juli 23-24 ha vki arra jár/unatkozik...
sikerült neveznünk,ismét indulunk
http://totalbike.hu/magazin/2016/06/01/annyit_mondok_le_visonta_2016/
motoralkatresz.eu racing team (faszbukon nagyon van)
Fr,Töki,Ernő,Én és a kisöcsém:-)
hatalmas élmény volt tavaly,remélem idén is hasonló lesz
Elég sokféle motorral mentem. Volt köztük az aktuális GSXR1000 is, az 180 lóerő, igaz, csak kettesben huzattam ki párszor, az szűk 200km/h. Megteszi? Eddig a tapasztaltak TÖKÉLETESEN passzoltak ahoz, amit a grafikonjaimon kiszámoltam. A lényeg, hogy nekem hasznos, megpróbáltam közkincsé tenni, de ha nektek csak a hátsófeleteket kitörölni jó, hát akkor használjátok arra, én megpróbáltam.
Mentem már jó gumin... A futómű gagyi, ennyi. Az nem a gumi hibája, ha elrepül az egész az első huplin. Bízom benne, hogy ez nem szorul különösebb magyarázatra....
Persze, tökéletes aszfalton simán karcolható a lábtartó, de fújhatom, ha én nem csak tökéletes aszfalton használom a motort....
Érdekes, hogy a GSXR1000-hez nem voltam gyenge, csak az SV650-hez...
Te full hulye vagy, tegyel ra ket jo gumit es eajosz hogy nem a futomu a szar hanem te vagy gyengeba motorhoz. Azzal a motorral lehet labtartotkarcolva fordulni ugy hogy a futomu nem kiszamithatatlan...
Ha el tudnám adni az SV-t akkor tuti Banditot vennék :) Bár az SV jobban tetszik kívülről, meg jobb hangja van, valahogy túl durva nekem szerpentineken.
Amúgy ha nagy ritkán kicsit jobban tolom neki, a futómű gagyi, kiszámíthatatlan viselkedése sokkal kellemetlenebb dolgokat csinál, mint a gumi. A gumi tök kiszámítható, végzi a dolgát, de amikor a futóművön kifog egy közepes úthiba is, na az tud kellemetlen lenni, ott van mit korrigálni olyankor.
Úgyis ki kell nyirnom egy sor4-et.