Nem emelt ki teljesen, kicsit görbék voltak a fémlamellák. Ezért feszítette a váltót, az nehezen kapcsolható volt. Azon kívűl lógott a kosár a csillapító rugóknál, ezért volt egy tompa zörej amíg be nem húztam a kuplungot.
A csillagon a háromszögek szárai sokkal meredekebben állnak mint a gyárin (gyári a jobb oldali). Meg az átmérő is inkább kisebb mint a gyári.
Biztos ez a varázslat... Akinek jó a váltója, annak ezzel nem is kell foglalkozni. De mivel az enyém hulladék, ezért valamit csinálnom kell vele...
Shell advenced ultra 15w50-et.
Az első 4-5000km-én jo a váltó. A végefelé nekem elég rossz lett.
A fuchs meg az elejétől fogva nem tul puha. Nem is kap ilyet többet.
80-100ezret futott motorokrol beszéltünk. Szinte normális, hogy valami nyűgje van amivel együtt kell élni, esetleg kicsit lehet rajt javitani.
5 mm az átmérős résznél a csillag ágai tövében. Azt nem látom a képen melyik a gyári, de a TL híresen jól, könnyen kapcsolható váltóval volt ellátva gyárilag, bármi kapcsolási probléma a kuplung hibájára utalhat(mint pl. nálam), feltéve ha nem sokáig volt így kínozva a váltó. Kérdés: milyen olajokkal volt jobb a váltó, milyen Shell olajat dícsérnek annyira az SV-sek?
Kicsit vicces, de tényleg váltócsillag a neve.
Mivel nem láttam még közelről én sem ilyet, csak tippelni tudok, hogy nagyobb átmérőjű lehet a cucc mint a gyári csillag. Így jobban pozícionálja a fokozatokat. Amúgy tényleg rohadt drága, de nekem be kell vállalnom, mert a váltóm az embertelenül szar... Akkora üreseket tudok váltani bárhol mint a ház. Nagy élmény mikor előzés közben szabályoztatok gyorsítás helyett.
Ez csak akkor fog összejönni, ha még idén lenyomok 4000km-t.
Mivel nemrég cseréltem olajat... Szétszedni meg csak a következő olajcserénél fogom. Úgyhogy addig szerintem beruházok egy másikra, oszt lesz tartalékba. Addigra meg beruházok egy tuning váltócsillagra is, hátha javít valamit, hogy ne lehessen a fokozatok között is üreset váltani... Aztán egyszerre megcsinálom az egészet.
Végülis vettem a tetyoban megalightot 2700/pár áron. Ha hamar kiég akkor sportlight lesz. Az csak 2000. Beleraktam, állítgattam picit, és csodák csodájára látok is valamit vele
Ha minden fokozathoz nem is, de van Elvileg az alapjárati térkép amit talán üresben, behuzott kuplungkor, meg 2-3000-es furdulat alatt tölt be a motor. Aztán még a ram air miatt 4-5-6-ban ad plussz benzint.már ha jol forditom a manualt, de majd Oszi kijavít.
Ilyen bajaim nekem is vannak. 2-3-ban néha betorpan ha próbálkoznék a kerékkel. Máskor ne hanyatt is dobna kettesben mondjuk ezt eddig a bénaságomnak tudtam be.
Ez a több térkép úgy működhet, hogy minden fokozathoz külön térkép van...
Nekem másodikban ugrál a fokozatkijelző legtöbbször az üres, és az ötös között. Na most ugye kettesben jönnie kéne kerékre akárhogyis, de ha nullát vagy ötöst mutat, akkor rohadtul nem tudom még felkuplungolni se.
Szóval az üresjárati térkép, meg az ötödik térképe tutira nem frankó másodikban...
Ránéztem neten hogy mennyibe fáj egy szenzor(kb 100eur), dobtam egy hátast...
Bármelyik másik Suzuki szenzor kompatibilis lehet a TLR-rel?
Csak mert én rohadtul nem tudom megkendácsolni ha kiszedem, inkább beleraknék egy másikat...
Biztos ez a varázslat... Akinek jó a váltója, annak ezzel nem is kell foglalkozni. De mivel az enyém hulladék, ezért valamit csinálnom kell vele...
Az első 4-5000km-én jo a váltó. A végefelé nekem elég rossz lett.
A fuchs meg az elejétől fogva nem tul puha. Nem is kap ilyet többet.
80-100ezret futott motorokrol beszéltünk. Szinte normális, hogy valami nyűgje van amivel együtt kell élni, esetleg kicsit lehet rajt javitani.
Igy hirtelen nem látom mitől lenne más, de szerencsére még a váltom jo, bár némely olajjal elég kemény, főleg ha olajcsere előtt állok.
TLzone-on áradozott róla egy két arc, szal rosszabb nem lesz mint a gyári...
Mivel nem láttam még közelről én sem ilyet, csak tippelni tudok, hogy nagyobb átmérőjű lehet a cucc mint a gyári csillag. Így jobban pozícionálja a fokozatokat. Amúgy tényleg rohadt drága, de nekem be kell vállalnom, mert a váltóm az embertelenül szar... Akkora üreseket tudok váltani bárhol mint a ház. Nagy élmény mikor előzés közben szabályoztatok gyorsítás helyett.
http://www.ebay.de/itm/GSX1300...
Milyen az a tuning váltó csillag? Mire jo?
Mivel nemrég cseréltem olajat... Szétszedni meg csak a következő olajcserénél fogom. Úgyhogy addig szerintem beruházok egy másikra, oszt lesz tartalékba. Addigra meg beruházok egy tuning váltócsillagra is, hátha javít valamit, hogy ne lehessen a fokozatok között is üreset váltani... Aztán egyszerre megcsinálom az egészet.
Ilyen bajaim nekem is vannak. 2-3-ban néha betorpan ha próbálkoznék a kerékkel. Máskor ne hanyatt is dobna kettesben mondjuk ezt eddig a bénaságomnak tudtam be.
Nekem másodikban ugrál a fokozatkijelző legtöbbször az üres, és az ötös között. Na most ugye kettesben jönnie kéne kerékre akárhogyis, de ha nullát vagy ötöst mutat, akkor rohadtul nem tudom még felkuplungolni se.
Szóval az üresjárati térkép, meg az ötödik térképe tutira nem frankó másodikban...
Ránéztem neten hogy mennyibe fáj egy szenzor(kb 100eur), dobtam egy hátast...
Bármelyik másik Suzuki szenzor kompatibilis lehet a TLR-rel?
Csak mert én rohadtul nem tudom megkendácsolni ha kiszedem, inkább beleraknék egy másikat...