Abban az esetben bírják ha ventilátorról kapnak rendes hűtést. Ha az nem elégséges, akkor túlmelegszik a motor és így terhelve nem épp vitamin a blokknak.
A második tulaj elmondása szerint elhárított minden hibát.Vez.mű,lánc csere,szelep állítás,szinkron.AGO csak suzuki efi-t rakott bele+belőve.Azért adtam el mert híja volt a kompressziónak 7.Ettől eltekintve ment mint a barom.Óra szerint 290 mentem vele nem egyszer.
Vagy inkább "Ágó mester" kártevését nem akarták javíttatni a "papírkutyák", inkább szabadulnának tőle. Így vegyél szép, megkímélt használt motort magyarországon. :
(
3év alatt 3 gazda.A tulajokat nem fogta meg a TL fíling(papírkutyák).A papírokat is megmahinálták,mert nálam még 99-es volt a gép(festése is az).A kipufogót leadtam JANÓ kipuf szervízbe,palástolás+tömés 20.000ft/db 3hét .Korrekt fazonnak látszik a tulaj.Képben van nagyon.
Pedig én aztán elég nagy Vanzuki fan vagyok.
(
Asszem holnap lefüstölöm a maradékot.