Távgyógyítást is vállalsz, hogy 200km-ről megmondod, mennyire kemény a gumim?
Nem tudom, mi ezzel a gond, ha megcsúszik, korrigálok. Amúgy nem szokott, szval annyira bakelit nem lehet.
A mókafaktor szempontjából egyáltalán nem mindegy, legalábbis nekem. Én szeretem egyesben néha jól megforgatni, és sokszor nem húzom még 80-ig sem, mert nem alkalmas a helyszín. Engem nem az érdekel, lehagyom-e a hornetet, hanem hogy mekkora a mókafaktor, amit nap mint nap kapok tőle. És akkor nem kuplungégetéssel megyek, hanem kuplung ki és gáz. Feljön a 650 is kerékre egyesben, ha vadul bánsz a gázzal. Én a gázkezeléssel tartom földön, Te kuplunggal, hát máshogy csináljuk, de mindkettő működik.
A masik meg hogy ki rajtol ugy hogy egybol radobja a kuplungot? Plane 1esben... Eleg sokaig kell csusztatsd a kuplungot hogy ne alljon fel kerekre es gyorsulj is ahogy kell. Jo 650nel nincs ilyen problema de akkor is
En ezt azert megneznem eloben hogy ki hogyan. A 650es sv-t a hornettel is siman le lehet gyorsulni. Akkor nehogy mar egy 150loeros motorral ne lehessen. Oke 80ig. Ez a 80ez a tablazatod szerint pont az ahol el kell valtani az 1est a 650esen es amig van ero a 650esben? Mert ki az a barom aki 80ig gyorsul? Ha gyorsulunk akkor legyen lampatol kirajtolas, lakotton ugysem mesz 80ig. Fouton meg ha mar gyorsulas akkor 80fole. Tehat hulyesg ez a 80ig megeszi.
Az FZ1 esetében nagyon nem. Ha mindkettőn csúsztatod a kuplungot, akkor tudnak kb. ugyanannyit, egyesben... Az FZ1 kb. épp annyival tud többet (szénné égetett kuplunggal), amit el is buksz a +25kg súlyán.
Hajaj a Balaton kerülés tőletek még nem is nagy eresztés. Az első Balaton kerules utan azt mondtam higy soha tobbet. A második utan mar be is tartom hogy soha tobbet. :D tőlem kb 400-500km, abbol mar kerulok egyet a horvatoknal.
Ha felül a rider akkor már minimum minden vason 2 kipuff lesz, + ha utas is ül fel + ha már alapból kettő van akkor már 3 kipuff :D Bár egy saját tapasztalat bőr motoros gatyában elég nehéz puffogtatni a nyeregben ülve :D Balaton kerülés közben ezt is megtapasztaltam :D
Eddig sosem tudtam 5,8-nál többet etetni az SV-vel. 4,2 - 4,6 között van az átlagom, ritkán 5 de akkor a mutató sem jár 130 alatt. Pedig nekem még a karbis van....
Az sv is 6-7kozott evett de inkabb a 7 es folotte. Ha apuekkal motoroztam akkor volt 6, nagyon jo esetben 5,5. Ha az fz1 tudja ezt a 6-7kozotti fogyasztast egy normals lenduletes turan mondjuk innen le a horvat partig akkor semmi baj vele szerintem. Meg hat hiaba nem megy alul, fent boven alazza az sv-t
Ez igy nagyon jol hangzik csak az a baj vele hogy bandit :(
Az hogy az fz1, 5000alatt gyenge, fogyasztasban legalabb karpotolja? Ha olyan a fogyasztasa 5000alatt mint az fz6ose akkor az egy jo motor :D kergetozni ugyis forgatja az ember, setamotorozashoz meg mindegy.
Ami itt van Pécsváradon 1250-es Bandi 2008-as karcmentes, makulátlan első tulajos, 3 hatalmas Givi dobozzal, szivargy.töltővel, és GPS-el együtt adja. Úgy tudom amiket itt felsoroltam azokkal együtt 1.35mill a gép. 28E km, 2 éve lejárt a műszkija :D. Egy hibája van, hogy kell rá 2 új gumi.
Nem tudom, mi ezzel a gond, ha megcsúszik, korrigálok. Amúgy nem szokott, szval annyira bakelit nem lehet.