6 éve járok gyári dobbal. Barmok mindenhol vannak és mindig is lesznek. Mindazonáltal odafigyeléssel még nem ütöttek el, pedig több mint egy évig futárkodtam is.
Talán lesz egy komplett kipuffom ha a vatera is úgy akarja.Így az eredetit nem barmolom megmarad a vaterás meg megy kipufogóshoz.
Milyenek is az akrák?
Kűfődön nem kötnek bele stb.Talán a jövő hónap a beszerzés hónapja lesz.
Jaa egyébként van egy pár akrám eladóba ha érdekel.Ócsóért megszámítom ha úgy van..Bár mondjuk ehhez kell neked egy kipufogós aki ráhajtogatja a dobokat..
Igen,nagy az Isten állatkertje és kicsi a kerítés is... Sávváltásnál alap,hogy nem csak a szájbatekert tükröt kéne bambulni hanem kinézni oldalra is.Én annyira megszoktam,hogy a tükröt már nem is használom(szinte)sávváltásnál hanem a fejem tekergetem jobbra-balra...
En mar nem is mernem visszatenni a gyari dobokat...foleg itt Pesten nem. Nagyon sokat szamit, sokkal jobban eszrevesznek a nyitott dobbal . Neha latok autot behajtott, veletlenul ugyfelejtett tukorrel....gondolom mennyire hasznaljak az ilyenek
Hoppp! KÉSZ a gép! Betaktam az új hűtőt, beindítottam, ventilátor bekapcsolt 10 perc múlva, szóval minden okés. 2 új telót betoltam a helyére az elsővel nem is volt gond, a másodikkal viszont igen mert jó fél centire volt a felső villahíd a telószár síkjától... éééés már kapta is az új villahidat alulra. Mit ad Isten? Tip top becsusszant a helyére. De hogy ne legyen ilyen egyszerü, mikor beraktam a kereket észrevettem, h nagyon nehezen megy be a tengely. Kivettem beraktuk esztergába és 1 centit vert holnap kap egy újat és ennyi volt
Nos uraim ezennel megváltoztatom a véleményem a hangos dobbal kapcsolatban. .Nekem nem volt igazam evel kapcsolatban.Bár alapvetően igen de nem ebben a balfaszisztánban.
Történt hogy a bal belsőben egy fabia után csörtetve nem gyorsan 100-110el azt vettem észre hogy a jobb térdemnél villog egy index.Mondom mi a fa... lesett vagy mi.De neeeeeeem egy zöld sutyukihoz tartozó első index volt.Lefehéredtem és leizzadtam tizedmásodperc alatt mert én a bal belső záróvonal felöli részén KB 15 méterre voltam az előző autótól így kurvára nem ott kellett volna lennie a sutyukis baromnak.
Mikor 40-el beálltam mellé és kérdeztem mi a fa.... aszondta nem látott bocsi.Na de előtte 20 mp-e mentem el barátságos 5000-ren kávédaráló hangon de úgy sem.Egyszerűen nem vette a fáradságot a kresz tanulmány alkalmazásához hogyis nézzé má oldalra a sávváltáshoz ne csak tükörbe.
Na szumma szummárun ha lesz összekötőm keresek valami betekerhetős DB killeres hangos bobbpárt olcsóért és hangosítok az idióták miatt.
Milyenek is az akrák?
Kűfődön nem kötnek bele stb.Talán a jövő hónap a beszerzés hónapja lesz.
Viccet félretéve majd ellenőrizd az egyenesfutást,stb!Nehogy meglepetések érjenek!
Nekem 1000-re kellene pár cucc!Tudnál adni valami elérhetőséget ahhonnan Te vetted a cuccokat?köszi előre is
Nekem ez a zöld az első tök nyitott ablaknál mentem el mellette nem hiszem hogy nem hallott.
Mindegy tanultam belőle alakítok az én véleményemen is.
Történt hogy a bal belsőben egy fabia után csörtetve nem gyorsan 100-110el azt vettem észre hogy a jobb térdemnél villog egy index.Mondom mi a fa... lesett vagy mi.De neeeeeeem egy zöld sutyukihoz tartozó első index volt.Lefehéredtem és leizzadtam tizedmásodperc alatt mert én a bal belső záróvonal felöli részén KB 15 méterre voltam az előző autótól így kurvára nem ott kellett volna lennie a sutyukis baromnak.
Mikor 40-el beálltam mellé és kérdeztem mi a fa.... aszondta nem látott bocsi.Na de előtte 20 mp-e mentem el barátságos 5000-ren kávédaráló hangon de úgy sem.Egyszerűen nem vette a fáradságot a kresz tanulmány alkalmazásához hogyis nézzé má oldalra a sávváltáshoz ne csak tükörbe.
Na szumma szummárun ha lesz összekötőm keresek valami betekerhetős DB killeres hangos bobbpárt olcsóért és hangosítok az idióták miatt.
Nekem is szerintem 1000 s lesz a kövi.
Találtam már jó pár kecsegtető ajánlatot.