Semmihez nem írnak elő semmit csak egy teljesítmény szintet kell megütnie az olajnak és kész, csak a szervizek mondják az épp általuk forgalmazott olajról, hogy az a gyári.
Inkább 8 de ez a tapasztalat.Puntónál kényelmesebb hosszú távra.Autópályára lett véve meg anyukámnak.De ha lehet ebben az évben szeretnék inkább motorral kavirnyálni messze.
Az 1-es tényleg nyögvenyelős, nem tett jót neki az Euro4, az álló rajt nem az erőssége, hacsak nem kuplunggyilkos módon indulsz. . De ha már 2-esben van onnantól kezdve teszi a dolgát, szerintem nem megy rosszul, 130-ról 160-ra pillanatok alatt felugrik.
Ja és 7l-t eszik, 1/3 város-2/3 országút.
Vájjá én a használtra gondolok.Astrát kívül belül ismerem pláne a G-t.4db ot fogyasztott el a család eddig az ötödik már egy H az tök feltűnésmentesen teszi a dolgát.Semmi különös A-B-be elmegy.Mikor accijózták 3,5millka volt az ára normál felszereltséggel.
Érdekesek ezek a can-bus os cuccok.Olyan skizok picit.Lepadlózod.Oszt ötöl hatol elindul kelletlenül.Majd mintha kattanna benne valami elkezd tekerni ahogy egy 115 lovas gépnek kéne.
De az index az halál nem birom megszokni.mint a motoron.Inkább nem indexelek.
A legtöbb német kocsi és főleg a WV minden tipusát értem ha beleülök komolyan öngyilkos szeretnék lenni a beltér egyhangúságától.
Ennél már egy masszív depresszió is jobb.
De az Opel legalább olcsó.
Igazából nem tudom még..Nagyon fasza az aprilia de sajnos kéne valami olcsóbb kocsi is úgyhogy e miatt kell eladnom..
Eddig KB 10 céget kérdeztem személyesen és telefonon csak ők nem zárkóztak el rögtön a motortankok elől.
Köszi 'oli.
Ja és 7l-t eszik, 1/3 város-2/3 országút.
Érdekesek ezek a can-bus os cuccok.Olyan skizok picit.Lepadlózod.Oszt ötöl hatol elindul kelletlenül.Majd mintha kattanna benne valami elkezd tekerni ahogy egy 115 lovas gépnek kéne.
De az index az halál nem birom megszokni.mint a motoron.Inkább nem indexelek.
Mi is Opelban utazunk.
Ennél már egy masszív depresszió is jobb.
De az Opel legalább olcsó.