utolsó a témában, aztán befejezem: ha behúzom a kart, pont a bütykeimhez érkezik (2 ujjperc között). Ha elfordítom a kezem a markolaton, akkor az ujjperchez érkezik, így több a hely. Én is kétujjas fékezésre szoktam rá ahogy írod, és gondoltam a másik oldalon is így kellene. De mindegy is.
Péter: a smiley nélküli gnóm-ozást megjegyeztem. Mindig mindenen felhúzod magad, legyen az olajmárkák vagy lánctípusok vitája, vagy bármi más egyéb.
Ja most én is elgondolkodtam! A kuplungkart én is egész tenyérrel húzom koppig ,ha tempósan megyek akkor csak egy picit. A féket meg azért húzom két ujjal ,hogy a gázzal tudjak játszani (Gázfröccs visszaváltásnál vagy felkészülés a gyorsításra). Meg hogy finomabban adagoljam a féket.Valamit rosszul csinálsz ,ne markold annyira a kormányt!
Nem értem ezt a dolgot, mert nekem 3x elfér a kar és a markolat közt a kezem. Tényleg ilyen gnóm vagy? Nekem amúgy ha megpöccintem szinte már kiemelt, mégsem égett meg a kuplungom soha...
Hülye kérdés 2:Van egy működő jópár éves kamerám vhs-es.Lehet avval normális felvételt készíteni motorra rögzítve vagy csak Gopro és társai?
Mert akkor almás.Nem éri meg pénzben.
Sajnos ha állítok a durva állítón akkor lehet, hogy megint megég mint az előző. Esetleg a kar áthegesztése jelenthet megoldást, vigyél egy kart ami nem túl drága egy aluhegesztőhöz és mond el neki, hogy mit szeretnél, talán megcsinálja.
amikor az ujjamon felakad, akkor még pont pár mm hiányzik a tökéletes kiemeléshez. ahogy Tőled eljöttem a múltkor, úgy üzemmeleg állapotban már bazi nehezen talál ürest. Ha viszont ráállítok, akkor kiengedve csúszni fog szerintem. És megint megég ugggggye :).
de ha már itt tartunk.
végülis váltáskor kell kuplungolni vagy sem?
nekem mindenki mást mond, magamtól meg nem tom mer kezdő motoros vagyok, na. :)
Ilyet nem fogsz találni, mivel a sportkuplungok pont befelé állíthatóak. Legalábbis sztem halott ötlet. Bár kizártnak tartom hogy valaki nem férjen el alatta, sztem valami rosszul van nálad beállítva.
sziasztok
fék/kuplungkar ügyben ha valakinek van tapasztalata... én olyat szeretnék, hogy állítható legyen a kuplungkarom. ugye ehhez nem kell az egész konzolt meg mindent cserélni, és létezik olyan, hogy csak magát a kart kicserélem, és állítható lesz? Nem a design miatt akarom, hanem az állíthatóság miatt, mert nem fér el alatta az ujjam. Távolabbra akarom állítani. De nem a bowdennel, mert akkor meg vagy nem emel ki, vagy csúszik... magát a kart lehessen távolabbra tenni a kuplung elállítása nélkül.
Persze akkor már párban cserélném, szóval fék+kuplung.
Péter Nálad van ilyesmi?
Péter: a smiley nélküli gnóm-ozást megjegyeztem. Mindig mindenen felhúzod magad, legyen az olajmárkák vagy lánctípusok vitája, vagy bármi más egyéb.