Motul-ra, valaki Castrol-ra, valaki Elf-re esküszik. Szerintem ha a nagyobb márkák közül és minőségit teszel bele nagyon nem lősz mellé. A dekompresszorral meg szerintem nem éri meg bajlódni. Ez ilyen.
Füldugó hatásos. Én azt használom 3éve. Bevált
Illetve dekompresszor szelep csattogásra milyen elfogadott, bevált gyógymódot ajánlotok , mert hallottam hogy hiába cserélik ki újra horror összegért az sem sokáig bírja.
Sziasztok! TL1000 R nél olajcsere előtt állok eddig Motul 5100 10w40 et használtam, tavaly raktunk bele 7100 10w40 et és azzal kicsit hangosabb, csattogósabb lett a motorblokk és inkább a vezérlés felől hangosabb. Ti milyen olajat ajánlotok bele nem csak a kettő közül hanem úgy egyébként.
A full szinti miatt?
15w50-el darabosabb volt az enyém (az vastag volt)! 10w50-et szereti!
És jo volt? Nekem unszimpatikus termék.
Szeva. Én 15w50-et használok kezdetek óta. Nincs összehasonlítási alapom, az előző tulaj is ezt használta. Nekem bevált, uh én nem variálgattam. Jaa, és Motul-t, de ezt szerintem tudod. Nekem annyi, hogy kb az 5000. km után kicsit hangosabb a motor meg csattanósabb a váltó. De hátrányát eddig nem tapasztaltam.
Cimbim is ilyennel használta sokat a TLR-t...
Azon ne agyalj. Nem TL-be való, meg szar is...
A TLR erre felénk ezt xereti.
Köszi az infót ,már meg is rendeltem a szettet.
Dettó! Plusz könnyebben jön kerékre!
Most látom neked is rövidebb a gyárinál.
Én direkt meg is rövidítettem, nagyobb hátsó fogaskerékkel talán még a gyárinál is rövidebb, így legalább fullra elől van a kerék. Jobban fordul