Nem tudom mennyire volt erős a szine újonnan de a kepeim közt látod hogy most milyen!Szép sztem meg most is de azért látszik már rrajta hogy nem új....
A gyári arany TLS felni a mattuláson kívül nem veszti el nagyon a szinét? Csak mert még az is benne van az aranyozási projektben.
Pont most vagyok rajta egy arany hátsó fék-munkahengeren is.
Életbevágóan fontos...
sziasztok
a rugózás nyikorgás nálam is jelenség,ha befujkáltam alaposan mindenhol,nem nyikorgott,de amint lemostam már ismét nyikorog,
elmézem imrufot jövő nyárra nagyon csicsa micsa paripával akar kigurulni!
Melóhelyen csinálta mindkettőt, viszont most nagy a szigor, igy a maszekolás megszűnt :( saját tervezés, amugy egy jo esztergályos kell hozzá. Ha jol tudom Oszi újított már fel. Szerintem keresd ez ügyben :)
Viszont erről a felújításról mesélhetnétek kicsit bővebben.
Magatoknak csináltátok, vagy Oszi intézte, esetleg valami szervíz?
Mit kellett hozzá venni, és mennyibe fájt a történet a végén?
Szeretnék megosztani veletek egy tanulságos történetet:
Szombaton kitaláltam hogy nagybátyám segítségével szétszedjük a teljes hátsó himbarendszert, mert nyikorgott az egész, mint valami disznóól-ajtó..
Darabokra szedtük, átmostunk, kitakarítottunk minden alkatrészt/görgőt/csavart, stb. Összeraktuk, és amikor leengedtük az emelőről, még mindig az a kamraajtó nyikorgás fogadott mint előtte.
Fél napnyi szopás eredményeként csak annyit könyvelhetek el (mert azért a himbarendszer most tényleg rendbe lett téve, bezsírozva, stb) hogy a rugóstag nyikorog. Szóval ha valaki hasonló nyikorgást akar megszüntetni, vegye ezt is számításba, hogy az is nyikoroghat, és ha már szét van borítva a gép, nézze meg azt is
Pont most vagyok rajta egy arany hátsó fék-munkahengeren is.
Életbevágóan fontos...
a rugózás nyikorgás nálam is jelenség,ha befujkáltam alaposan mindenhol,nem nyikorgott,de amint lemostam már ismét nyikorog,
elmézem imrufot jövő nyárra nagyon csicsa micsa paripával akar kigurulni!
De az összhang így a sötétebb arannyal is biztos jobb lesz.
Én meg most azon agyalok hogy egy kis arany menne-e a fehéremhez így eloxáltatás előtt Mert a felni is arany bár az már kicsit matt...
De reméljük ez jobb minőség és nem lesz vele gond.
Magatoknak csináltátok, vagy Oszi intézte, esetleg valami szervíz?
Mit kellett hozzá venni, és mennyibe fájt a történet a végén?
Innen van a jobbfajta cucc, bár garanciát nem vállalok.
Az enyém hibátlan lett...
Szombaton kitaláltam hogy nagybátyám segítségével szétszedjük a teljes hátsó himbarendszert, mert nyikorgott az egész, mint valami disznóól-ajtó..
Darabokra szedtük, átmostunk, kitakarítottunk minden alkatrészt/görgőt/csavart, stb. Összeraktuk, és amikor leengedtük az emelőről, még mindig az a kamraajtó nyikorgás fogadott mint előtte.
Fél napnyi szopás eredményeként csak annyit könyvelhetek el (mert azért a himbarendszer most tényleg rendbe lett téve, bezsírozva, stb) hogy a rugóstag nyikorog. Szóval ha valaki hasonló nyikorgást akar megszüntetni, vegye ezt is számításba, hogy az is nyikoroghat, és ha már szét van borítva a gép, nézze meg azt is
Majd légyszi küld át melyik, mert én sem szeretnék mellé nyúlni.