Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Awi-al sztem sokkal konnyebb mint pl co-al de az biztos h kell hozza a megfelelo hegeszto h az profi legyen.
Igen valahogy ugy.
Megnéztem, azt a két záró valamit ami nem is zéger, azt ki sem kell szedni? Simán a csavar ki és ott le lehet engedni majd feltölteni ?
Ebben nincs zéger.
Van rajt egy kis csavar. Én azon keresztül cseréltem olajat.
Így már más Végén a zégert ki kell pattintani és szét is lehet rántani ?
Nekem 20W-s olajjal fel van töltve. Azért csapott már tanktól tankig 1-2x
szerintem ez a gyari gatlo szinte semmit sem ér
Nem tűnt vészesnek gátló nélkül sem. Az egy helyben tologatás folt fura, de nem szitált be, pedig az elején tartottam tőle. De amint lehet megy vissza, csak még a hűtő egyik felfogatását meg kell csinálnom. Annak se tett jót a borulás
Na akkor fasza Szemre mondtam az 5mm-et, de valahol maximum annyi volt az első hengernél a nyúlás. Hátsót azt már nem néztem. Láttam olyan fotót ahol rá sem illeszkedett a rendesen a fogaskerékre. Bár az nyílván szélsőséges eset.
Jaja, én is ismerek jó hegesztőt, meg szart is.

Meg a Suzuki felirat. Tehát jó a futóműved.
Nemtom, nézd meg az enyémet. Sztem ez nem 5 mm, hanem bőven kevesebb.
azt akartam kérdezni, hogy az 5mm nyúlás a vezérműláncon sok vagy kevés?
Bizony bonyolult szakma, és benne van a hegesztő ügyessége is (vagy ügyetlensége). Persze van ahol jó a taknyolás is.

Igaából nincs vele gond, csak egy kormánygátló kellene rá. Hétvégén én is anélkül toltam Jelentem stabil úgy is
Na, azt én sem tudom nagyon. Én is csak hegeszteni tudok vele, meg az alapokat, áram-polarítás-gáz, aztán ennyi. A múltkor olvastam, h pl titánt, argon fürdőben(vagy kamrában) kell hegeszteni.

Jaja. Valakinek... Lehet havonta kéne ezt eljátszani rajta...
Co-val meg Ívvel tudok hegeszteni elég szépen. AVI-val lenne jó megtanulni. Viszont az elmélete nem egyszerű, márha szakszerűek akarunk lenni.

A kawasaki a legjobb motor a világon Elvileg nemsokára abban is cserélünk láncot, meg szelephézagokat mérünk.
Aham, azok jó izzók.

Nagyon helyes. Örülök neki. Mégsem egy Kawasakid van...

Az jó. CO semmi különös. Awi-val tanulj meg rendesen hegeszteni. Avval lehet varrni mindent.
Itthon nem, 31 Euro a bótba...
Te a gyári ennél olcsóbb nem?
És az a Sportlight Ultra jó? Nekem valami 700ft-os H1 vna benne. Annál gondolom :)

Azt hiszem azért mégsem fogom leszedni az oldaldeknit. Majd legközelebb. Most olyan szépen jár végre a blokk, mint amikor megvettem.

ja felvettem a védőgázas hegesztés tárgyat. Annak legalább van valami értelme a többi szar mellett.
http://www.autoalkatresz.hu/mo...

Valakinek kell hf tömítés TLS-hez? Egész jó áron van.
Suli?

Szerintem okozhat. Bár ahogy én elképzelem, ennél csak a rázkódás és a hőhatás okoz gondot, de mint tudjuk több térkép között váltogat az ECU menet közben is.

1500Ft a Tungsram Sportlight Ultra H1-ben.
Ja bassza meg, én is bejöttem ma 6-ra, mert megyek Győrbe. Egy biztos dolgozni ma nem fogok

Ez a fokozatjelző hiba okozhat gondot a vezérlésben? Mert ugye figyeli, hogy hányasban vagy. Zök jó, hogy most jött fel a téma amikor visszaraktam az oldaldeknit
Ezek most a legjobb ledek:
A most legbrutálabb az a XHP70 ami 4022lm és 32W, de evvel még nem gyártanak égőt.
Ezek a legjobbak most a Cree ledekből:
XHP70 (4022lm/32W)
XHP50 (2546lm/19W)
MHD-G (2545lm/19W)
MT-G2 EasyWhite (1987.5lm/18.5 W)
Ezeket kell a ledes égő hirdetésben keresni.
Na igen, bár nemtom, h H1-be drága-e. H4-be pl nem az, de H7-be meg igen.
Ami most a ledes égőknél fasza az kva drága. Én ezt sasolom, de nem valami olcsó...
http://www.ebay.com/itm/Latest...
Jah Amúgy nem kelnék ilyen embertelen időben...
Szia Imrufo,
Igen, nagy a valószínűsége. Gondolom az idő meg a vibráció eltörte a forrasztásokat, meg a réz pogácsa lába beoxidálódik.
Amiket felraktam képet, látszik, h ahogy leszívattam róla az ónt, egyáltalán nem tapad a lábhoz. Ami megállt a tetején ahhoz is hozzáértem a csipesszel és leugrott. Le kell szívatni róla a régi ónt, felkapargatni a réz lábakat, előónozni, aztán beforrasztani. Persze folyasztószer nem árt bőségesen.