Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen.A jobb oldali csövet lehet gyorskötözővel rögzíteni a jobb oldali villaszárhoz.A balos csövet kicsit nehezebb rögzíteni,mert minden kormányfordulatnál az mozdul a legnagyobbat.Nekem az alsó rögzítés annyira fixen tartja a csövet,hogy a balosat középen nem rögzítettem.A két csövet felül gyorskötözővel összehúzattam,amíg együtt futnak.
szia !
a felső hosszabbik felét is rögzítetted valahova vagy csak alul a rövidebbik résznél van a telószáron ?
Más anyag nem kell cserélni.
Ja fóliázni mindent lehet.
Ha szakad akkor cserélsz amúgy csak kenni kell néha.Mást nem tudsz tenni.
oppsz..fém fékcső!
A Raptoron gyárilag van elől hátul..nos ezt szokták időnként cserélegetni vagy csak a gumináll illő jópár évente újra cserélni?
Hello! Eljött ez eslő gumicserém a gépen! Szerencsére jó gumik voltak rajt mikor vettem. Első gumi kellene én gondoltam a conti road attack gumira túrázgatáshoz, mászkáláshoz kellene, nó pálya, nó őrűlt mocizás! Mit szóltok hozzá? Ha valaki tud olcsón, olcsóbban, meghallgatom! Köszi
Lenne néhány kérdésem:

A 650-en a kuplungbowdent hány évente kell cserélni?Egyenlőre szálasodást nem láttam rajta,de már lassan 5 éves lesz és nem akarom,hogy menet közben szakadjon el valahol.

A másik,hogy a gyári áttetsző plexit lehet fóliázni szerintetek?Csak mer nem tetszik,hogy átlátszó és hogy átsüt rajta a nap.Próbálkoztam utángyártott plexikkel,de egyenlőre a gyári plexi szélvédelme jött be a legjobban.Szóval szeretném megtartani.
Szerintem a kipufogós megoldja olcsóbban.Majd erre is rákérdek.
Na ilyesmi árra emlékszem én is...micsoda lehúzás..komolyan hát hülyének nézik az embert..kb 100ft anygaköltség meg egy sablon amire ráhajlítják + gumidarab alá.
Legalábbis első ránézésre nem ér többet..
Tökéletes.
Feltettem ma a fém fékcsöveket.Nekem így sikerült megoldanom a villaszárakhoz a felfogatást.
A lajosnál láttam 7700,- ért de én valahogy pöttyet drágállom.Majd rakok rá hilti szalagot meg vágok egy gumibelsőt hozzá.
Na ja van még azzal dolog..
Tán a bilincs se olcsó mármint ahhoz képest hogy semmi az egész..legalábbis mikor vettem az enyémet elfelejtettem megkérdezni hogy kapom e hozzá..aztán amit találtam neten újan nem volt olcsó...de mákom volt kaptam hozzá a gyárit meg a tömítést is a dob/cső csatlakozáshoz.
Ha magad csinál akkor ingyé lesz csak kell alá valami gumiszerű anyag...legalábbis nekem olyan van..másét nem kukkoltam még
Na az nem most lesz.Egyenlőre polír teljesen kell még két bilincs amivel felfogatom a két adapter és a balos összekötő meg a herélés mert ezekről a vidikról nem jön le mi lett módosítva.Annyi látszik az enyémen hogy középen van egy fal vagy mi abban egy csőszerűség meg egy lyuk.
Na majd még erre rá kell hangolódni...aztán vagy ez vagy a karbon palást:
JA itt egy normálisabb videó herélt gyári dobbal...
nem is rossz
Na majd a tieden
http://www.youtube.com/watch?v...
Maga a polír már nem nagy.Az eélső durva csiszolás KB másfél óra de utána ne nézz tükörbe.Evvel a durvább séröléseket ,karcokat,pontszerű benyomódásokat meg a két böszme hegesztést tüntettem el meg a gyárilag benne lévő sok apró felületkezelést.Utána a vizes papírozás KB 1 nap de nem végig a polír már hab a tortán 1-2 óra.
Akkor ez nem fél órás meló..nekem kézzel annyi volt /db..végülis jól néz ki..Először le akartam fújni hőálló feketére de lebeszéltek róla....aztán volt az is meg van is hogy valamelyik kipufogosnak elküldeni és a palástot karbonra cserélni..bár nem tudom mennyi lehet /db.Ja a mostani palástból meg összedobni egy noname dobot..sacra így visszajönne az ára a karbon palástnak Mondjuk előbb legyen fönt ök.csővel együtt
Ja vaterás 100-res dobpár:link
Azóta alakul a másik szebben.Lekaptam a felfogató fület.Az alapot kell elkészíteni szépen.Elsőnek a 150-es lamellás fúrógépes cucc jön ipari faggyúval hogy ne ragadjon be majd vizes papír 280,400,600,800 és úgy a polír paszta meg a rongykorong.Még nem az igazi de az lesz.Mattulni nem fog minden mosás után átkenem csodaszerrel.
Őőőőő izééééé.Olyan szípen csillog hogy nincs szivem vágni.A végiből lehetne ott a peremezés de a feliratnak meg kéne lennie így sokat nem lehet vágni, hogy hegeszteni nem engedem az fix.Még elcseszik.Talán az acél részt szét lehet annyira furkálni a crom rész alatt hogy kijön és így szét lehet húzni.Amúgy detto SV 1000 a dob csak a felfogató fület hegesztették máshova.
Ja ..láttam a képet legutóbb!
Te políroztad? A vincéimet én is "políroztam" de nem tükör hanem inkább szállcsiszoltra hasonlít!Tükrösben lehet jobban tetszene ..fanyűvő (asztalos) lévén kopott polírszivacsal csináltam szigorúan egy irányba..Csak az az átkozott rászegecselt Leo vince logo volt útban kicsit...
Egyébként nem fog ez befoltosodni mattulni stb?
Vágj le belőle és akkor ott ki lehet szedni is a cuccot és egy jó hegesztő kis nyommal össze is ragasztja
Jó is az.Szíp polír lesz lassan.Bár a belezéssel nem tom mi lesz.Az anyag van ráperemezve a belsejére.Majd konzultálok a kipufogóssal.