Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Élesben még ez sincs tesztelve, csak bízom benne, hogy be fog válni. Meg beraktam egy távtartót, így már nekem se ér hozzá az idom a csőhöz.
Végül is milyen tartály lesz a hátsó fékhez?
Nekem is faszán olvadt egy helyen a hasidom. Nem értem mert eddig nem ért hozzá a kipuffhoz, bár utángyártott idomnak tök nyolc.
Tartály még nincs fenn nekem hátul. Ez persze nem akadályozott meg benne, hogy pár km--et menjek. Eddig nagy a megelégedés. Sok minden összeállt mostanra.
én is játszottam ma egy kicsit.
megcsináltam az alsó idom hővédelmét, légtelenítettem hátsó féket, installáltam az új légtelenítő szelep sapkákat.
én nem tudom miről beszélsz, csak a kislányoknak búgatunk
jaa hallottam...:D
szegény kisfiú még a füleit is befogtak mikor mentettek!
Csak sport dob meg a búgatás,egykerék!:D
Ártalmatlanok vagyunk
félek a motoros bandáktól
de szerintem idén nem lesz kifogás és szabit kell kivenni!
Nem bírtam tovább egy kis gyönyörködésre elő kellett vennem a vasat
Még mindig nincs meg minden
Te nem akarsz TL találkozókra járni?
A Bondex nevű lazítót találtam elég jónak, először az auchanban vettem, ott lehet kapni az autós osztályon.
Hengerbe fala amibe a furat van akkor alu?
Amúgy 1-2pisztolyal meg melegítem nem szabadna baja lenni!
de első körbe jó öreg WD40 hívom majd harcba és szerintem párnapig csak locsolgatom a csavarokat hátha kihajt!:D
Jah, hát az nem olcsó cucc, meg eredetileg nem arra való, de amikor voltam anyagvizsgáló tanfolyamon akkor említették, hogy ha azzal nem jön le valami akkor semmivel :)
Melegítés még lehetséges, bár ha az alu az acéllal összerohad akkor megszoptad
Vagy lemaszkolom az egész motort és úgy fújom le:D
De meg kérdem autó szerelőm hogy s mint szokták...
De ez a penetráló szer még később is jó lehet, mondjuk 5e egy 500ml flakon:/ (ólcsób mint egy henger csere vagy furat javítás)
Próbáld meg, itt a legtöbbünknek azért kijött rendben. Utána új csavarral visszarak bezsírozva, vagy amit Oszi ajánl, hogy belehajtasz egy hosszú hernyócsavart amit brutál menetrögzítővel bekensz előtte, és ha megköt akkor anyával rakod fel a rendszert.
Vagy egy kis kocc q csavar fejére plusz lazito!
Ez nem így van, mert a csavarlazító szernek jók a kúszása tulajdonságai, de ha ha még durvább szert akaszt szerezz piros színű penetráló szert. Legpicsább repedésbe is behatol, csavarhoz állítólag a legjobb...
hát ez a félelem fent áll hogy nem fog ki jönni
Csavarlazítóval az a bibi hogy ténylegesen csak a csonkra és csavar fejre kerül... és a menetbe nem nagyon jut ahol hatást is ki tudna fejteni.
Másrészt meg ha lángal meg melegíteném nem biztos hogy tetszene a hengernek
Minden fejben dől el, ha erősen koncentrálsz rá, kiesik az magától is
szia!Jani,azokkal a kipuff csavarokkal már 2008 óta szemezek,de még bent vannak ott is maradnak
Nem árt bőven adni neki csavarlazítót. Ha érzed, hogy nehezen jön inkább ne basztasd.
Amúgy Jano te hogy szedted le a kipufot?!
(gondolok itt az első henger 2 csavarjára)
Simán kitekerted, vagy meleg? Vissza olvasva valakinél láttam hogy frankón bele szaggatta...
Festeni szeretném,de nem megy a manőver akkor hagyom:/
Ami nem kinai az hamis
vigyázni kell mert már a kínait is hamisíjáák úgy halottam!
Itthon ugyan az a kinai szart adják jóval többért :) Helyi motorosboltba már be se megyek, mert pofátlanul átbasznak. 1-2 webáruház korrekt. Nagyvas jött be a legjobban, és a motoralkatresz.eu, azon kivül csakis kina