Hozzászóláshoz be kell jelentkezned



Egy sport dob nem minden esetben növeli a teljesítmény/nyomatékot.Álltalában bizonyos fordulatszámra vannak hangolva.

A nagyobb nevesebb gyártók képesek arra hogy minden tartományban növekedjen mind a két érték.

Majd a köv. dob amit kigondolok az majd már más lesz ;) Igazából hogy fent 2-4 Le-el kevesebb az annyira nem zavar mert álltalában 8e-nél mindig elváltom még ha vadulok is.Cserébe viszont a hangja sokkal jobb
Vagyis így a tetején -4 ló a gyárihoz képest, de inkább fordítva nem? Zöld: gyári; kék: sport. így lenne értelme.
hogyne kapna. figyeld meg a tengelyt a csapágyaknál megy be az olaj a belselyébe a bütyköknél jön ki a csészékre. Bármit szétszedek, mindig tetszik mennyire gondosan meg vannak ezek tervezve. Nem véletlen, hogy annyi motorban megfordult ez a blokk, még mai Dl 1000nek is ez az alapja. A japánok nem szarral dobálóznak az biztos.
Hátsó keréken lett mérve!
A gyári az a gyári a sport az meg egy módosított ART dob.
Lambda szonda lett beépítve a leömlőbe és vettünk el tőle kakaót így lett belőle ez.
nekem a fekete is valami ilyent nyomott a padra, előbb 113 ló keréken, aztán egy kis írás az agyán és kb. 120 keréken. állítólag az főtengelyen kb 15%al több. gyárak a főtengelyen mérhetőt adják meg hivatalosan.
Szerintem ha kap olajat, akkor örök életig kitart :)
Aha R-es tengelyt vettem.
szép! hátsó keréken? Melyik mivel, mármint a kék meg a zöld? Sport meg gyári mi? alakítottatok valamit a gépen méréskor?
"R"-hez való tengely vettél akkor te is? Elvileg ettől nem változhat jelentősen a hézag, de biztos ami biztos rá kell nézni. pár százados tűréssel munkálják meg a gyárban, hátul nem kophatna, a bütyök csúcsa tud kopni, arra adják a (service limit) kopáshatár méretet. nem jellemző egyébként, hogy nagyon elkopna akár addig is.
Az enyém vérbeli olasz csődör származék!
Most ilyen erőben van.
Tl 1000S természetesen! Ez csuklóból megy nagyot ;) tied is a 100 lovas francia pici kiadás? e04?
Ebayeset. Ugyis fos már a gázkarom. Csak nem tudom milyen kapcsolót szerezzek hozzá.
Sajna igen. Veztengelyek nem igen kopnak. Én hátra beraktam, és a hézag ugyan akkora volt, mint a régivel :)
Akkor nem lesz vállból gázhúzás?

Milyet vettél?
Szelephézagot ellenőrizni kell az új tengellyel, 0.1 mm-nél kisebb ne legyen.
Tied is a butított rancia kiadás? E04
Nem mert külön eladótól vettem a tengelyeket, és előre még a héten jön csak meg. De nagyon be vagyok izgulva már :D Biztos ami biztos vettem verseny gázkart is, hogy fele annyit kelljen majd koppig húznom
Vettem bizony, ugyanolyant, csak pirosban. Te már mentél vele az R-es tengelyekkel, vagy még most alakítod te is?
Jól emléklszem, hogy egyszer összetörted magad? Azóta vettél egy újat?

Hát jah, az enyém is 250-nél az istennek nem ment tovább. Meguntam, nekem az kevés, mert annyit még egy átlagosabb kocsi is megy
Remélhetőleg. Bár eddig is húzott szépen alacsony és középtartományban, bár nagy fordulaton nagyon nem használtam. Nem rég óta van nálam, még 200nál többel nem mentem vele. előző gépem német piaci volt, az óra szerint (meglepően pontos a TL-Sé) tudott 250et.Az viszont alacsony fordulaton egy hangyányival lomhább volt. Kíváncsi leszek, hogyan változik.
Fasza :D Akkor a Tiéd is erősebb lesz :D
Ma beújítottam két "R"-es szívóvezérműtengely, azért köszi. ;)
Ha esetleg majd át akarod Te is építeni. Szerintem olcsó lesz...

http://www.ebay.de/itm/1313692...
Fejidom jobb oldal, ha kell valakinek
http://www.jofogas.hu/hajdu_bi...
Köszönjük szépen! Még kicsit azért korai!
Nektek is Szeretetben Gazdag Boldog Karácsonyt kívánunk!