Hmmm mos picit irigy vagyok....nekem a kulcs elfordításával felpattan az egész ülés és le lehet venni..ha valamit szerelni kéne marha jó de nem kell...viszont nekem az eü csomag meg pár izzó alig fér el nemhogy ennyi minden..... még max egy doboz gyufa ha elférne...alacsony üléspozíció = nuku csomag
Befért simán minden.Még 2 db gumipókot el is felejtettem.
Amúgy centivel kerestem defektspray-t és a norautóban volt a legkisebb talán 155-ös kerékre valót ha nincs irdatlan balszerencsém csak 1 kerék lesz defektes.A EÜ csomi az ilyen lágyabb kis méretű piros asszem Lidl féle cucc a láncspray meg a MOl által kiadott ilyen szóróminta akkora mint a zárspray-k talán egy kenésre elég.
Szerintem sikerül a GIVI S850 vízvédő tasakját is belepasszítani.Elég jól megtanultam pakolni a bútorpiacon.A lényeg hogy ki kell használni a legkisebb helyet is.
Eddigi legnagyobb sztorim egy Swiftbe suvasztottunk egy 5 db-os kisebb étkezőt úgy hogy volt benne 4db Akciós 1 méteres tuja és egy komplett tescos bevásárlás.
ha már pakolhatóság.. :-)
elmentem gyümölcscentrifugáért, meg volt rendelve. motorral persze... emlékeztem hogy elég nagy szerkezet, de hogy a doboza akkora mint egy Kékes tévé (már aki emlékszik rá) azt nem tudtam.
A pók reménytelen volt, nemhogy lepókozni nem tudtam, a pókot akkorára se lehetett nyújtani, hogy a doboz tetejét lefedje... :-)
Persze dugó volt, az autósok nézték a szinielőadást :-)
Persze volt nálam ebből a célból spanifer (motoron spanifer bazmeg - hogy egy haveromat idézzem). Namost hogy hátulra le ne csússzon és el ne hagyjam, az utaskapaszkodóhoz kellett spaniferezni. (+ a hátsó lábtartókhoz, de ez mellékes). Mivel az utaskapaszkodó helye fix, és a dobozméret is fix, így egyvalami maradt változtatható: hogy mekkora helyen ülök én.
Eleve rendesen nem lehetett felülni, csak mint egy négyéves gyerek, lábat elöl át, ülést összekoszolva.
Elkezdtem magam beengedni a helyemre, persze a tökeim előbb felütköztek a tankon, minthogy a seggem az ülésre huppant volna.
Eddig OK :-) Most elindultam hazafelé. Gondoltam ugyan hogy az ülőhelyzet előretolása megváltoztatja a kormányzási hatásokat, de hogy ennyire, azt nem! :-)))) Úgy néztem ki mint majom a köszörűkövön, kormány szinte a hasamban :-)
Tanulság nincs :)
nem semmi :) a karok zakózás esetére kellenek azonnali jav. céljából?
Én nemtom hogy fér el ez a sok minden, illetve hogy az eredetileg kérdezett doboz alak hogy férne el (8cm vastag ha jól emlékszem). Nekem egy láthatósági van bent, egy sisakháló, gyári szerszámkészlet, lengő szivargyújtó aljzat + kábel, és egy b_ott nagy ABUS lánc.
Szerintem igen.Nekem ami belefér és most is benne van:
-defektspray
-A EÜ csomag
-Autós izzókészlet (mondjuk nincs éretelme de ott van)
-Bosch mindenféle szerszám összecsukva (fogó,olló,csavarhúzó stb...)
-Mol láncspray pici
-Fékkar
-Kuplungkar
-Váltókar
-szigetelő szalag
szerintetek egy ekkora méretű valami befér az Ezredes ülése alá?
240mm x 180mm x 80mm
Ez lenne a ruhafűtés szíve...Ha nem fér be, akkor kénytelen leszek tankpados verzióban rárakni, az meg milyen buzisan nézne ki...Plussz elveszne a tanpadra pakolás lehetősége...Plussz megálláskor lehet levenni, h a tolvajköcsögök ne fújják meg.
szerintetek?
A villahíd dekó mindenképp érdekel, mert a kulcs összebaszkurálja rendesen.Karbonos tanksapi, nyaaamm:).SV-s tankpadom az van...
Nem a Km óra állás hanem az állapot ami mérvadó.Amúgy picit olcsóbban már találni a H.autó oldalain is igaz zömmel külföldi papírral de láttam egyet karbisat 300e ért őrbottyánban az kijön 400-450e ből.
Üzemeltetés és fenntartás az nehéz dolog mert kézfüggő.Túrás üzemben más,olcsóbb gumi megfelel, lánc és egyéb dolgok kevésbé kopnak olaj is lehet túrásabb.pályaüzemben drágább olaj,jobb gumi,stb.
Nekem ingázásra 5-6 közt van a fogyasztás attól függ hogy városban tötymörgök vagy húzom neki.
Én is vettem egy gyári villahíd dekort.4-5ropi körül volt itt velünk szemben a Full-gas-ban.Szép kis cucc,megéri azt a pár forintot.Még vettem SV-s tankpadot és üzemnayag beöntő karbon borítást is.Mindegyik hasonló árban mozog.
kilométerállás tökmindegy.
szerintem drága, én 8-ért vettem 2003-asat tavaly.
vagyis amikor még csak 5 éves volt.
és az már nem karbis, hanem spricnis...
