Pont olyat vettem bele amit Zsolti linkelt. Érdekes, mert a lánc amit kivettem belőle az is Morse. Mivel jappán gyártmány, így lehetséges, hogy gyárilag azzal szerelték. Mondjuk az érdekes lenne, ha már két láncot elhasznált volna a motorom
Amúgy kb 5mm-t volt nyúlva az újhoz képest. Ez most nem tudom, hogy sok vagy kevés. Lehet nem csak ez okozta a gondot, mindenesetre az a 26 ezer nem oszt, nem szoroz.
Két alátét szerű edzett acél távtartó van benne a csapágyaknál. Na az elég szarul nézett ki.
PAssz. Kicseréltem a vezérműláncot, szépen beállítgattam a jelöléseket, és most jó. Meg a kuplungban cseréltem két távtartót. Szelephézagok jól voltak.
Igen meg. Illetve a végefele elkezdett borzalmasan rezonálni az egész blokk 3000-től. Na most az is megszűnt.
Valamennyi blokkhang van, de szerintem az már a tipikus TL hang.
Én még a mai napig lusta voltam megcsinálni a Yoshi boxot. Talán majd télen összeforrasztom.
Egyelőre örülök, ha délután nem néz bele egyik szelep sem a dugattyúba
Igen! Addig dibok fel ra egy slip on aftermarket air filter progit! Hogy ugy mit mutat! Meg veszek el a 0%-os tps erteknel azaz az alpjarati fordulatbol uzemanyagot mert ott olyan sokat kap h majdnem leall!
De most elkelett jonnom hegeszteni igy majd csak kesobb foglalkozok vele...
Ez Elvileg über karcállo, meg hőálló festék. Majd kiderül. Direkt ilyen mattosat szerettem volna. Van elég fényes fekete a motoron :)
Holnap visszarakom és indítás. Már most izgulok.
Na jó, én még az olasz szar athénát sem veszem meg...