Csatlakozom TSanyihoz:Hidegben a folyadék is összemegy ,melegben tágul! Amíg a két szint között vagy nem érdemes hozzányulni(utántöltés céljából). Meleg motornál sem engeded le a felesleget!? Vizet önteni rá öngyilkosság -10-ben mert ha nem keveri el rendesen szétfagy a kiegyenlítőtartályod.
A pályákkal kapcsolatban a gokartpályák biztonságosabbak ,kisebb a sebesség szórakosztatobb ,de a féktávokat nem fogod megtanulni. Arra a gyorsabb pályák jobbak ,igaz elöbb érdemes kanyarodni megtanulni.
Őőőőő a sok szűk kanyar engem elsőre idegesített nagyon.A technikás egyeneseket kezdőként jobban értékeltem.
Belebonyolódtam mint kismacska a letekeredett pamutgombolyagba.
Szia! Szerintem, nem gáz az E-ring "fehér aszfaltja" tapadásban nem vettem észre semmilyen hátrányt, max nem eszi úgy a gumit! Térdig lehet dönteni, bár én terpeszben motorozom, és lógok rajta mint a hülyegyerek, de nem volt gondom még igaz máshol nagyon nem is voltam!
Kecskemétet nem próbáltam még, tök kezdőként kakucs jó mert kicsi a sebesség és rengeteg a kanyar később az euroring(bár azt utálom a fehér aszfalt miatt) és a hring......
Vízzel ne, azzal higitod, fagyállóval kell utána tölteni, de ha még nincs az alsó nívón akkor hagyhatod mert a hideg miatt húzódott vissza, egyébként szép lassan csökken a szint a megtett km után mert párolog az kicsinyég ha meleg a motor ezért kell néha azért ellenőrizni akkor is ha nem ereszt sehol. Ha 2 éves a gép akkor akár le is cserélheted nem drága mulatság, pl. az aluba való tömény -75°-os valvoline fagyállót 2500-ért adom és csak egy kell bele hisz felesbe higitva deszt. vízzel -35°-os lesz és két liter elég.
a fekete és fehér is menő, megy minden színhez... fekete nem látványosan koszolódik...feér talán kevesebb idő alatt hevül fel a napon és jobban megláthatnak benne...
sztem ez ízlés kérdése, nem érdemes vitatkozni rajta... kb olyan h vanília v csoki...kinek mi jön be.. nekem a fehérre esett de teccett a fekete is. jó mind2
A pályákkal kapcsolatban a gokartpályák biztonságosabbak ,kisebb a sebesség szórakosztatobb ,de a féktávokat nem fogod megtanulni. Arra a gyorsabb pályák jobbak ,igaz elöbb érdemes kanyarodni megtanulni.