Mi Józskával sztem Pestről megyünk ami kb 1 óra gyöngyösre.És azért a reggeli órák már hidegek.
Sztem egy 9-re elég lenne odaérni és egy fél 10 10 órai indulást becélózni. 4 órát ír a google a túrára akkor kaja meg minden legyen mondjuk 6 órás a túra az akkor 4-re véget is érne a móka és még onnan haza + még egy óra nekünk de ugye van akinek még több így ha 4 órára végzünk akkor még majdnem mindenki haza ér világosba és kipihenheti a fáradalmakat.
Sziasztok, az a helyzet, hogy jövő szezon elején szeretném a jelenlegi gépet egy TLR -re cserélni. Igazándiból nekem a motor csak hobby -játék, szóval nem munka-munkába járó eszköz. Amire nekem kell az hétvégente túrázgatás, éjszakai városi lámpától lámpáig huligánkodás . Pályázás egyáltalán nem érdekel.
Hogy miért pont TLR? mert évek óta oda vagyok a formáért, mert a motorban a suzukik jönnek be, imádom a V2 hangját. Többször hallottam negatív tapasztalatokat a típusról, hogy az átlagnál szervízigényesebb, stb. Ennek mennyi a valóságalapja?
Azt szeretném még tőletek kérdezni, hogy mennyire bírja ez a motor a városi közlekedést, itt az esetleges túlzott melegedésre gondolok ami a supersport gépeknél visszatérő probléma szokott lenni?
Hallod az is unalmas nekem...
A legutóbb Debrecennél felmentem, aztán már Füzesabonynál jöttem is le, mert tényleg már majdnem az életemet is eluntam.
Pedig aztán mentem xxx-el...
Sztem egy 9-re elég lenne odaérni és egy fél 10 10 órai indulást becélózni. 4 órát ír a google a túrára akkor kaja meg minden legyen mondjuk 6 órás a túra az akkor 4-re véget is érne a móka és még onnan haza + még egy óra nekünk de ugye van akinek még több így ha 4 órára végzünk akkor még majdnem mindenki haza ér világosba és kipihenheti a fáradalmakat.
Én ezt javaslom.....
Csak el kell kérni! Oda adom!
És majd ha megint talizunk megint viszem!
Hogy miért pont TLR? mert évek óta oda vagyok a formáért, mert a motorban a suzukik jönnek be, imádom a V2 hangját. Többször hallottam negatív tapasztalatokat a típusról, hogy az átlagnál szervízigényesebb, stb. Ennek mennyi a valóságalapja?
Azt szeretném még tőletek kérdezni, hogy mennyire bírja ez a motor a városi közlekedést, itt az esetleges túlzott melegedésre gondolok ami a supersport gépeknél visszatérő probléma szokott lenni?
Megköszönöm előre is válaszotok.
Aki baj felöl jön mehetünk 1ütt
Köszi
Akit esetleg érdekel az összes privát szentesi fotó az irja meg az email címét és holnap átküldöm!
A legutóbb Debrecennél felmentem, aztán már Füzesabonynál jöttem is le, mert tényleg már majdnem az életemet is eluntam.
Pedig aztán mentem xxx-el...
Legalább ti már előmelegítitek a gumikat
Van lámpánk nem? Amit tudsz követni...