király
De talp nélkül ha ekkora táskát megtömsz akkor be fog lógósodni!
Az én kisebb tatyóimmal is ez volt ezért adtunk neki talpat.
Amúgy elég frankón néz ki
Áruld el, hogy mekkora ütést kell kapnia egy váznak, hogy a legvastagabb részen elrepedjen?
Szerinted ez korrekten javithato, és Szerinted az első nagyobb gödörben nem fog ujra repedni?
Az az alu amiből a TL készült, kurvára nem hegeszthető korrekten. Csak taknyolhato.
Szóval annyira nem szar vétel azért mert a gyári idomok mellett a Kawa Z-s is jár mellé...a fogyasztása (150-160) kerek 200km-et megyek el mire a tartalék lámpa kivillan) is szuper olajat nem eszik, bár én 4000km-enként cseréltem mindig!
nincsen rommá törve :)
-Első felni horzsolt, minimálisan az él mentén (20 centi hosszan)
-baloldali tárcsa elgörbült
-baloldali féknyereg horzsolt
-sárvédő 1 helyen törött a felfogatásnál
-kormány elgörbült
-fék kar elgörbült (radiális, de nem vészesen deformálódott)
-fékpedál elgörbült (talán ha megmelegítik vissza lehet állítani)
-tank behorpad
-fejidom minimálisan horzsolt (kb 5 centis), de nem tört, nem deformálódott (eredeti kawa Z)
-váz törött a nyaknál!
Tiszta jó...
A Pierburg sarus. Sztem a cikkszámok a hozzá való szerelékeket jelölik. Neked a legolcsóbb is jó belőle. A szűrő marad a gyári, meg a cső is...
De talp nélkül ha ekkora táskát megtömsz akkor be fog lógósodni!
Az én kisebb tatyóimmal is ez volt ezért adtunk neki talpat.
Amúgy elég frankón néz ki
Szerinted ez korrekten javithato, és Szerinted az első nagyobb gödörben nem fog ujra repedni?
Az az alu amiből a TL készült, kurvára nem hegeszthető korrekten. Csak taknyolhato.
De itt egy kép!
-Első felni horzsolt, minimálisan az él mentén (20 centi hosszan)
-baloldali tárcsa elgörbült
-baloldali féknyereg horzsolt
-sárvédő 1 helyen törött a felfogatásnál
-kormány elgörbült
-fék kar elgörbült (radiális, de nem vészesen deformálódott)
-fékpedál elgörbült (talán ha megmelegítik vissza lehet állítani)
-tank behorpad
-fejidom minimálisan horzsolt (kb 5 centis), de nem tört, nem deformálódott (eredeti kawa Z)
-váz törött a nyaknál!
A Pierburg sarus. Sztem a cikkszámok a hozzá való szerelékeket jelölik. Neked a legolcsóbb is jó belőle. A szűrő marad a gyári, meg a cső is...