Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kérdés megéri-e. Mert ahogy nézem a jó izzó is drága, és hamar kiég. Már ha emelt fényerejű.
Már megint meló?
Az komolyabb pénzbe is kerül, amiben high power ledek vannak.
Én meg úgy oldottam meg, hogy amíg másodikban van, addig nem nézek oda rohaggyon meg!
Igen, ott viszonylag jónak tűnt, de azok a ledek geometriailag jobban hasonlítanak a szabvány H3 izzóra, mint amit te linkeltél be.
nálam is ez van de ha lenyomva tartom a pedált akkor elmúlik
Mármint amit a Gixxerezer topikban bemutattál...
Csá Oszi!
Látom benne vagy a fokozatkijelzős témában...
Van nekem is egy olyan gondom, hogy ha bemelegszik a motor, akkor a második fokozatban mutat össze-vissza mindent a fokozatkijelző, csak a kettest nem. Hidegen meg jó. ...És csak a kettes. Van rá esély, hogy nekem is ezzel lesz gond?
Valahogy nem tűnik az igazinak, bár ha jól emlékszem imrufo gépén elég durva volt a világítás.
Ezek a ledek alkalmatlanok fényszóróba, mert nem fókuszpontosak, hogy úgy mondjam. Mindegy a fényerejük, ha az nem a meghatározott pontból indul ki, akkor az csak szétszóródik, és a nem a tervezett vetítési képnek megfelelő irányba hagyja el a fényszórót.
Erre az izzóra kíváncsi leszek. Egyelőre gyors beszerzek valami emelt fényerejő GE, vagy Osram halogént, mert valami bovli kinai lehet benne.

Persze hozd csak, bár nem tudom mi lesz belőle. Az évszakhoz képest hideg van. Tegnap mentem egy kb 2 órás tesztkört. Hát a végén már nem volt melegem
Nekem pont most jött meg. Mármint a LED izzó...
Jónak tűnik, jövőhéten be is dobom. Ennél már nincs trafó, simán rá kell dugni a kábelt, oszt csá.
Ovál dobhoz nekem pont van a lemezcsík alá való gumibigyóm, mert nem fért be a lemez alá. Ráadásul 4 darab.
Ha kell, vihetem a talira...
Ja, kép:
Most nézegetek youtube-on ilyen teszteket. Elég elkeserítő némelyiknek a fényereje. Nekem valami olyan kellene amivel látok. Most, hogy van átlátszó plexis sisakom, már mennék többet sötétben.
Sztem csak az injektorral fogsz találni.

Nem, de nagyon gagyinak láccik
Majd keresek használtan. Úgyis kell indexkapcsoló, mert a múltkori esés annak sem tett jót.

Ezt a cuccot ismered? Árban jó, és a 2000lum jónak tűnik.

http://www.ebay.de/itm/2914315...
Mondomén...
Na igen, a lánckereket kellett volna levenni még

Aham, azért a 87e km alatt már vannak némi forrasztási gondok.
Lemezcsíkot tudok itt is venni, de olyan gumit hozzá nem tudom hol lehetne szerezni.
Akkorjóazúgyahogyvan Danival ketten mit szoptunk azzal a blokkelőretolással. Ha kivettem volna az egészet, az lehet kevesebb meló lett volna, így is mindent ki kellett kötni.

Ja most látom a másik topikban mit csináltál.
Jólvan, csinálj szép listát.
A spirált nem akarod majd cserélni ha megtudod mennyibe kerül(65Euro körül)...

Az nincs, de van rozsdamentes lemezcsíkom.
Meg szerintem bővülni fog a lista. Ahogy nézem a gumi alkatrészek elég szépen kezdenek elöregedni, kirepedni. Jobb lesz cserélni őket majd. Illetve az alapjárat állító spirált sikerült szerelésker megnyújtani jópár cm-el. Majd az is cserés lesz.

Nincs elfekvőben ovál dobhoz kipuff bilincsed?
Jólvan. Majd szólsz.

Okéjj.

Neeem, a fokozat kijelző hibáját.
Ja esik az eső. Vergődés van, de mindjárt kimegyek a garázsba, csak lehet valamit csinálni.
Nem más , csak kiegészítettem, de ráér következő hónapban. Most egy kicsit sok elment, meg láttam 1-2 karbon cuccot liciten.

Elvileg meg tudom, de még az én cuccaimat csinálta az öreg. Majd pár hét múlva visszatérünk rá.

Gyorsváltót?

Azthiszem én befejezem az átalakítgatásokat. Már csak szépítgetek.
Látom nem tudsz pihenni.
Csak nem kell szétszedni mostanában.
Én meg a GP switch-et csináltam meg, meg rendes pair lezárókat csináltatok.
Meg tudod csináltatni a szétszedő szerszámot?
Alkatrészlista teljes már?
Amugy grafitos zsíros felületű
0,5-ös klingeritlap. Szerintem az athena is ebből van. Előbb lesz ez ujra szétszedve, minthogy az a tömítés tönkremenjen