utánaérdeklődtem a korábban linkelt "leo vinche "-s kipunak.A Leo Vince így nyitottam gyártotta az Ezredesre.Asszongya a gyerek, h 120-160db-t mértek vele...
Nem hangos az egy kicsit?Szűkítő nincs hozzá...Ez mennyire street legal?
Kicsit karcos, gondolom estek vele.Fel lehet az ilyen csöveket polírozni karcolásmentesre?
Most figyeltem, hogy a K1-es 650-es csereperiódusa fél év vagy 6000 km. Én pedig messze nem megyek annyit fél év alatt, akkor most cserélnem kéne fél évente, vagy ez egy parasztvakítás?
Nekem is volt ilyen gondom a 650esemmel. Nálam a probléma a következő volt. A gyújtáskapcsoló csatlakozóján, a kapcsolt 12V szál saruja el volt égve. Én is hosszas méregetés, és egyebek után jöttem rá.
Ha a tankot felhajtod, légszűrőt házastól lebontod, ott lesz a hűtő mögött egymásba csúszós zöld csatlakozók. azt szedd szét, mérd ki! Én megtaláltam az elégett sarut (három feszegettük a csatit, hogy szét tudjuk húzni, úgy össze volt olvadva), végül elvágtam az égett szálat, összeforrasztottam, zsugorcsöveztem, és minden rendbe jött. Nekem csak időnként csinálta, de úgy voltam vele, ha menet közben dobja a gyíkot, akkor tuti odacsapom a vasat, mikor blokkol a motor gyújtás hiányában.
Remélem tudtam segíteni, még mielőtt lehúznak a szervizben.
Igen néztem.Most fejeztem be a motor csesztetését, én is a gyújtás-
kapcsolóra tippelek./Szegecselve van , szétfúrni nem akarom./
A Bacsi 77 által küldött doksiban van a gyújtásról egy blokk vázlat,
az alapján a gyújtás kapcsolóról nem jön feszültség egyik 15A-es
biztosítékra sem. Jó lenne egy elvi kapcsolási rajz is az egész
motorról, abból meg lehetne állapítani, hogy hol akad el a feszültség.
köszi
Sziasztok Svsek nekem van egy 1000 es sv véleményeteket szeretném kikérni szerintetek azt a 120 lovat lehet e űberelni mert a TL1000ben 136 lovat teljesitett igaz más vez tengelyek és szelepek vagy 300ponton modositották de mégis izgatja a fantáziámat Suzuki SV1000R igazán hiányzik egy V TWin Superbike a Suzuki palettájárol GSXR futóművel lekönnyitve 140 loval szerintem SV sem lenne utolsó sport gép mit gondoltok?
Akkusaru érintkezést nézted? Persze gondolom azzal kezdted, ha igen akkor kérdés, hogy volt-e szétszedve csati a gyújtáskapcsolónál avagy nem mert az is oxidálódhat és van-e valami nagyobb fogyasztó rákötve valahova mint pl. szivargyújtó amivel ruhafűtés vagy hasonló dolgok működtetsz? Ilyen hibánál a szervíz is csak végigmegy, hogy hol tűnik el a delej....
A vészleállító kapcsoló átad, rendben. De nem az a probléma, hogy
nem indul a motor, hanem :
Gyújtást ráadom és nem történik semmi, mint ha akku sem lenne a
gépben./ Nem világit a lámpa, a műszerfal sötét,az injektor teszt sem történik meg. / Magyarul semmi sem történik a gyújtáskulcs elfordításakor !
Akku, főbiztosíték, biztosítékok jók.
Kimértem az oldaltámasz kapcsolóját, ami zárt állapotban egy félvezető nyitó feszültségét mutatja. /600mV/
Amúgy a vészleállító kapcsolót én sem használom a motor leállításakor.
Semmi egyéb nem jut az eszembe, holnap felhívom a miskolci
szervizet, hogy ők mit mondanak.
Van 1-2 eladó kipufpgóm 650-s sv-re. Két teljesen karcmentes gyári dob, az egyik úgy, ahogy a flex levette, a másikra rá van heggestve egy cső, amivel akár vissza is lehet rakni egy bilinccsel(Pl. vizsgára, vagy ausztriába ). Meg van egy átmenő sportdob, rugós csatlakozóval, összekötőcsővel együtt. Mehttp://sportmotor.hu/motoros_h... egy gyári leömlő.
Valaki nem tud egy Suzuki SV 650-es bontót?
Látod, a szervízkönyv is megírta: VÁLTS EZREDESRE
más:
utánaérdeklődtem a korábban linkelt "leo vinche "-s kipunak.A Leo Vince így nyitottam gyártotta az Ezredesre.Asszongya a gyerek, h 120-160db-t mértek vele...
Nem hangos az egy kicsit?Szűkítő nincs hozzá...Ez mennyire street legal?
Kicsit karcos, gondolom estek vele.Fel lehet az ilyen csöveket polírozni karcolásmentesre?
Nekem is volt ilyen gondom a 650esemmel. Nálam a probléma a következő volt. A gyújtáskapcsoló csatlakozóján, a kapcsolt 12V szál saruja el volt égve. Én is hosszas méregetés, és egyebek után jöttem rá.
Ha a tankot felhajtod, légszűrőt házastól lebontod, ott lesz a hűtő mögött egymásba csúszós zöld csatlakozók. azt szedd szét, mérd ki! Én megtaláltam az elégett sarut (három feszegettük a csatit, hogy szét tudjuk húzni, úgy össze volt olvadva), végül elvágtam az égett szálat, összeforrasztottam, zsugorcsöveztem, és minden rendbe jött. Nekem csak időnként csinálta, de úgy voltam vele, ha menet közben dobja a gyíkot, akkor tuti odacsapom a vasat, mikor blokkol a motor gyújtás hiányában.
Remélem tudtam segíteni, még mielőtt lehúznak a szervizben.
kapcsolóra tippelek./Szegecselve van , szétfúrni nem akarom./
A Bacsi 77 által küldött doksiban van a gyújtásról egy blokk vázlat,
az alapján a gyújtás kapcsolóról nem jön feszültség egyik 15A-es
biztosítékra sem. Jó lenne egy elvi kapcsolási rajz is az egész
motorról, abból meg lehetne állapítani, hogy hol akad el a feszültség.
köszi
Azért köszi.
nem indul a motor, hanem :
Gyújtást ráadom és nem történik semmi, mint ha akku sem lenne a
gépben./ Nem világit a lámpa, a műszerfal sötét,az injektor teszt sem történik meg. / Magyarul semmi sem történik a gyújtáskulcs elfordításakor !
Akku, főbiztosíték, biztosítékok jók.
Kimértem az oldaltámasz kapcsolóját, ami zárt állapotban egy félvezető nyitó feszültségét mutatja. /600mV/
Amúgy a vészleállító kapcsolót én sem használom a motor leállításakor.
Semmi egyéb nem jut az eszembe, holnap felhívom a miskolci
szervizet, hogy ők mit mondanak.
Csak kérdés még gondolkodom.
csak a ribancvörös ülés...