Szia! bigoneoszi most vitte el a fékedet. Találtam plusz egy használt betétpárt kb 60%-os, azt a dobozba tettem. Használd merészséggel! (Én megkaptam a pénzem, neki tartozol.)
Halló! Nekem két fém fékcső megy fentről. Azt mondanám hogy jobb,előtte is fém volt de a sárvédő felett ősszekötve. Nagyon halványan érezni a különbséget.
jaja, de az se biztos, hogy nekem van igazam.
hátha leolt valaki aki tényleg ért is hozzá..
amúgy eloxálás ügyben haladtál már valamit?
én 17-én megyek ide megérdeklődni, hogy mi a pálya, viszem magammal a fejidom-tükör tartót tesztelni. Ha megcsinálják, és jó is lesz, akkor összedobhatjuk az eloxálnivalókat, és ráugrasztom őket.
Szerintem csak a könnyebb szerelhetőség miatt előnyösebb a két fékcső.
Mivel a saját motoromon még nem volt két fékcsöves megoldás, ezért összehasonlítási alapom nincs.
Gumi fékcsőnél lehet elméleti jelentősége, mert ugye ott a nyomás -talán ki sem mutatható- valamennyi százaléka elveszik a cső rugalmassága miatt, és a két rövid csőnél -talán- kisebb a nyomásveszteség. Ezért van a "fém" fékcső.
Aminél szintén ugyanígy működik a dolog, csak még kisebb mértékben. Aki meg ezt megérzi, meg észreveszi, azt minimum Valentino Rossi-nak hívják...
Valamennyit öregszik a külső dísz burkolata. Mivel én most vettem újat, és kb tíz évvel ezelőtt is vettem ugyanott ugyanolyat, ezért látom a különbséget. Kb 50 évente nem árt cserélni.
Én olyat csináltattam, ami a sárvédő fölött megy keresztbe, mert a fékkarnál kevés a hely a dupla fittingnek. Amúgy működés szempontjából nincs jelentősége, hogy hogy mennek a csövek.
Service manual-ban megtaláltam a kapcsolási rajzot, de abból nem jöttem rá hogy melyik a fék és melyik a helyzetjelző...
Meg amúgyis nekem kínai egy kapcsolási rajz.
yepp.
kalandos volt a bekötése, mivel fogalmam nem volt, hogy a lámpára menő 3 vezeték közül melyiket kell elvágni...
mint a filmekben: nagy levegő, találomra egyiket kiválaszt, szem becsuk, nyissz.
és pont a jót vágtam el...
Ma meg szulinap bratyesznak úgyhogy....
hátha leolt valaki aki tényleg ért is hozzá..
amúgy eloxálás ügyben haladtál már valamit?
én 17-én megyek ide megérdeklődni, hogy mi a pálya, viszem magammal a fejidom-tükör tartót tesztelni. Ha megcsinálják, és jó is lesz, akkor összedobhatjuk az eloxálnivalókat, és ráugrasztom őket.
Mivel a saját motoromon még nem volt két fékcsöves megoldás, ezért összehasonlítási alapom nincs.
Gumi fékcsőnél lehet elméleti jelentősége, mert ugye ott a nyomás -talán ki sem mutatható- valamennyi százaléka elveszik a cső rugalmassága miatt, és a két rövid csőnél -talán- kisebb a nyomásveszteség. Ezért van a "fém" fékcső.
Aminél szintén ugyanígy működik a dolog, csak még kisebb mértékben. Aki meg ezt megérzi, meg észreveszi, azt minimum Valentino Rossi-nak hívják...
A versenyzők is többnyire így használják...
Én olyat csináltattam, ami a sárvédő fölött megy keresztbe, mert a fékkarnál kevés a hely a dupla fittingnek. Amúgy működés szempontjából nincs jelentősége, hogy hogy mennek a csövek.
http://www.carlsalter.com/pdfs...
Meg amúgyis nekem kínai egy kapcsolási rajz.
kalandos volt a bekötése, mivel fogalmam nem volt, hogy a lámpára menő 3 vezeték közül melyiket kell elvágni...
mint a filmekben: nagy levegő, találomra egyiket kiválaszt, szem becsuk, nyissz.
és pont a jót vágtam el...