Sziasztok
Ilyen AC-t ne vegyen senki!:http://aruhaz.vtx.hu/?mod=resz... Nem ment 1000 km-t sem. Se kép, se hang... Ilyenkor lett drága az "olcsó" pumpa. Pedig nem volt olcsó sem.
OSZI! Pierburgnál csavaros a csati, vagy át kell saruzni? Bárdinál van pár fajta, csak pont az nincs most. Mást már nem merek venni. EZEN AZ OLDALON Van 3 féle áron is, mi a különbség az árán kívül vajon?
az a baj, hogy nincs türelmem kivárni mire mindent eladogatok, ha megbontom akkor utána szaroznom kell vele sokat. én meg vennék mást, de nekem sincs keret ara, hogy ezt árulgassam :S
nem látszik rajta szinte semmi, egy tárcsa odavan váz törött tank horpadt lábtartó fékkar lábfék pedál elhajlott kormány szintén ami lényeges az ennyi, motor pöcc röff :) 1000 sv termosztát prop tech elektronika hidraulikus kuplung radiális fék ezek az "extrák" amúgy minden oké Vele :) de ha ragaszkodsz akkor kiszaladok fotózni
ez már csak így van a jobb drágább is,Én a Janó helyében vennék 1 friss rendszámos 2002-es TLR-t,sosem volt hajtva ,pörgetve az elsőkerék soha nem emelkedett fel az útról,és még sorolhatnám a végeláthatatlanságig.
Ilyen AC-t ne vegyen senki!:http://aruhaz.vtx.hu/?mod=resz... Nem ment 1000 km-t sem. Se kép, se hang... Ilyenkor lett drága az "olcsó" pumpa. Pedig nem volt olcsó sem.
OSZI! Pierburgnál csavaros a csati, vagy át kell saruzni? Bárdinál van pár fajta, csak pont az nincs most. Mást már nem merek venni.
EZEN AZ OLDALON Van 3 féle áron is, mi a különbség az árán kívül vajon?
Hát egyben lenne érdemes! Nem nagyon szeretném árulgatni!
Egyetlen egy alternatívát azért el tudok képzelni helyette.