Nem vágtad haza ,csak gondolkodom én hogy szoktam.
Csavarhúzó belevág a telószimeringbe ,kifordít alu fészek szétbasz.
Telószim beüt dornival ,telószár szétbasz.
Megspórol 10-15000
Elbasz 80-100.000.
Bocs ,de ma kicsit lefáradtam ,volt pár "vevőm".
Értem én a dugattyú elforog.nem tudod kicsavarni.Pont evvel szívtam.Nincs olyan hosszú cucc ami belemegy és nem sérül ha megfogod.Nem sokat tehetsz.Evvel szptam és anyáztam a legtöbet.És képzeld el mikor visszarakod més meg akarod húzni.Passz mit lehet vele robcsinál beledugtam egy bazinagy csavarhúzót és izomból rányomva le tudtam annyira szorítani hogy lejöjjön.
De nem hiszem hogy ez a hivatalos metodus így SV-nél tuti nem csinálnám.
Ehhhh jó volt a tippem.Jó nagyot szíttam 3 pár robcsitelóval.Ezért bízom inkább sanyira.Jobban ért hozzá és megvan a szerszámparkja is.A becsúszószárban lévő dugót kéne lefogni míg kicsavarod az alsó csavart nemde?
Tavaly 18000-ért csináltattam a párat, gondolom idén sem lesz drágább. Bármilyet lehet akár progresszívet vagy lineárisat, de utcára inkább a lineáris kevés progresszív résszel ami jó. A gyári is olyan csak gyenge mint a harmat, 70kg-nál nehezebb rider alatt lekoppan.
Csavarhúzó belevág a telószimeringbe ,kifordít alu fészek szétbasz.
Telószim beüt dornival ,telószár szétbasz.
Megspórol 10-15000
Elbasz 80-100.000.
Bocs ,de ma kicsit lefáradtam ,volt pár "vevőm".
De nem hiszem hogy ez a hivatalos metodus így SV-nél tuti nem csinálnám.
Mondhatnám, hogy ellopták (de nem így van).
Az is fogyó, kopó alkatrésznek számít?