Ja, de a tied nem folytott változat, így lehet a nyereség sem akkora.
Én már nem tudom eldönteni, hogy az én TL-em gyenge, vagy csak a 170-175 loerős motorok után harmatos Lehet lhet szerzek kompressziomérőt, ha már egyszer szét van szedve.
Nekem végre szar a gép. Vagy csak nekem nincs türelmem megvárni amíg kipörög. Idén 3x mentem vele 260-at rövid . 220 felett zavar a huzat, és lusta vagyok bebújni. Inkább megyek kanyargós út fele.
Jah hat majd kiderul de sztem jo lesz! Megcsinaltatom meg a kipurendszert meg a legszurohazat meg meg pc aztan padozas utan kiderul mennyire lett baba a gep ;)
Amugy nalatok mennyit meg vegre? En most tudtam kikaparni belole 285-t sima uton ora szerint! Termeszetesen palyan
Na és akkor csodálkozol, hogy hullámzott az úton
Nekem is két beállításom van. Az egyik jó szarabb útra, és túrázásra, mert viszonylag kényelmes, és van egy másik ami pályán, meg szerpentinen jó. Utóbbi szar úton veserázós.
Szetszedtem de nem volt szetesve....osszeraktam es akkor vettem eszre hogy az a franya r1 csillapitasnal a gyors csillapitasom teljesen ki volt tekerve. Beallitottam mindent igy most eleg feszesnek erzem bar kanyarogni meg nem volt idom! Az egyszer biztos hogy szar uton razza a fesem ugy ahogy kell
Ja, de ez a nyúlást hogyan kompenzálja? Vagy hetente kell utána tekernem
Ilyet egy fúró és flex segítségel 200ft-ból kifarog, és abból a csavar a legdrágább dolog
Bár belegondolva tulajdonképpen miért is menne tönkre a rugó? Igazából nincs fárasztó igénybevételnek kitéve, mint egy szeleprugó, vagy kuplungrugó. Néha néha egyszerűen csak lépked előre. Bár ez a kérdés inkább költői, nem tudom a választ rá
A gond azzal van, hogy mivel sokáig van a feszítő egy állásban ott a ricni elkopik és ha ugyanoda kerül vissza az eredeti lánccal akkor hiába erősebb a rugó ugyanúgy zörögni fog. Néha megoldás a rugó csere (bár erősebbre cserélni a gyárinál nem túl jó mert túlfeszít és olyankor kopik el a vezető és nyúlik meg a lánc), de nem mindig.
Valami iszonyat drága sajnos.
Szerintem amúgy azért nem megy a lánc után, mert ha nagyon kint van akkor már nincs olyan mértékű rugóerő, hogy kellően feszíteni tudjon. De lehet ez baromság. kb 70-80%-ra már kint volt már a feszítő.
Uhh az eleg sok! A lancfeszitod hogy all? Mert tobb helyen is olvastam mar h ez a rugos lancfeszito egy ido utan mar nem megy a lanc utan igy cseres lesz...
Meg a kuplungom belseje is eléggé határeset, de még el fog zörögni az jó sokáig. Egyedül a két berágódott alátétet cseréltem amit a tartóstesztben is írnak. Azt nagyjából ennyi. Minden szép, és minden jó a motor belsejében
Eléggé szétszedtem, és semmi rendellenességet nem találtam. Valahonnan az első henger-hengerfejből jön egy borzalmas zörgés, csattogás.
Annyit láttam, hogy a lánc laza volt. Csavarhúzóval 10mm-t simán lehetett mozgatni. Úgy voltam vele, hogy inkább kicserélem. Ha nem szűnik meg a zörgés, akkor hengerfej levétel lesz a következő.
Nagyon brutal. Nekem sajna már nem frne el egy ilyen a tlr leömlő Matt. Vagy faragnom kellene.
Én meg vezérműlánc cserével szívok. Az a buzi japán aki kitalálta, hogy a hátsó hangerbdn csak a blokk elredöntésével lehet csak cserélni.
Én már nem tudom eldönteni, hogy az én TL-em gyenge, vagy csak a 170-175 loerős motorok után harmatos Lehet lhet szerzek kompressziomérőt, ha már egyszer szét van szedve.
Amugy nalatok mennyit meg vegre? En most tudtam kikaparni belole 285-t sima uton ora szerint! Termeszetesen palyan
Nekem is két beállításom van. Az egyik jó szarabb útra, és túrázásra, mert viszonylag kényelmes, és van egy másik ami pályán, meg szerpentinen jó. Utóbbi szar úton veserázós.
Ilyet egy fúró és flex segítségel 200ft-ból kifarog, és abból a csavar a legdrágább dolog
Ne finnyáskodj.Ugyseláccik.
Hátsó rugóddal mi a helyzet?
Szerintem amúgy azért nem megy a lánc után, mert ha nagyon kint van akkor már nincs olyan mértékű rugóerő, hogy kellően feszíteni tudjon. De lehet ez baromság. kb 70-80%-ra már kint volt már a feszítő.
Annyit láttam, hogy a lánc laza volt. Csavarhúzóval 10mm-t simán lehetett mozgatni. Úgy voltam vele, hogy inkább kicserélem. Ha nem szűnik meg a zörgés, akkor hengerfej levétel lesz a következő.
Én meg vezérműlánc cserével szívok. Az a buzi japán aki kitalálta, hogy a hátsó hangerbdn csak a blokk elredöntésével lehet csak cserélni.