Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

TLS-re lehet egyenes kormányt varázsolni ?
Köszi :)
elment
Aha
Az első féknyeregnek?
Az a nagy baszott csavar amivel a féknyerget teszem fel. M10x1.25x70-es talán? Valmai ilyesmi méretű. Mutattad még nekem anno...
Mellikre gondolsz Janó?
Ha ráérsz küld el a linkjét a féknyereg feldogató csavarjának. Nem találom meg ebayen.Köszi!
Köszi!
Elküldve
Sziasztok srácok!
Lenne egy kérésem!
Szeretném elkérni a szentesi brigád tagjainak a postázási címét!
Erre a címre küldjétek légyszi: babszkianiko@gmail.com
Köszi
Mikor cseréltem a telót a gixxer telóra, nem volt hozzá sárvédőm, de azért egy tesztkört kellett mennem. Valószínűleg a kerék akkor dörzsölte ki. Aztán sárvédő fel, ezt meg nem vettem észre.
De azért kibírt pár ezer km-t így is.
Még szerencse hogy nulláról építkezek, így kiderült ez a turpisság is.
jah vagy lehet elkergeted őket legelni
Vissza kettő és koppig :) remélem tavaszig összekapom a ménest :)
Na ezt kipróbálom tavasszal
+25 lóerő! Ha vállbol csapod neki :)
Akkor túra van és nem az a cél...
Egyedül már más a helyzet
Most már Oszival lehet megértjük mért vállból toltad mindig a gázt (azt hitted ettől jobban megy a gép )
Azér kell visszaváltani, és vállbol odabaszni a gáznak :P
az is meg mikor túrázunk 2 személy megpakolva akkor 4e-től nem indul meg úgy ahogy én szeretném...
Kell az oda, egykerekezés mi? :):):):
Jah igen akkor mondjuk lehetséges a dolog. Most az enyém is kap majd 2-el nagyobbat hátra
Nekem felül amikor majdnem szabályzásig toltam picit lendületesebbnel tűnt a tiéd. De azt is nézd, hogy az enyémen hátul nagyobb a fogaskerék is.
Mondjuk vissza gondolva nem éreztem nagy különbséget az enyém vagy a tied között mikor cseréltünk... Bár már elég rég volt.
ECU-náál van egy kábelamit el kell elvileg vágni, franc se tudja az számít-e, és mennyit. Na mindegy. Más eltérést nem találtam.
TLR veztengely majdnem 4mm-el nagyobb bütyökkel rendelkezik.

Még nem próbáltma ki, tavasszal lesz padra víve a tervek szerint. Na majd azután többet tudok, de előrebocsájtva az a 4mm durva különbség, érezhetőnek kell lennie.