Kérdésedre nem tudok válaszolni, talán google-ban ki lehetne keresni a horvát kresz ide vonatkozó jogszabályát.
De miért van az egyik csövedben fent a DBkiller, a másikban meg nem?
Tudja valaki hogy a horvátoknál hogy van a motoros patkolás? Minket ma bűntettek 100 kunára. Állítólag azért mert a 2 motorral 1 parcellában parkoltunk. Létezik hogy ez volt a gond?
Ma felkerült végre a PR3 előre hátra. Hát mit ne mondjak, ég és föld a régi Pirellihez képest. Üröm az örömben hogy mire odaértem a gumishoz a jobb első teleszkóp szimering meg elengedte magát, lehet cserélni...
nem ismerem,de ez se csak turázásra volt használva
asszem én 68ezerrel adtam el az enyémet de a tárcsák még a gyáriak voltak
sanszos hogy ez már eszi az olajat rendesen
(tévedés jogát fentarom:-) )
skacok!! holnap el akarom vinni bakonyba 2 svájci ismerösömet...egy kis turára...
ma béreltek/béreltünk nekik 2 kis vstromot.
kinéztem csókakőt,kincsesbánya viztárolót, cseszneki vár...
meg milyen szélmalom van még arra v egyéb,amit érdemes megnézni???
ne haragudj, a megnézem a szelepeket nálam mint hétköznapi ex motorosnál az szelephézagot jelenti. .mindenképpen megpróbálnék előtte mindenféle noninvazív módszert mielőtt egy ilyennek nekiugranék. Szinkron az elektronikus kütyüvel, tisztító löttyök stb. Aztán ha semmi nem használ biztos hogy kivenném a blokkot, a helyén már a szelepfedél sem egyszerű mert útban van minden legalábbis az 1000-nél.
Jászberény környékén tud valaki olyan szakit aki fojtószelepet tudna szinkronizálni Sv1000-nél? Vagy inkább ezt csak márkaszerviz csinálja? Milyen árban van?
De miért van az egyik csövedben fent a DBkiller, a másikban meg nem?