Nem vagyok tapasztalt ezügyben: egy Suzuki SV 650-t néztem ki melyben 33e km van és 2001 évjárat. Megéri 650eFt-ért? Nagyon sok egy ilyen motor fenntartása szervizelése, mennyit fogyasztanak a 600-asok? Remélem valaki segít nekem. Előre is köszi.
De akar lehetne tv-be betelefonalos feladvany is....
mondjuk, neked lehet igazad...
hol van walli-t te sose játszottál?
Ez meg egy fix doboz.
Mutatok képet róla:
Igaz, ez be van dobozolva, de a fene tudja...
Bepróbáljuk, ha bemegy, jó, ha nem akkor úgyse tudok mit csinálni...Kell egy emeletes ülés
Azt a centrifugás műsort megnéztem volna...Így utólag nagyon mulatságosnak tűnik.Szereztél az autósoknak pár vidám percet
Legalább működött, mikor otthon bedugtad?
Ti mennyi mindent pakoltok amúgy az ülés alá..Wow...
Amúgy centivel kerestem defektspray-t és a norautóban volt a legkisebb talán 155-ös kerékre valót ha nincs irdatlan balszerencsém csak 1 kerék lesz defektes.A EÜ csomi az ilyen lágyabb kis méretű piros asszem Lidl féle cucc a láncspray meg a MOl által kiadott ilyen szóróminta akkora mint a zárspray-k talán egy kenésre elég.
Szerintem sikerül a GIVI S850 vízvédő tasakját is belepasszítani.Elég jól megtanultam pakolni a bútorpiacon.A lényeg hogy ki kell használni a legkisebb helyet is.
Eddigi legnagyobb sztorim egy Swiftbe suvasztottunk egy 5 db-os kisebb étkezőt úgy hogy volt benne 4db Akciós 1 méteres tuja és egy komplett tescos bevásárlás.
elmentem gyümölcscentrifugáért, meg volt rendelve. motorral persze... emlékeztem hogy elég nagy szerkezet, de hogy a doboza akkora mint egy Kékes tévé (már aki emlékszik rá) azt nem tudtam.
A pók reménytelen volt, nemhogy lepókozni nem tudtam, a pókot akkorára se lehetett nyújtani, hogy a doboz tetejét lefedje... :-)
Persze dugó volt, az autósok nézték a szinielőadást :-)
Persze volt nálam ebből a célból spanifer (motoron spanifer bazmeg - hogy egy haveromat idézzem). Namost hogy hátulra le ne csússzon és el ne hagyjam, az utaskapaszkodóhoz kellett spaniferezni. (+ a hátsó lábtartókhoz, de ez mellékes). Mivel az utaskapaszkodó helye fix, és a dobozméret is fix, így egyvalami maradt változtatható: hogy mekkora helyen ülök én.
Eleve rendesen nem lehetett felülni, csak mint egy négyéves gyerek, lábat elöl át, ülést összekoszolva.
Elkezdtem magam beengedni a helyemre, persze a tökeim előbb felütköztek a tankon, minthogy a seggem az ülésre huppant volna.
Eddig OK :-) Most elindultam hazafelé. Gondoltam ugyan hogy az ülőhelyzet előretolása megváltoztatja a kormányzási hatásokat, de hogy ennyire, azt nem! :-)))) Úgy néztem ki mint majom a köszörűkövön, kormány szinte a hasamban :-)
Tanulság nincs :)
Én nemtom hogy fér el ez a sok minden, illetve hogy az eredetileg kérdezett doboz alak hogy férne el (8cm vastag ha jól emlékszem). Nekem egy láthatósági van bent, egy sisakháló, gyári szerszámkészlet, lengő szivargyújtó aljzat + kábel, és egy b_ott nagy ABUS lánc.
-defektspray
-A EÜ csomag
-Autós izzókészlet (mondjuk nincs éretelme de ott van)
-Bosch mindenféle szerszám összecsukva (fogó,olló,csavarhúzó stb...)
-Mol láncspray pici
-Fékkar
-Kuplungkar
-Váltókar
-szigetelő szalag
240mm x 180mm x 80mm
Ez lenne a ruhafűtés szíve...Ha nem fér be, akkor kénytelen leszek tankpados verzióban rárakni, az meg milyen buzisan nézne ki...Plussz elveszne a tanpadra pakolás lehetősége...Plussz megálláskor lehet levenni, h a tolvajköcsögök ne fújják meg.
szerintetek?
A villahíd dekó mindenképp érdekel, mert a kulcs összebaszkurálja rendesen.Karbonos tanksapi, nyaaamm:).SV-s tankpadom az van...
Üzemeltetés és fenntartás az nehéz dolog mert kézfüggő.Túrás üzemben más,olcsóbb gumi megfelel, lánc és egyéb dolgok kevésbé kopnak olaj is lehet túrásabb.pályaüzemben drágább olaj,jobb gumi,stb.
Nekem ingázásra 5-6 közt van a fogyasztás attól függ hogy városban tötymörgök vagy húzom neki.
szerintem drága, én 8-ért vettem 2003-asat tavaly.
vagyis amikor még csak 5 éves volt.
és az már nem karbis, hanem spricnis...
Nem vagyok tapasztalt ezügyben: egy Suzuki SV 650-t néztem ki melyben 33e km van és 2001 évjárat. Megéri 650eFt-ért? Nagyon sok egy ilyen motor fenntartása szervizelése, mennyit fogyasztanak a 600-asok? Remélem valaki segít nekem. Előre is köszi.
ami az adatlapomon van, azt anyukám lőtte.
(de ott még eredeti kormány van ugye).
ha lesz időm, lövök róla 1-2 képet.
z