Holnap megyek a biztosítóhoz a határozattal amit ma kaptam az ügyészségen, amiben az áll, h a balesetért teljes egészében a másik felet terheli a felelősség, vagyis fizet a biztosító nekem. Holnap minden eldől... ha lesz pénz lesz motor. Amíg nincs zsebben a pénz nem is érdeklődök senkinél, nehogy azt higgyék komolytalan vagyok.
HOLNAP
Vanyek csk telón tolom az árat lentebb találsz számot, a helyzet komoly, sürgős lett az eladás! Van kb 2 hetem, különben ugrik a GSR-em!
Dozer, a GSR 113 ló, az SV 100 körül, de kormányvégsúlyos prosi bennmaradt! Holnap pótolom! Bocs!
szia !
szerintem ilyen van a vaterán is . van kék és piros is. nézzed meg.én pirosat akarok de csak akkor ha tudok hozzá pelxi csavart is pirosban. jelenleg olyan ár carbonos van rajta mint amit ugyan ott hírdetnek legalul. http://www.vatera.hu/uj_korman...
ha mégsem akkor akkor bocsi, hogy beleugattam .
En Castrolt hasznaltam 12000-en at. Nem volt vele semmi gond, bar sokan szidjak. Most Motult tettem bele...most meg nincs vele sok tapasztalatom, majd tavasszal .
Valami szürkés szar jött le belőle.Nem a tipus számít a gyári előírás 10w-40-est ad meg.Itteni és sv mediás tapaszt alapján nekem az jött le hogy a Motul 5100,Valvoline megfelelő tipusa vált be legtöbbeknek.Én repsolt döntöttem bele mert én renitens vagyok de kicsit csattogós a váltója.Majd tavasszal kipróbálom az FR féle Motul 5100-at és akkor mondok saját összehasonlítót a kettő közt.
A 0-áson az a baj hogy belém jön a kisördög és mindíg 150 körül találom magam.A 80-as részen.
Azt után észbekapok és vissza 90-100-ra.
Amúgy 150-ig kibirható 160-is még megy de ott már komolyan nyomja a sisakot 180 meg nekem a max ott már picit az eleje emelkedik és bizonytalan,szitálós.Ott már elég keményen szorítottam a tankot.Má az ideg miatt.
van hótoló plexim is, kaptam a mocihoz, még sose tettem fel, esetleg ha lesz április elsejei fórumtali, majd max akkor :-)
komolyra: én nem próbálgattam a végét, az M0-son egyszer megküldtem 130-ig, de össz ennyi. Arra a pár percre nem zavart, ennél gyorsabban még nem mentem.
Na azt megnézem. Nyakizmokat növessz mint a Rambónak.180 nál már rendesen feszítettem a sisak meg beleépült az orromba. Plexi ha nem hótoló méretű akkor nem sokat ér.Legalábbis a gyárin én nem éreztem hoogy ott van.
HOLNAP
Dozer, a GSR 113 ló, az SV 100 körül, de kormányvégsúlyos prosi bennmaradt! Holnap pótolom! Bocs!
szerintem ilyen van a vaterán is . van kék és piros is. nézzed meg.én pirosat akarok de csak akkor ha tudok hozzá pelxi csavart is pirosban. jelenleg olyan ár carbonos van rajta mint amit ugyan ott hírdetnek legalul.
http://www.vatera.hu/uj_korman...
ha mégsem akkor akkor bocsi, hogy beleugattam .
Ez igen!
Kiváncsi lennék mennyit bír még ez a blokk, gondolom még messze nincs a széthullás határán.
Azt után észbekapok és vissza 90-100-ra.
Amúgy 150-ig kibirható 160-is még megy de ott már komolyan nyomja a sisakot 180 meg nekem a max ott már picit az eleje emelkedik és bizonytalan,szitálós.Ott már elég keményen szorítottam a tankot.Má az ideg miatt.
komolyra: én nem próbálgattam a végét, az M0-son egyszer megküldtem 130-ig, de össz ennyi. Arra a pár percre nem zavart, ennél gyorsabban még nem mentem.