Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

utolsó a témában, aztán befejezem: ha behúzom a kart, pont a bütykeimhez érkezik (2 ujjperc között). Ha elfordítom a kezem a markolaton, akkor az ujjperchez érkezik, így több a hely. Én is kétujjas fékezésre szoktam rá ahogy írod, és gondoltam a másik oldalon is így kellene. De mindegy is.

Péter: a smiley nélküli gnóm-ozást megjegyeztem. Mindig mindenen felhúzod magad, legyen az olajmárkák vagy lánctípusok vitája, vagy bármi más egyéb.
Cseréltek?
hugod is megteszi jóvátételként .
Ja most én is elgondolkodtam! A kuplungkart én is egész tenyérrel húzom koppig ,ha tempósan megyek akkor csak egy picit. A féket meg azért húzom két ujjal ,hogy a gázzal tudjak játszani (Gázfröccs visszaváltásnál vagy felkészülés a gyorsításra). Meg hogy finomabban adagoljam a féket.Valamit rosszul csinálsz ,ne markold annyira a kormányt!
ja, gnóm.
Amúgy én hülye minden ujjammal kuplungolok.
Nem értem ezt a dolgot, mert nekem 3x elfér a kar és a markolat közt a kezem. Tényleg ilyen gnóm vagy? Nekem amúgy ha megpöccintem szinte már kiemelt, mégsem égett meg a kuplungom soha...
Ujjak megfelelő helyen történő visszametszése?
Mint a dobermanoknál?
vagy vékonyabb kesznyű. végülis minek az a bőrréteg! :)
ha pont befele állíthatóak, a gyárihoz képest, akkor ez nekem egy fontos infó volt, kár is errefelé elindulnom. köszi!
Hülye kérdés 2:Van egy működő jópár éves kamerám vhs-es.Lehet avval normális felvételt készíteni motorra rögzítve vagy csak Gopro és társai?
Mert akkor almás.Nem éri meg pénzben.
Sajnos ha állítok a durva állítón akkor lehet, hogy megint megég mint az előző. Esetleg a kar áthegesztése jelenthet megoldást, vigyél egy kart ami nem túl drága egy aluhegesztőhöz és mond el neki, hogy mit szeretnél, talán megcsinálja.
Nem hiszem hogy lesz de szurkolok nagyon.Ma teletankoltam a gépet.Téli tárolás miatt.
Kell kuplungolni, legfeljebb a versenykor nem teszik ezt, de nem is mennek el vele 100000km-t gond nélkül...
köszi! :)

amikor az ujjamon felakad, akkor még pont pár mm hiányzik a tökéletes kiemeléshez. ahogy Tőled eljöttem a múltkor, úgy üzemmeleg állapotban már bazi nehezen talál ürest. Ha viszont ráállítok, akkor kiengedve csúszni fog szerintem. És megint megég ugggggye :).

de ha már itt tartunk.
végülis váltáskor kell kuplungolni vagy sem?
nekem mindenki mást mond, magamtól meg nem tom mer kezdő motoros vagyok, na. :)
Nincs rosszul beállítva csak vastagok az ujjai és ebből kettőt alatta tart behúzásnál...... .....bocs
Jó az a 28, csak legyen legalább 5 fok és nap!
Ja amúgy nincs nővérem
Ilyet nem fogsz találni, mivel a sportkuplungok pont befelé állíthatóak. Legalábbis sztem halott ötlet. Bár kizártnak tartom hogy valaki nem férjen el alatta, sztem valami rosszul van nálad beállítva.
sziasztok
fék/kuplungkar ügyben ha valakinek van tapasztalata... én olyat szeretnék, hogy állítható legyen a kuplungkarom. ugye ehhez nem kell az egész konzolt meg mindent cserélni, és létezik olyan, hogy csak magát a kart kicserélem, és állítható lesz? Nem a design miatt akarom, hanem az állíthatóság miatt, mert nem fér el alatta az ujjam. Távolabbra akarom állítani. De nem a bowdennel, mert akkor meg vagy nem emel ki, vagy csúszik... magát a kart lehessen távolabbra tenni a kuplung elállítása nélkül.
Persze akkor már párban cserélném, szóval fék+kuplung.
Péter Nálad van ilyesmi?
jéé egy Fr, de eltüntél...Csak nem lefoglalta?
Ez ám az iparos