Te vagy az arc!
Csinálni akartam fotót egy nullkilométeres TL-ről, de ma már nem jutok el odáig...
Az a poén, hogy ott voltam vagy másfél órát, de elfelejtettem megkérdezni, hogy a féklámpavillogtató biznisz megy még? Mert érdekelne ha van belőle...
Lehet, a hátsó egy kicsit melegebben jár ezért gyárilag egy picit dúsabbra van hangolva az injektor a hátsó hengerre. Más a térképe a két hengernek. Ha egyéb tünet nincs, a motor szépen jár, akkor ne foglalkozz vele.
Nagyon szép állapotban van a gép, viszont valamiért alapjáraton hajlamos egyhengerezni. Ideiglenes megoldásként kicsit megemeltem az alapjáratot olyan 2000 környékére, és ott már nem csinálja.
Van esetleg valami ötletetek hogy mitől van ez, és mi lehet a megoldás?
Én is jelentkezem lecsófőzőre! borcsával már beszéltem is telefonon.
Hozok pálinkát is a könnyebb beilleszkedés érdekében
Csinálni akartam fotót egy nullkilométeres TL-ről, de ma már nem jutok el odáig...
Az a poén, hogy ott voltam vagy másfél órát, de elfelejtettem megkérdezni, hogy a féklámpavillogtató biznisz megy még? Mert érdekelne ha van belőle...
Tegnap még lendületben voltam, úgyhogy megcsináltam a másik órádat is.
Ha nem baj átforrasztottam a kijelző lábait...
Csinálok neked egy Ic-t, aztán azt csak be kell majd dobni.
Km/h-s órád van ugye?
Eprom írás mikor lehetne aktuális?
Elugranék az órával egy nullázásra...
Hozzám került Gixxerbazsi TLR-je.
Nagyon szép állapotban van a gép, viszont valamiért alapjáraton hajlamos egyhengerezni. Ideiglenes megoldásként kicsit megemeltem az alapjáratot olyan 2000 környékére, és ott már nem csinálja.
Van esetleg valami ötletetek hogy mitől van ez, és mi lehet a megoldás?
Üdv.: Sanyi