Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jóhogy!
ha celldömölkig eljuttatod akkor én csütörtökön vagy pénteken ,megyek szombathelyre. bár elég messze vagyok tőled.
Ott a pont, megértem!
Holnap megyek a biztosítóhoz a határozattal amit ma kaptam az ügyészségen, amiben az áll, h a balesetért teljes egészében a másik felet terheli a felelősség, vagyis fizet a biztosító nekem. Holnap minden eldől... ha lesz pénz lesz motor. Amíg nincs zsebben a pénz nem is érdeklődök senkinél, nehogy azt higgyék komolytalan vagyok.
HOLNAP
Vanyek csk telón tolom az árat lentebb találsz számot, a helyzet komoly, sürgős lett az eladás! Van kb 2 hetem, különben ugrik a GSR-em!
Dozer, a GSR 113 ló, az SV 100 körül, de kormányvégsúlyos prosi bennmaradt! Holnap pótolom! Bocs!
Azé me neki is le van mosva?
szia !
szerintem ilyen van a vaterán is . van kék és piros is. nézzed meg.én pirosat akarok de csak akkor ha tudok hozzá pelxi csavart is pirosban. jelenleg olyan ár carbonos van rajta mint amit ugyan ott hírdetnek legalul.
http://www.vatera.hu/uj_korman...
ha mégsem akkor akkor bocsi, hogy beleugattam .
Szép a motor, gondos a gazdája!
Erre csak ezt tudom mondani:
Ez igen!
Kiváncsi lennék mennyit bír még ez a blokk, gondolom még messze nincs a széthullás határán.
En Castrolt hasznaltam 12000-en at. Nem volt vele semmi gond, bar sokan szidjak. Most Motult tettem bele...most meg nincs vele sok tapasztalatom, majd tavasszal .
Köszi én castrolt hallottam
Valami szürkés szar jött le belőle.Nem a tipus számít a gyári előírás 10w-40-est ad meg.Itteni és sv mediás tapaszt alapján nekem az jött le hogy a Motul 5100,Valvoline megfelelő tipusa vált be legtöbbeknek.Én repsolt döntöttem bele mert én renitens vagyok de kicsit csattogós a váltója.Majd tavasszal kipróbálom az FR féle Motul 5100-at és akkor mondok saját összehasonlítót a kettő közt.
valaki nem tudja véletlenűl hogy az sv 650esnek mi a gyári olaja
google-ban megneztem, egy par forumon irjak, hogy max 135mph (kb 224 km/h), amit mentek is vele
A 0-áson az a baj hogy belém jön a kisördög és mindíg 150 körül találom magam.A 80-as részen.
Azt után észbekapok és vissza 90-100-ra.
Amúgy 150-ig kibirható 160-is még megy de ott már komolyan nyomja a sisakot 180 meg nekem a max ott már picit az eleje emelkedik és bizonytalan,szitálós.Ott már elég keményen szorítottam a tankot.Má az ideg miatt.
van hótoló plexim is, kaptam a mocihoz, még sose tettem fel, esetleg ha lesz április elsejei fórumtali, majd max akkor :-)

komolyra: én nem próbálgattam a végét, az M0-son egyszer megküldtem 130-ig, de össz ennyi. Arra a pár percre nem zavart, ennél gyorsabban még nem mentem.
Na azt megnézem. Nyakizmokat növessz mint a Rambónak.180 nál már rendesen feszítettem a sisak meg beleépült az orromba. Plexi ha nem hótoló méretű akkor nem sokat ér.Legalábbis a gyárin én nem éreztem hoogy ott van.
még nem, de már úton van németo.-ból a kis plexim, aztán lesz nemulass :):)
Me má te mentél az N-essel 200 felett mi?
hülyeség, mert 267,5 km/h. :)
Sv 650nek mennyi a végsebessége?Valaki olyat is mondott hogy 265km/h de sztem ez kanyi .
Helló Dozer mennyi volt a BODIS dob?
Mázlista.Hideg és köd van egész nap.
Ma olyan szép idő volt és mivel csk délután kell mennem dolgozni kigurultunk kicsit hű társammal Pár kép: