Közben megtaláltam az indexes témát.
Na pont ezaz, h semmi kúpos tengelyes téma nincs a kuplungnál...
Viszont amit bekarikáztam elvileg az emel szét...
Nekem is először alig ment bele a kezem aztán párszor beleizzadtok és jó lesz.
A belselyében lévő kevlár cérna nagyon nagyon nedszívó de ugyanakkor olyan erős hogy nem tudod ollóval elvágni sem.
Egy naposba nekem lehet nem fér bele, mert ugye csak fél nap az odajutás, és hamar sötétedik :( Bár még képlékeny, attól még ha van szállás lehet én estére felzúzok. Még kitalálom.
Más. Nincs meg a rajz, szerintem az 5S áldozata lett a melóhelyen, de ígérem ha lesz időm lerajzolom.
hát igen nekem már így is elég necces volt a tied.
A durva állítón állítottál?Mert ha minden okés akkor tuti az van elbaszarintva valamerre.
Az első fogaskerék alatt van egy csapágy a végén egy anya és benne egy csavarhúzóval állítható csavar.
Na az ha nagyon be van csavarva akkor csinálhatsz te a lamella oldalt akármit akkor is csúszni fog.
Annak a cucnak nem szabad lazának sede túl feszesnek sem lenni vagyis ha behúzod a kuplungot és kiengeded akkor könnyen kell járnia. És ha szabad kézzel megmozgatod a végét akkor kicsit kell mozognia fel-le de mint mondtam olyan normálisan nem szabad lötyögnie sem olyannak lennie hogy megse mozdul mikor megmozgatod.
Remélem tudtam segíteni tuti ez a baj ha amott minden okés és így lehet már az alátét se kell ha ez az oldal rendben van.
Linkelek neked mindjárt valamit hátha ezzel van a gondod:
Igen csúszókuplungos, ennek ellenére képes blokkolni motorféknél a hátsó kereket.
A csúszókuplungot sokan félre szokták értelmezni. Még újságokban is megjelenik téves, rossz technikai elemzés.
A lényege csupán annyi, hogy nyomaték hatására egy kúpos tengelyen még jobban képes összezárni a kuplung !
Az enyémen tavaly pont ez az alkatrész ment tönkre, azaz ez a kúp kopott el aminek az lett az eredménye, hogy 130körül
elpörgött a motor 3dik fokozattól felfelé. Ki lett cserélve és már fog rendesen.
Szóval nem az a lényeg hogy csúszik... pont fordítva... ha húzod, akkor fog, ha nem húzod, csúszik...
Na pont ezaz, h semmi kúpos tengelyes téma nincs a kuplungnál...
Viszont amit bekarikáztam elvileg az emel szét...
Az a baj hogy a rajzon nem látszik hogy melyik a kúpos tengely.
Sokat fog tágulni ha kell neki!
Nekem is először alig ment bele a kezem aztán párszor beleizzadtok és jó lesz.
A belselyében lévő kevlár cérna nagyon nagyon nedszívó de ugyanakkor olyan erős hogy nem tudod ollóval elvágni sem.
Azt mondta az 1ik protektor a mutató ujjánál nyomja. Mondom majd levágjuk az ujját aztán akkor nem fogja...
Látok benne valami reálisat amit mondasz...
Haverodnak is okés?
Akkor csak Borcsa nem kapta még meg de holnap sztem ő is.
Kicsit az, de sztem is majd ráigazodik.
Hihetetlen, h mennyire eredetinek látszik.
A nyomólap okés?
Más. Nincs meg a rajz, szerintem az 5S áldozata lett a melóhelyen, de ígérem ha lesz időm lerajzolom.
Az utat Dávid úgy intézi hogy legyen hol kajálni.
A durva állítón állítottál?Mert ha minden okés akkor tuti az van elbaszarintva valamerre.
Az első fogaskerék alatt van egy csapágy a végén egy anya és benne egy csavarhúzóval állítható csavar.
Na az ha nagyon be van csavarva akkor csinálhatsz te a lamella oldalt akármit akkor is csúszni fog.
Annak a cucnak nem szabad lazának sede túl feszesnek sem lenni vagyis ha behúzod a kuplungot és kiengeded akkor könnyen kell járnia. És ha szabad kézzel megmozgatod a végét akkor kicsit kell mozognia fel-le de mint mondtam olyan normálisan nem szabad lötyögnie sem olyannak lennie hogy megse mozdul mikor megmozgatod.
Remélem tudtam segíteni tuti ez a baj ha amott minden okés és így lehet már az alátét se kell ha ez az oldal rendben van.
Kettőben 7000-nél odabaszom, felúgrik 9-re :D Most anyni alátétet nem akarok odapakolni, mert az már nonszensz, hogy a kezem leszakad attól a szartól.
Igen csúszókuplungos, ennek ellenére képes blokkolni motorféknél a hátsó kereket.
A csúszókuplungot sokan félre szokták értelmezni. Még újságokban is megjelenik téves, rossz technikai elemzés.
A lényege csupán annyi, hogy nyomaték hatására egy kúpos tengelyen még jobban képes összezárni a kuplung !
Az enyémen tavaly pont ez az alkatrész ment tönkre, azaz ez a kúp kopott el aminek az lett az eredménye, hogy 130körül
elpörgött a motor 3dik fokozattól felfelé. Ki lett cserélve és már fog rendesen.
Szóval nem az a lényeg hogy csúszik... pont fordítva... ha húzod, akkor fog, ha nem húzod, csúszik...