Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért ennyire madárnak ne nézzél. A belső furatot nem is esztergálással oldanám meg. De ahol van eszterga ott szokott lenni egy kis maró is. (jobb helyeken)
30$
Szikraforgácsolás :P
Az már nem esztergálás. Az eszterga nem tud belülre hatlapot kialakítani.
Naugye és mindjárt a csaj is megszépül
Hatlap fejjel lehetne egy marógéppel kiegészítve, csak nagyon nem éri meg ha 3000ft a gyári :D
Igazad is van. Inkább veszünk belőle sört...
Említettél egy csajt akit partiba lehet vágni, ha van ingyen nem fizetünk
Kurvázhatunk is...
Simááán, bár most elég rossz arra az út! Már voltam párszor kocsival...
Végre egy igazán mitíváló ötlet
De elötte guruljatok el hozzánk egy palacsintára vagy lángosra! :)
Imrufo,
Meg tudnád kérdezni ezeknek az árát?
Rear Brake Spring and Billet Seat
Suzuki Oil Filler Bolt
Max nálam egy bebaszást...
Végre valaki adott hasznos infót is!
Az eloxnál ezek szerint fontos az aládolgozás. Olvasgattam utána, h az oxidréteg hogyan alakul ki, és mennyire lesz vastag.
Ez meg idő és az áram függő.
Minek a régi?
Én nem raknék bele kínait. Aztán lehet megint majd cserélni 1 év múlva...
Még mindig, és sokadszor elmondom, h nem LEHET ilyet esztergálni!
És amúgy is 3000HUF a gyári...
Sziasztok!
Nézegettem a Tiszai fényképeket és közben beugrott,hogy mire nótáztunk együtt.Remélem idén is megszervezzük a mulatságot.Ennek örömére küldöm Nektek.
http://youtu.be/RMFR9ZJZdrs
Nekem Mindenképp csak több napi projekt. Viszont ha hétfőn lenne pályázás előtte vasárnapra is lehetne tervezni valamit. Szerintem..
Mennyi egy ilyen fedél? :)
És tudja!
Én március végén rendelek még egy-két cuccot nála, szóval így a postaköltség nulla annak, aki még csatlakozna.
Ezért csináltattam olyan csapattal akik régóta ezt csinálják,a végeredmény számomra nem volt meggyőző: http://www.grobelox.hu/
Ne melozz annyit mert megart! A többi részével kapcsolatban pedig várjuk a fejleményeket!
Sziasztok!

Kicsit eltűntem mostanában, elborított, sőt igazából még most is teljesen elborít a munka
Majd lassan összeszedem magam, és visszaolvasom mi történt itt az elmúlt másfél-két hónapban....

Kakucson történt időközben pár változás, mert aki eddig üzemeltette a pályát, ő január óta nincs. Viszont a brigád többi része maradt, úgy néz ki a mi kis pályázós napunk nem került veszélybe. De tavaszig megyek még úgyis Kakucsra, illetve Áprilisban költöztetem ki a motorokat, legkésőbb akkor tudok beszélni az ottaniakkal. Rákérdezek a szálásra is, ha valaki ott akarna esetleg aludni, mert messziről jön (TLJano).Ezzel kapcsolatban mindenképpen jelentkezem még. . Csak azzal kell számolni, hogy hétfőn kellene menni, mert akkor nincsenek sokat, szóval mindenki készítsen 1 nap szabadságot.
Időpontnak én április vége, március elejét javasolnék, akkor más elég kellemes idő van, nem kell megfagyni.